Bölüm 2

82 6 0
                                    



Denizin Ağzından

Eve geldiğimde yorgunluktan ölmek üzeredeydim. Bütün gün okulun içinde oradan oraya koşuşturdum ve canım çıktı gerçekten. Salona girdiğimde zerrin Teyze ve Ahmet amca kahve içiyordu, yanlarına gittim.

A "Hoşgeldin kızım."

"Hoşbuldum Ahmet Amca."

Z "Nasılsın denizciğim ?"

"İyiyim zerrin Teyze, sen nasılsın?"

Z "Bende iyiyim.. Okula gitmişsin."

"Evet, işlerim vardı."

A "azra ve derya geldi. Seni sordular, okulda deyince odana çıktılar.. Seni bekliyorlar herhalde!"

"Ben bakayım o zaman." deyip ayağa kalktım.

Nefret ediyorum odama girilmesinden. Allah kahretsin, bizim de bir özelimiz kalmadı ki. Azra zaten ahmağın teki, öküz, manda.. Anlamıyor bu işlerden.

Odama geldim, kapıyı açınca gördüğüm görüntü gözlerimin dolmasına sebep oldu. Neden bilmiyorum tabi.

"Azra !" dedim sadece.

Azra ve derya odamda yerdeydi. Derya altta, azra da onun üstünde yer alıyordu. Allah'ım, sana geliyorum gerçekten. Benim bünyem bunu kaldıracak kadar geniş değil.

A "deniz !" Azra hemen ayağa fırladı. Derin bir nefes alıyorum.

"Napıyorsunuz siz odamda?"

D "deniz , biz şey.."

"Tamam anladım. Sevgilisiniz, ama pis işleriniz için benim odamı mesken edinemezsiniz! Defolun hemen!"

A"deniz , yanlış anladın bizi Güzelim.. Açıklayayım sana durumu!"

"İstemiyorum, hemen odamı terk edin!"

Deryayı kolundan tuttuğum gibi odadan attım. Azra için aynı şeyi yapamadım, arkadaşta öküz bünyesi var .

"Defol hadi." sırtından ittirerek odadan çıkardım ve kapıyı kilitledim. Ellerimi belime koyup odama döndüm.

Birde en sevdiğim duş kremimi yere dökmüşler, pislikler. Banyodan vilada aldım ve dökülen kremi temizledim. Sinirden ölebilirim her an. Azra hanıma bak ya, sevgilisini gözüme sokmaya çalışıyor birde.

Derin bir nefes alıp üzerimi değiştirerek yatağa girdim. Sinirden uyku da tutmuyor ama yorgum bedenim daha fazla dayanamayıp kendini uykuya teslim etti.

Sabah gözlerimi açarken hâla dün gecenin siniri vardı üzerimde. Neden bu kadar kafama taktım bilmiyorum. Sonuçta amcamın kızı , diğeri de komşumuzun kızı.

İkisi de umrumda olmamalı. Üzerimden yorganı iterek banyoya attım kendimi. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerime birşeyler giyip odadan çıktım. Çıkmamla da duvara yaslı, elleri cebinde azra yı gördüm.

"Sabah sabah enerjimi sömürmek için mi bekliyorsun?"

A"Dinlemen için kapına kadar geldim."

"Zaten yan odadasın, geldim derken?"

A "Ooff deniz .. derya sevgilim falan değil ki."

"Bu da benim umrumda değil ki."

A "deniz !"

"Uzak dur benden, anladın mı?

A"deniz neden bu kadar büyütüyorsun ki durumu? Yanlış anladın diyorum. Senin kremin yere dökülmüş, derya da ayağı kayınca beni tuttu.. Birlikte yere kapaklandık haliyle."

UMUDU BEKLEYEN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin