7. Kicsi Huncotkodás(smut)

31 3 0
                                    

*PETI SZEMSZÖGÉBŐL*

A randi után álmi haza vitt. Amikor a házunk elé értünk, kérdeztem valamit álmitol.

"nem akarsz itt aludni?"

"persze miért ne."

Álmi be vitt a házba és le rakott az ágyamra. Láttam rajta, hogy valamit akar. Láttam a gyönyörű barna szemébe, hogy vágy valamire.

"mit szeretnél drágám?"
Mondtam egy huncut mosollyal.

Egyből rá lökött az ágyra és rám mászott. El lökte a fejemet és el kezdte finoman puszilgatni a nyakam.

"á-álmi."
Mondtam halkan.

Amikor le ált a puszilásal el kezdte harapni a nyakam. Szívta és harapta erősen a nyakam.

"na mivan szívem be indultál?"
Mondtam miközben szívta a nyakam.

"hát találd ki!"

Ahogy ki mondta ezt megcsókolt. Csókolt és csókolt egyre durvábban. Megszorította a nyakam és suttogot valamit a fülembe.

"jó fiú vagy édesem."

Nagyot nyeltem amikor meghalottam ezt a mondatát. Ki rázott a hideg de egy jó értelemben. Következő percben azt éreztem, hogy dörzsölte a farkát az enyémnek. Miközben hátra hajtottam a fejem megforgattam a szemeim. Ahogy meg láttam a mellkasát mégjobban ki gomboltam az ingét és el kezdtem puszilgatni. Láttam az arcán, hogy tetszik neki nagyon. Megfogtam a derekát, hogy álljon le egy kicsit.

*ÁLMOS SZEMSZÖGÉBŐL*

Peti megfogta a derekamat, hogy lassitsak le. Megfogta a gatyámat és ki gombolta. Rá segítettem és le húztam magamról. Amikor rá néztem ő is le vette az övét. Vissza másztam rá és szép lassan húztam le a boxerét. Le vettem a sajátomat is és elkezdtem lassan dörzsölni a faszom az övéhez. Megfogta a fejem és erőszakosan megcsókolt. Miközben csókoloztunk megharapta a szám.

"igen ennyire tetszik?"
Mondtam lassan.

Megbicegtette a fejét és vissza húzott a csókba. Egyre gyorsabban mozogtam fel le amikor láttam, hogy peti hátra dobta a fejét és nyögöt. Amikor fel fogtam a helyzetet közel mentem az arcához.

"jó volt kicsim?"
Kérdeztem halkan.

"i-igen kurva jó....."

______________________________________

BOCSÁNAT HOGY ILYEN RÖVID VOLT EZ A RÉSZ NEM VOLT TÖBB ÖTLETEM.

Álti ship storyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang