*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*
Átöltöztem tesire és ki álltam az udvara. Amikor láttam petit, hogy jön ki kezdtem örülni. Hallottam, hogy röhög valakivel. Láttam, hogy Bencével röhögve jönnek ki.
Ki jöttek az udvara és elsétáltak melletem. Kezdtem mérges lenni, hogy még köszöni se köszönt és egész nap leszart engem. Megfogtam a pólójának a nyakát és vissza húztam.
"halo? Mivan már levegő vagyok?"
Kérdeztem felháborodva."mindig veled vagyok!"
"nem az a baj, hogy nem vagy velem hanem az a baj, hogy nem is köszöntél nekem."
Mondtam hangosan."jovan már ne orditsál velem légyszíves."
Visszaszolt."jó mindegy. Futsz velem?"
"igen drágám!"
Válaszolt mosolyogva.Amikor elkezdtünk futni hozzámszolt.
"haragszol rám?"
Nézet rám boci szemekkel."kicsit."
Mondtam őszintén."bocsánat...."
Mondta lehajtott fejel."semmi baj."
Ahogy ki mondtam megöleltem."nyugi kicsim."
Mondtam nyugtatóan."szeretlek...."
Mondta halkan."én is!"
Súgtam a fülébe."most megcsókolnálak. De nem lehet."
Szóltam hozzá szomorúan.Elkezdtem futni mivel hát ugye futás van. Azt hittem, hogy jön utánam de amikor hátra fordultam megláttam, hogy a Bencével beszélget. Nagyon felkurtam magam rajta ezért minél gyorsabban futottam, hogy ne érjenek utol. Oda értem a lányokhoz és már azzonal kérdezték, hogy mi a baj.
"mi a baj álmika?"
Kérdezte Zoé."semmi semmi!"
Válaszoltam komoran."na ne hazudj! Mond el!"
Mondta fufi kiváncsian."majd később el mondom!"
És el futottam.Nem akartam rajtuk levezteni a dühömet. De tudtam, hogy addig fognak amíg el nem mondom nekik.
Megvártam míg a lányok is be érnek és félre hívtam őket.
"na mondjad. Mi a probléma?"
Szólalt meg fufi."összevesztünk a petivel..."
"min?"
Kérdezte lajcsi."hát. A PETI FOLYTON A BENCÉVEL BESZÉL ÉS NAGYON IDEGESÍT MERT EGY UTOLSÓ BUNKÓ DAGADT GECI ÉS NINCS ÉLETE ÉS FOLYTON RÁ HAJT AZ ÉN PASIMRA ÉRTED? ÉRTED? AZ az én pasimra....."
Elcsöndesültem.
*LÁNYOK SZEMSZÖGÉBŐL*
Miután álmi kiöntőtte a szívét nekünk nem tudtuk, hogy mit csináljunk. Zoé jelezte a többieknek, hogy csinálni kéne valamit. Mind a hárman oda mentünk hozzá és megöleltük. Hallottuk, hogy elkezdet szipogni.
Meg kérdeztük tőle, hogy:
"minden ok?"
De nem válaszolt.*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*
Amikor ki mondták a mondatot be könyeztem. Meghatottam, hogy enyire törődnek és foglalkoznak velem. Soha nem foglalkoztak velem anyira mint ők. Szerintem megtaláltam az igazi barátokat.
Pár perc után üvöltőzést hallottunk. A többi csajosaim voltak.
"HALJÁTOK MINDENHOL KERESTÜNK TITEKET-"
Mondta ordibálva lala."mi történik itt?"
Kérdezte orsi."álminak éppen összetört a szíve..."
Válaszolt szomorúan fufi.Megöleltek. Abban a szituációban voltam, hogy az összes lánybarátomal ölelkezem.
"nyugi nem lesz semmi baj!"
Mondták mindannyian nekem.Teljesen megnyugodtam.
Kb. 15:20 volt amikor végeztünk a sulival. Mivel a szüleim nem voltak otthon egy business meeting miat ezért petinél kelett aludnom pár napot. Viszont muszáj volt megvárnom mert nála volt a lakáskulcs. Amikor ki jött az épületből belém karolt és elindultunk. Egész uton egy szót se beszéltünk.
Végre amikor haza értünk peti be ment a szobájába és be baszta az ajtót. Igen nem be csapta hanem be baszta.
"petivel mivan?"
Kérdezte anyukája."összevesztünk."
Válaszoltam neki." remélem ki békültök, de én mostmár megyek dolgozni. Szia álmos!"
És elment.Nem akartam petihez be menni mert akkor hozzám vágná az összes plüss állatát.
Egészen 20:30-ig a konyhába ültem és telefonoztam. Amikor peti rohant ki a szobájából nagyon meglepődtem. Kíváncsian néztem, hogy hova szalad. Ki rohant a bejárati ajton. Kezdtem aggódni, hogy hova megy szakadó esőben.
Összegyüjtöttem a gondolataimat és utána mentem. Amikor ki mentem azt láttam, hogy fekszik az út közepén egyszál pólóban. Egyből oda futottam hozzá.Ahogy felsegítettem láttam, hogy könnyesek a szemei.
"kincsem?"
Kérdeztem aggódva."csak az, hogy rossz barát vagyok."
Mondta sírva."kicsim. Bocsánat, hogy ilyen bunkó volyam ma. Nem tudtam, hogy igy megviseli a pici szíved."
Mondtam elszégyelve.Abban a pillanatban peti fel ált a cipőmnek az orrára és megcsókolt. Rá teritettem a kabátomat, hogy ne fázon meg......
______________________________________
HUHU EZ JO SOK IDOBE TELT MIRE LE IRTAM
KOSZONOM A SEGÍTSÉGET
chiamag_
furufurufuru
GAY_lajcsika69
nemtudom_maar
ESTÁS LEYENDO
Álti ship story
RomanceKettő osztálytársunkrol ship story SPOTIFY PLAYLISTEK IS VANNAK: -ÁLTI SHIP SPICEY RÉSZEK -ÁLTI SHIP ROMANTIKUS RÉSZEK -ÁLTI SHIP STORY SZOMORÚ RÉSZEK