Azt hiszem elaludtam apa kocsijában, vagy csak elbóbiskoltam, de mikor észbe kaptam, már nyugodtan feküdtem az ágyamon. Nem emlékszek arra, hogy kerültem fel, szóval minden bizonnyal apa segített.
Azonnal a kezemhez kapok és idegesen tekerem le magamról a gézt. Se varrás, se seb. Nyom nélkül eltűnt minden, ahogy azt sejtettem. Behunyt szemmel mantrázva az ismerős szöveget kényszerítem az agyam, hogy térjen észhez. Percekkel később, a seb már ott virít a frissen vart bőrömön.
Vége lett a hallucinációnak.
Fogalmam sincs, hogy fogom ezt elmondani, főleg, hogy azt se tudom, Lucas mit reagál majd. Mert az addig oké, hogy voltak bajaim a gyógyszerekkel, de hogy a mai napig, ha erős fájdalom csillapítót használok, hallucinálok, az klinikai esetnek számít. A neve említésére a zsebemben a kis névjegykártya égetni kezdi az oldalam, míg a pulzusom újra szárba szökken.
Ha jobban bele gondolok, remek indok lenne a sebem arra, hogy felhívjam és megkérdezzem tőle, mikor szeretné megnézni és persze behajtanám rajta a randit is.
Mint a bicska úgy pattanok fel az ágyban és már nyúlok is a telefonom után, de a „szám hívása" feliratot nem tudom megérinteni.
És ha csak zaklatom?
De akkor meg mi a fenének adta meg a számát?
Egyértelműen azt jelezte felém, hogy bár ő biztosan fel tudna hívni, amikor csak akarna, a kezembe adta a lehetőséget, hogy én keressem. És én sem akarom annyiban hagyni ezt a dolgot.
Az ujjam hamarabb cselekszik, mint az eszem és mire észbe kapok, már ki is cseng a készülék.
- Halló? - a hangja még így telefonon keresztül is félre ismerhetetlen, azonnal hevesebben kezd verni a szívem, megrémítve önmagam ezzel.
- Öhm... halló... én vagyok az, Kate - nyögöm ki nehezen.
- Kate! - Lucas hangja feldobott, magam elé képzelem a mosolyát és azokat az apró kis gödröcskéket. - Örülök, hogy hallom a hangod. Hogy vagy? Nincs ugye semmi baj?
- Nem, nincs, semmi bajom, csak... a nagy sietségben el felejtettem megkérdezni, hogy mikorra írjalak be a határidő naplómba - hadarom el gyorsan a szavakat, mire Lucas alig halhatóan, de felnevet. - Na meg persze, te mikor érsz rá?
- Nos... - ha eddig nem lett volna eléggé érezhető, most már szabad szemmel is látható, miként dobog a szívem, a pólóm fel le ugrál a mellkasomon, míg várom a választ - Sajnos, a mai nap nálam telve van, de talán holnap. Neked jó a holnap?
- Igen, igen, ráérek egész nap. Mármint... igen úgy látom a holnap üres - szabadkozok gyorsan. - Tudod, amúgy kíváncsi vagyok, kell e varratszedésre mennem, vagy sem.
Hosszas csend a vonal túlsó oldalán, és próbálom elképzelni, most vajon milyen arcot vághat Lucas.
- Ha most okos lennék, azt mondanám igen kell, és már mondanám is, mikor gyere el hozzám. - a hangja most valahogyan mélyebben szól, de a selymessége semmit se vesztett. - De hazudnék, és azt nem akarok. Nem kell varratot szedni. Ahogy gyógyul a seb, a cérna feloldódik.
Kissé megdöbbent a válasza, egyben jól eső érzéssel tölt el, melegség fut végig a kezeimben fel, egyenesen a mellkasomig. Nem akar hazudni nekem.
- Ha most buta lennék, csak a mondat első felét hallottam volna meg... - nagyot nyelek a mondat közepén, mert a szívem kezd egyre hevesebben dobogni az izgalomtól - De okos vagyok, és megköszönöm az őszinteséget.
- Azt hiszem, azok után, hogy milyen rosszul kezdődött az ismeretségünk, megérdemelnénk a tiszta lapot.
- A tiszta lapot egyedül te érdemled meg. Tényleg durván előítéletes voltam, azt hiszem, nekem ez nem jár... - vallom be őszintén
- Ne beszélj így magadról. Fordított esetben azért az én fejemben is megfordulna sok minden - elképzelem őt, miközben beszél, hogy fel alá járkál egy szobában és a padlót bámulja minden lépésénél. - De a lényeg, hogy úgy érzem, sikerült valamelyest tisztázni ezt az egészet. Vagy tévedek?
- Én jobban örülnék, ha az a vita meg se történt volna - dőlök hátra az ágyban és bámulom a fehér plafont. Talán ha sosem találkoztunk volna, még jobb lett volna, de ezt még magamnak is nehéz bevallani, nemhogy neki.
- Egy valamit azért nem bánok. - ki se kell mondania, azonnal eszembe jut a csókja, és biztosra merném venni, hogy ő is erre céloz. Nem tudok mit válaszolni, hirtelen még a szó is belém fagy az ajkának emlékétől - Bocsánat...
- Nem, semmi... én csak... én... nos... - hogy pont most nem tudok semmi értelmeset kinyögni - Szóval... úgy látszik, most nem vagyok valami jó társalgó - nevetek fel kínosan - azt hiszem, egy kicsit még kába vagyok.
- De ugye nem vagy rosszul? Fáj a fejed? Annyira tudtam, hogy nem lett volna szabad elengedni koponya CT nélkül - Lucas olyannyira átváltott aggódó üzemmódba, hogy egy kis ideig apámat idézte.
- Nem, nyugi, semmi bajom, tényleg. Csak hosszú nap volt a mai - nyugtatom meg gyorsan - De ha az megnyugtatna, este felhívhatsz, hogy halld, tényleg jól vagyok - olyan hirtelen szalad ki a számon a dolog, hogy már késő lenne bármivel is visszakozni. Jesszusom, én most tényleg telefonon keresztül flörtölök vele?
- Hmm... - a baritonja azonnal égnek állítja az összes pihét a tarkómon, az érzés végig fut a gerincem mentén és a lábujjaim végénél áll csak meg. Mindösszesen egy apró kis hang, mégis olyan reakciót vált ki belőlem, amit már évek óta nem éreztem. - Azt hiszem, ezen az ajánlaton elgondolkozom... - lelki szemeim előtt látni vélem, miként nyalja meg a szája szélét és húzza kacér mosolyra finom ajkait. - Viszont, most olyan helyre utazok épp, ahol gyenge lesz a térerő, de ha gondolod, megadok egy másik elérhetőséget, a magánszámomat... - Na hoppá! Felhívás keringőre?
- Ha okos lennék, elutasítanám - húzom egy kicsit az agyát, kíváncsi vagyok mit reagál erre.
- Ez maradjon meg akkor a te döntésednek - hallani lehet, hogy bejön neki ez a játék. - Most le kell tennem. Ne haragudj.
- Semmi gond, úgyis tudni fogom, hol és hogyan keresselek - válaszolok a lehető legkacérabb hanglejtésben, mire Lucas halkan felnevet.
- Akkor később...
- Igen... később...
Lucas még vár egy kicsit, mielőtt bontja a vonalat, viszont, mihelyst ez megtörtént akkora vigyor jelenik meg az arcomon, hogy félő, szétszakad belé a szám is.
Meg kell vallanom, tetszett ez a kis játék, nagyon is. Vérpezsdítő volt flörtölni és jól esett, hogy ilyen könnyedén ment. De a legjobb, hogy ezt vele tehetem meg.
Alig telik el néhány perc, már csipog is a telefonom, hogy új SMS érkezett egy idegen számról.
YOU ARE READING
Átkozott Vér (ELSŐ KÖNYV)
Mystery / ThrillerKate Windsor élete fenekestül felfordul, amikor egy céges bulin késelés áldozatává válik. A támadás indítéka nem rejtély, és Kate csak a szerencsének köszönheti, hogy túléli. Az életét ugyanis Boston leghíresebb sebésze, Lucas Thomson menti meg, aki...