*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*
Ma van az első napunk Párizsban.
Mi petivel 9-kor fent is voltunk és ki totyogtunk a nappaliba. Láttuk, hogy már mindenki fent van. El is határoztuk, hogy lemegyünk
reggelizni mivel egy 5 csillagos szállodában biztos, hogy jó kaja van. Le is mentünk és egy svédasztalos reggelivel találkoztunk. Jól be kajáltunk és beszélgettünk utána.
Mondták a lányok, hogy ők a városba szeretnének menni ma. Rá néztem petire és bólintott egyet.1 óra múlva elkezdtünk készülődni a városnézéshez. Még jó, hogy van egy stylist barátom aki segít nekem, hogy mit vegyek fel. Választott egy fekete oversized inget amit egy vasalt bő gatyával párosított. Választott ki még egy nyakláncot és egy félcipőt.
"rám folyton feketét agatsz."
Mondtam röhögve."hát mert abba nézel ki szexynek!"
Rám kacsintott és megcsókolt.Peti felvett egy fekete felsőt és egy világoskék farmert. Mivel egy kicsit hideg van ezért még felvett egy bőrkabátot.
A lányok még kihúzták a vízvonalamat feketével. Kurvára nem tetszett de peti szokásosan mondta, hogy szexy vagyok.
Nagy készülődések után el is indultunk. Nagyon tetszet a város tele volt kis aranyos utcákkal és luxusabbnál luxusabb boltokal. Persze, hogy pár boltba be is néztünk és vásároltunk is. Vásárlás közben levi közölte, hogy el viszi zoét egy randira és mi addig vásároljunk. Mikor végeznek akkor megcsörget engem. El is mentek.
Először be mentünk a gucciba. Nekem nem anyira tetszettek a minták mert túl csicsásnak találtam. Következő bolt ahova be mentünk az a chanel volt. Láttam egy napszemüveget ami nagyon jól nézett ki és az ára is de ezt muszáj volt megvásárolnom. A lányok coco chanel parfümöt vettek amit velünk szagoltattak meg természetesen. Kövi bolt az a dior volt. Személy szerint én nagyon kedvelem a diort mert egyszerű és elegáns darabok vannak. Oltárian tetszett minden de volt egy cipő amit nem tudtam ott hagyni. Maga a cipő hasonlít egy vászon cipőhöz. Petinek is nagyon meg tetszet tehát ő is fel vásárolta. Hogy tudjunk majd passzolni egymáshoz. Ahogy meg láttuk a guesst tudtuk, hogy ott sokat fogunk költeni. Petivel találtunk nagyon jó árban egyszerű felsőket. Pár darabot be szereztük mert hát na muszáj. Lányok cuki kis válltáskákat vettek amik nagyon be jöttek. Sok pénzköltéstől hamar elfáradtunk de volt még egy utolsó bolt ahova muszáj volt mennünk. Calvin klein. Az a kedvenc boltja mindenkinek. Kíváncsiak voltunk, hogy miket adnak itt külföldön. Petivel az volt a célunk, hogy alsó gatyákat vegyünk mert olyan hülyék voltunk, hogy azok teljesen ki maradtak a böröndünkből. Amikor ezt el mondtuk a lányoknak csak szégyenkeztek. Nem értették hogyan lehetünk ilyen szerencsétlenek.
Eltelt 3 óra a vásárlással. Már aggódtunk, hogy hol vannak leviék. Elkezdett csörögni a telefonom és egyből fel is vettem.
*HÍVÁS*
L:szius cirmos egy közeli kávézóban vagyunk gyertek ide léci!
Á:rendben! Rohanunk is!
5 percre volt tőlünk a kávézó tehát hamar oda értünk. Amikor oda értünk le ültünk és meg mutattuk nekik miket vettünk. Zoénak nagyon tetszettek a cuccok és nagyon büszke volt mindenkire, hogy ennyire sokat költőt.
Ebédeltünk egy gyorsat és indultunk haza. Hazafelé viszont összefutottunk valakivel.
*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*
Hazafelé egy random csaj Meg szólította álmit.
"ÁLMOS?"
Mondta a csaj meglepődötten.A csajon egy nagyon kivágott hosszú ujjú és egy miniszoknya volt.
"faszom."
Motyogta álmi."na mivan utánam inkább azt választottad, hogy meleg leszel?"
Kérdezte röhögve a csaj.Egyáltalán nem tudtam megszolalni nem tudom miért.
"te ki a faszom vagy?"
Kérdezte orsi."jó elmondom én. Ő Vanessa az ex-em."
Mondta álmi le hajtott fejel."AZT A KURVA-."
Mondták a lányok."woa álmikám te hogyan tudtál fel szedni egy ilyen szexy csajt?"
Kérdezte tátott szájjal Zoé."várjál MIVAN. EX?"
Üvöltöttem."gondolom ez a kis aranyos barátod ugyi álmi?"
Mondta vihogva.Álmos látta rajtam, hogy nagyon le akarom üvölteni a csajt. Ezért egykicsit a háta mögé lökött.
"amúgy nagyon jó volt álmival együttleni. Pluszban még az ágyban is jó volt."
Rám kacsintott."én ezt még mindig nem tudom el hinni, hogy egy ilyen gyönyörű szép csajjal hogyan voltál együtt álmi? És miért hagytad el?"
Kérdezte lajcsi."hát őszintén nagyon toxic Vani és petibe bele szerettem."
Válaszolt álmi."az látszik, hogy toxic!"
Mondta levi ahogy inspekulálta vanessát."hmm te nem is rosszul nézel ki!"
Mondta Vanessa levinek."koptassad le a szemeidet a pasimról!"
Mondta Zoé erőszakosan."jó jó jó bocsi csajszi!"
Lépett hátra kettőt."DE NEKED VOLT CSAJOD? NEKEM EZT NEM MONDTAD."
Mondtam mérgesen."álmi! Nem mondtad a közös élményünket a pici fiúdnak?"
Kérdezte egy kötekedő hangon."jó léci vani ne kezdjünk bele ebbe!"
Mondta álmi el szégyelve."miért mit csináltatok együtt?"
Kérdeztem miközben meg forgattam a szemeim."hát csak szexeltünk többször is! És kb egy évig voltunk együtt."
Mondta mosolyogva."legalább jó volt?"
Kérdeztem."ágyban? Kurva jó szerencsés vagy szívem!"
Meg simogatta a vállam."na jolvan picikék nekem menni kéne! Jó volt veletek találkozni! Főleg veled álmi!"
Nézet álmira egy mocskos mosollyal.Elment Vanessa.
"ÁLMI AZTA KURVA HOGYAN SZEDTÉL FEL EGY OLYAN HOT CSAJT OLYAN NAGYOK VOLTAK A DUDÁI MINT A FEJED."
Mondta hangosan Zoé."de amugy komolyan."
Mondta gondolkozoan lala.Hazafelé végig azon gondolkodtam, hogy álmi tényleg hogyan szedett fel ilyen csajt.
"haragszol életem?"
Kérdezte aggódóan álmi."nem haragszom! Ő egy ex volt."
Válaszoltam.Tényleg nem haragudtam rá csak irigyeltem, hogy ilyen szép volt.....
______________________________________
NA REMÉLEM TETSZET EZ A RÉSZ IS ÉS AMI A VÉGÉN VOLT.
ESTÁS LEYENDO
Álti ship story
RomanceKettő osztálytársunkrol ship story SPOTIFY PLAYLISTEK IS VANNAK: -ÁLTI SHIP SPICEY RÉSZEK -ÁLTI SHIP ROMANTIKUS RÉSZEK -ÁLTI SHIP STORY SZOMORÚ RÉSZEK