*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*
Szombat reggel 10:50-kor keltem egy nagy puffanásra. Azonal fel riadtam az ágyambol mivel kurvára megijedtem.
"miafaszom eset le."
Üvöltöttem.A földön fekvő telefonomra lettem figyelmes. Amikor fel vettem megláttam a hatalmas törést a képernyőjén.
"apám ki fog nyírni."
Fogtam fejem.Ahogyan ki mondtam szavaimat apám be robbant a szobámba.
"álmos mi volt ez a puffanás? És miért mondtad azt, hogy apám ki fog nyírni? És miért most kelsz fel?"
Hadart apám."hát öhm. Csak nézd."
Raktam kezébe törött készülékemet."na ez durva. Sebaj veszek neked ujjat kisfiam."
Baszott egy nagyot a tarkomra."tényleg?"
Kérdeztem."nem. De kezdjél el készülődni mert fogunk menni ebédelni egy elegáns helyre!"
Mondta."hova?"
Forgattam fejem."anyádnak lesz valami fontos ebédes megbeszélése amiker kell vinni a családot."
"ahj nemar pedig át akartam menni petihez."
Sóhajtottam."fiam kb minden idődet petivel töltöd. Ha nem vagy itthon petivel vagy. Értem, hogy szerelmes vagy de a családdal is kell tölteni időt."
Fogta meg vállam."bocsánat apa. De te honnan tudod ezt?"
Kérdeztem."hát azért feltűnő! Láttam a párizsi fényképeket, minden nap kb nála vagy, puszizkodtok és stb."
Nézett szemembe."de baj?"
Kérdeztem aggódva."nem baj. Figyelj ha te boldog vagy akkor nekem mindegy kivel, mivel, mit csinálsz."
Ölelt meg."köszönöm apa."
Medve kezeivel szorongatott pár percig és el hagyta a szobát. Meg lepődtem, hogy apám el fogadott engem. Vissza dőltem a puha paplanomba de nem tudtam sokáig ki élvezni. Anyám ront be.
"kicsikém! Készülődj!"
Nyitotta ajtom."okés."
Keltem ki.Miután ki keltem az ágyikómbol a szekrényemhez mentem. Álltam egy 10 percet előtte amiután végre tudtam dönteni.
"logikusan elegáns ebéd tehát az azt jelenti, hogy ing, vasalt gatya ilyesmi."
Tapintottam meg homlokom.Mivel a kedvenc színem a fekete ezért szokásosan azt vettem fel. Fekete laza ing és egy vasalt nadrág. Be állítottam a hajam ami azt jelenti, hogy össze borzoltam mer az ál jól . Dezodor, parfüm csak azért, hogy ne égessem le anyumat.
(ezt az egész ebédet nem fogom le írni mivel nem fontos!)
*2 óra múlva*
Végre haza értünk az eszegetés után. Be mentem a szobámba és ki gomboltam az ingem mivel pusztulatosan meleg volt. Azt gondoltam, hogy nagyon hot vagyok ezért egyből küldtem a képeket petinek.
*SMS*
Á: '5 fénykép'
P:najoooooooooo.
Á:tetszik?
P:mhm. Mi lenne ha ma át mennék?
Á:hát én azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha el mennék ketten edzeni?
P:hmm.
P:jó ha akarod!Á:szuperrrrr. 4-kor talizunk a szokásos termünkben ok?
P:okés kicsim addig is puszi!
Á:puszi!
Örültem, hogy megint el megyünk közösen edzeni. A kedvenc dolgomat a kedvenc emberemmel csinálom. Pakoltam egy üveg vizet a tatyomba plusz egy baseball sapit. Át öltöztem egy jobb szettbe és felkaptam a cipőm.
*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*
Miután megbeszéltük álmival a szettünket meg is valositottam élőben. Hívtam egy taxit ami a termünkhöz vitt.
Mikor ki szálltam a járgánybol álmi sétált felém mosolyogva.
"hmm jól nézel ki!"
Motyogtam az orrom alatt."te is!"
Be mentünk és el foglaltuk a szokásos sarkunkat. Le pakoltunk mindent ami a kezünkbe volt és neki is álltunk. Először bicepszre
Álmi megragadot 80kgt. 40-et az egyik kézre 40-et a másik kézre. Ugy emelte mint a semmit. Mintha egy kiló lett volna a kezébe. Rám pillanatot a csillogó szemeivel és rakott magára egy mocskos mosolyt ami pár másodpercen belül el hagyta az arcát és vissza tért a komolyabb arc kifejezése. A szomorúság az, hogy én nem tudok ennyivel valamit is csinálni, ezért maradtam a 10kg mint két kezemre. Bicepszezésünk kb 5 percig tart mindig, amikor le jár halálon vagyok utána. Álmi mindig fél időnél könnyebb súlyokra vált.
Le telt az 5 perc.
Le basztuk a súlyokat mert már tényleg a halálomon voltam. Mivel álmi még folytatta ezért én le ültem csodálni. Fel kapta a francia rudat amit könnyedén emelgetett fel-le. Mosolygott megint rám és elkezdtünk beszélgetni. Tíz perc után végzet véglegesen úgyhogy enyém volt a pálya. Nem szeretek franciát emelgetni fel-le ezért én guggolni szoktam. Álmi pakolt fel pár súlyt a rudra és vállaimra rakta hátulról. Megmarkoltam a rudat szorosan. Álmi mögém állt, hogy nézze a teljesítményemet. Szépen lassan guggoltam egyet, kettőt. Harmadiknál viszont már kellet segítség. Álmi megfogta szorosan a csípőm és segített, hogy szépen fel tudjak állni.
"szépen drágám ne félj itt vagyok!"
Mondta izgatóan.Tudtam, hogy ettől a mondattól bajok lesznek lent. El is kezdődött. Egy baj volt az, hogy szürke melegítő volt rajtam és lehetett nagyon látni.
"na kicsim ennyire hot vagyok?"
Kérdezte kuncogva."hát igen..."
"nincs semmi baj folytasd csak még pár perc!"
Mondta biztatóan.Le telt hála az istennek az a pár perc. Össze voltam nagyon zavarodva de nagyon.
"baba nem bírom nagyon rossz."
Mondtam miközben takargattam."menjünk?"
Kérdezte aggódottan."léci..."
Hajtottam le fejem."jaj kicsim nincs semmi baj. Csináljál egy képet és menjünk."
Húzott oda magához.
Képek után takarodtunk mert nagyon állt a cölöp XD.___________________________________
HEHEHEHEHEH
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álti ship story
RomanceKettő osztálytársunkrol ship story SPOTIFY PLAYLISTEK IS VANNAK: -ÁLTI SHIP SPICEY RÉSZEK -ÁLTI SHIP ROMANTIKUS RÉSZEK -ÁLTI SHIP STORY SZOMORÚ RÉSZEK