(Hello my #Akshnav family members. Hope you all are doing well. Really sorry for the late update. Actually after almost 6 years main ghumne aayi thi so isiliye update nahi diya. Please forgive me everyone and thank you very much for always being understandable❤️❤️love you all!💘
Hope you all will like this part but if you don't then please forgive me for this part.....I will try my best in the next part for sure. )
Scene starts in Sharma House,
Abhinav was sitting on the couch with his eyes lowered and fixed on the floor.
For just a moment when Abhinav looked up....he saw Akshara glaring at him still now. Abhinav instantly fixed his gaze on the floor."Didi aaj bhai jii ko kaccha chaba jaaengi lagta hain."whispered Muskaan.
"Sach kaha yaar....dekh kar toh lag raha hain ki Abhinav jii ki aaj shaamat aane waali hain. Tumne roka kyun nahi apne bhai ko yeh step uthane se pehle?"asked Kairav softly.Muskaan(whispering): Arrey mujhe thodi pata tha ki Bhai jii aisa karenge?
Kairav(softly): Haan par abhi.....
"KYA ZAROORAT THI YEH KARNE KI?"screamed Akshara on top of her voice.
Abhinav looked up with his puppy eyes.
Akshara(angrily): Bataiye......kya zaroorat thi yeh sab karne ki? Ek toh waise hi sab kuch chori ho gaya hain.....aur upar se aapne ghar girvi rakha hain. Kaha se laayenge itne paise Abhinav jii?
Abhinav tried to speak but it looked as if his lips were sealed seeing Akshara's glare.
Akshara(angrily): Arrey boliye bhi.....
Abhinav(softly): Akshara jii vo....
Akshara(angrily): Zor se boliye!
Abhinav(making crying face): Mmm.....aap aise daantengi toh main kaise bolunga Akshara jii? Daantiye mat na....bacche darr jaaenge.
Akshara(angrily): Nahi darenge....aap bataiye ki aapne aisa kyun kiya....kisse pooch kar kiya.
Abhinav: Kisse pooch kar karta jii? Mujhe uss wakt bas aap aur bacche dikhai de rahe the isiliye maine ghar girvi rakhwa diya. Par aap chinta mat kijiye jii....main chuka doonga loan.
Akshara sat down sighing.
Akshara: Abhinav jii....kaha se laayenge aap itne paise? Hum sabka kharcha.....fir baccho ka kharcha....kaise karenge Abhinav jii?
Abhinav: Umm....main aapka haath pakad loon Akshara jii?
Akshara nodded positively with a frown.
Abhinav held Akshara's hand and then spoke with a smile.
Abhinav: Sab theek ho jaaega Akshara jii. Bharosa rakhiye.....main sab theek kar doonga.
Akshara held Abhinav's hand as well...making goosebumps pop up in his whole arm.
Abhinav detached his hand instantly.
Akshara again held Abhinav's hand.
Abhinav(innocently): Akshara jii....haath chod kar baat karengi please?
Akshara(glaring): Kyun? Badboo aa rahi hain mujhse?
Abhinav(innocently): Nahi jii....
Akshara: Toh fir?
Abhinav(innocently): Mere raungte khade ho rahe hain pata nahi kyun.
Akshara(controlling her laugh): Kya?
Abhinav(innocently): Haan jii....
Akshara and Kairan broke down into laughter after hearing this. Abhinav laughed accompanying them as well but was unable to figure out what happened actually.
Abhinav(in mind): Kuch galat bol diya lagta hain tu ne Abhinav. Hamesha aisa kyun karta hain? Ho gayi na beizzati Akshara jii ke saamne?
Akshara(laughing): Abhinav jii....(pulling Abhinav's cheeks).....aap kitneee cute aur bhole ho.
Abhinav felt goosebumps all over his body now and unwantedly his cheeks turned redish pink.6 years later,
Akshara was in the kitchen trying to prepare a healthy meal for her family when suddenly her eyes shifted towards the clock.Akshara: 7 baj gaye? Abhi khabar leti hoon inn dono ki.
Akshara came inside the room. She saw Abhinav and Abhir sleeping hugging each other.
Abhir(dreamily): Papa....thand lag rahi hain.
Abhinav(dreamily): Hmm?
Abhir(dreamily): Hmm....thand lag rahi hain.
Abhinav(dreamily)(pulling Abhir): Aa jaa yaara...
Soon Abhinav pulled Abhir on his chest and they both snored together. Akshara giggled 🤭 seeing this.
YOU ARE READING
Humdard❤️💕 (Completed)
FanfictionA broken Akashara who is abandoned by her own family and by her lover, Dr.Abhimanyu Birla, meets Abhinav, a middle class man but a gem of a person. Is this destiny's plan to give Akshara the happiness she deserves? Or will it land Akshara into a ne...