1. Összemelegedés

70 3 2
                                    

*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*

Egy tesi órán ingafutás volt. Tanár úr be jelentette hogy nem egyedül kell futni hanem párban. A melletem lévő ember megkocogtatta a vállam.
"leszünk?" mondta egy kedves hang. Peti volt az.  
"p-persze!". mondtam remegő hanggal. Meg is fogta a kezem és összekulcsolta az övével. El vörösödtem és el kezdtem mosolyogni. Persze a lányok egyből el kezdtek sikongatni és mondani azt hogy...
"olyan cukik vagytok!"
De mi csak mosolyogtunk rajta. Megszolalt a síp és próbáltunk a leggyorsabban be érni de nem sikerült. Második sípszó után sikerült be érni. Tanár úr le is intett minket hogy mehetünk öltözni.

*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*

Amikor be értünk az öltözőbe álmos egyből le ült a padra.  
"phfu én nagyon el fáradtam."   mondta lihegve.
"most hogy mondod én is!"
Ahogy ki mondtam ezt le ültem mellé. Rám nézett és mondta 
"ügyes voltál!"
és rá tette a kezét a combomra. Egyből elmosolyodtam, és rá döntöttem a fejemet a vállára.   "köszönöm álmi!"    mondtam egy      lágy hangon. 

"na mi ez a becenév?"

Mondta egy mosollyal.
"hallotam hogy a lányok úgy szoktak becenézni, tehát mostmár én is így foglak!"
Röhögött rajta egy jót.

"ez aranyos!"

De ahogy egyből ki mondta ezt, tübörgést hallottunk.

"ÉN KURVÁRA ELFÁRADTAM"

Ahogy meghallottuk ezt a mondatot már tudtuk hogy a többi fiú az. Álmi gyorsan le vette a kezét a combomrol. Ahogy be jöttek a fiúk egyáltalán nem nézték minket furcsának hogy a fejem álmi vállán van.

"na buzikák öltözünk mert le leszünk orditva!"

Mondta ordibálva levi.

Fel öltöztünk és mentünk a következő órára......

______________________________________

REMÉLEM TETSZETT AZ ELSŐ RÉSZ TUDOM KICSIT RÖVID DE NA

KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET
chiamag_
tpnharubp_

Álti ship storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora