4. Ottalvós (smut)

48 3 2
                                    

*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*

Szombat délután 3:35 volt amikor zizzent a telefonom. Kezdtem örülni hogy álmi írt nekem, de csak egy Instagram értesítés volt. Valami random csaj szivelte a fényképemet,és írt nekem.

- Szia szépfiú akarsz ismerkedni?

Sóhajtottam egyet és vissza írtam neki.

- Szia nem. Nekem van pasim!

Le is tiltottam hogy ne zavarjon. Igen az igaz hogy nincs pasim de én úgy veszem mintha lenne.

Kb fél óráig görgettem az instát miután meg untam.

"anyira hiányzik álmi."
Mondtam sóhajtózva.

Közben gondolkoztam hogy rá e írjak. Gondoltam semmit nem csinál tehát rá irtam.

*SMS*

P:sziaaaaa!
Á:szia peti! Mi a gond?
P:semmi semmi csak unatkozom!
Á:ááá értem!
Á:van egy kérdésem!
P:na miaz?
Á:nincsen kedved itt aludni nálunk?
P:persze hogy van kedvem milyen kérdés ez.
Á:szuper!!!! Bármikor jöhetsz amikor készen vagy!
P:ooo okés, puszi!
'ahj ezt miért írtam le neki'
Á:hát ha te már mondtad akkor én is ki mondom. Puszi!

Ez nagyon meglepett. De hát miért ne írhatnánk le egymásnak ezt.

*eltelt fél óra*

"hamarosan 5 óra. El kéne kezdeni készülődnöm!"

*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*

Megláttam hogy hány óra van és el kezdtem pánikolni. Gyorsan össze pakoltam a szobámba, hogy legalább tiszta szobával fogadjam petit. Be fújtam magam parfümmel, hogy ne legyek büdös. Készen álltam. El sem tudtam hinni hogy először itt alszik nálam a legjobb barátom akit megcsókoltam. Hallotam egy kopogást. Gyorsan ki futottam az ajtóhoz.

"SZIA ÁLMI!!!!"
Ugrott rám örömében.

"sziaaaaa! Na mivan hogy enyire örülsz nekem?"
Kérdeztem nevetve.

"hát hiányoztál nekem!"
Mondta kicsit szégyenlősen.

"na na na, ne szégyelld magad! Nekem is hiányoztál!"
Mondtam mosolyogva.

"gyere beljebb!"
Megfogtam a kezét és be vezettem.

Be vezettem a szobámba, ahova le feküdtünk egymás mellé. Olyan aranyosan nézegetett mindent. Egy percre el néztem és már éreztem hogy hozzám bújt. Adott egy lágy puszit az arcomra és megszólalt.

"naaaa mit csináljunk?"
Mondta izgatottan.

"nem tudom fáradt vagyok! Nem akarsz aludni?"
Mondtam kacagva.

"ilyenkor? Mondjunk nem rossz ötlet! Legalább fent tudunk majd maradni este."
Nézet rám mocskosan.

Le feküdtem a hátamra és be takartam magam. Pár másodperc múlva peti félmeztelenül be bújt mellém. Rá feküdt a mellkasomra és be csukta a szemét. Adtam neki egy homlok puszit és álomba merültünk.

*4 óra múlva*

*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*

Fel keltem. Láttam hogy álmi még alszik tehát vele nem foglalkoztam. Be kapcsoltam a telefonom hogy meg nézem hány óra. 21:03 volt. Óvatosan ki keltem álmi mellől hogy el menjek fürödni. Fel vettem a pólóját, hogy mégis ne félmeztelenül mászkáljak a házában.

Ki léptem az ajtóján, és be mentem a konyhába. Találkoztam az anyukájával akit kedvesen üdvözltem. Meg mutatta hogy hol a fürdő és el mentem zuhanyozni. Tíz perc alatt kész voltam és vissza mentem a szobájába.

Ahogy be léptem az ajtón láttam hogymár fent van.

"szia édes hol voltál?"
Mondta egy fáradt hanggal. Amikor ezt ki mondta el mosolyodtam.

"fürödni voltam!"

Be feküdtem mellé és adtam neki egy csókot. Egyből vissza csókolt és be dugta a nyelvét a számba. Nem ellenkeztem egyértelműen. A nyelvünk táncoltak, hol az én számban hol az övében. A következő percben azt éreztem, hogy megfogta a farkam. Elkezdte szépen lassan fel le huzogatni, amitől nyögni kezdtem.

"na tetszik?"
Mondta csábítóan.

"i-igen...."
Alig bírtam beszélni olyan jó érzés volt.

Egyre gyorsabban csinálta amikor meg állítottam.

"mi lenne ha le szopnálak?"
Mondtam fel izgulva.

Ki tágultak a szemei.

Megfogta a fejem és megcsókolt.

"jó lenne édesem."
Mondta egy huncut mosollyal.

El kezdtem le húzni a gatyáját. Amikor le vettem róla le dobtam a földre.

"folytassam?"
Súgtam a fülébe.

Ő csak bólintott egyet.

Lassan húztam le a boxerét. Amikor megszabadultam tőle le dobtam a földre. El kezdtem huzogatni a farkát és nyalni. Amikor be kaptam hátra dobta a fejét és nyögöt egyet. Elkezdtem gyorsabban és erősebben szopni, de megfogta a fejem és le nyomta. Amikor fel nyögöt éreztem hogy telik meg a szám, de nem hagytam abba. Gyorsabban és gyorsabban szoptam amikor meghalottam a vékony hangját.

"mhh nem bírom tovább édes."
Mondta nyögve.

Szépen lassan ki húztam a farkát a számból, és le nyeltem spermáját.

*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*

Amikor peti ki húzta a farkam a szájából mégegyszer hátra dobtam a fejem.

"na milyen volt drágám?"
Mondta egy lágy hanggal

"kurva jó!"
Mondtam lihegve.

Magamhoz húztam a kis testét és megcsókoltam.

"kurva jó voltál édesem!"
Mondtam biztató hangon.

Egy kis összebújás után el mentem fürödni. Mikor vissza értem peti már cukin feküdt a paplan alatt és nézett egy filmet. Be csuszantam mellé és hozzá bújtam.

"szeretlek álmi!"
Adott egy homlokpuszit.

"én is peti!"
Vissza adtam a puszit és hozzá bújtam.

Peti a filmnek a közepén be aludt. Mivel unalmas volt ezért én se akartam fent maradni. Úgy aludtunk el mint kis kifli és nagy kifli.....

______________________________________

REMÉLEM EZ IS TETSZET NEKTEK ES MAJD JÖVÖK TÖBB RÉSZEL PUSZI!!!!!

Álti ship storyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora