Ep 10
ဒီနေ့ မင်းဆက်ရဲ့အမေက လင်္ကါနဲ့အတူအပြင်သွားမယ်ဆိုပြီးပြောထား၍ မနက်စောစောထကာ ပြင်ဆင်ရလေသည်။နှစ်ယောက်လုံးရေချိုးပြီးသည်နှင့်အဝတ်စားလဲနေချိန် မင်းဆက်က အတွေးတွေပျံ့နေပုံရသောလင်္ကါရဲ့အနားသို့လာကာ အရင်တစ်ခါက သူဝယ်ပေးထားသော ရှပ်အဖြူလေးကိုဝတ်နေသောလင်္ကါရဲ့လက်လေးတွေကိုဖယ်ချလိုက်ကာ သူကိုယ်တိုင် ကြယ်သီးတပ်ပေးလေသည်။
လင်္ကါက သူ့ရှေ့သို့ရုတ်တရက်ရောက်လာပြီး သူ့လက်တွေကိုဖယ်ကာ ကြယ်သီးတပ်ပေးနေသော သူ့ရှေ့က သူအားသေချာကြည့်လိုက်မိလေသည်။မနေ့ညထဲက သူ့အတွေးထဲတွင်စိုးမိုးနေသည်က ယောင်္ကျားတစ်ယောက်က နောက်ထပ်မျိုးတူယောင်္ကျားတစ်ယောက်အား ချစ်ကြိုက်နိူင်တယ်ဆိုတာဖြစ်နိူင်၍လားဟူ၍ တွေးတောနေမိသည်။အခုခေတ်မှာဒါမျိုးက မစိမ်းသက်သော်ငြားသူ့အတွက်တော့ တခြားယောင်္ကျားတစ်ယောက်အားပထမတုံးအကြိမ်ချစ်ခင်ဖူး၍ထင်သည်ဒါမျိုးကအနည်းငယ်စိမ်းသက်နေလေသည်။မင်းဆက်က ကြယ်သီးတွေတပ်ပေးပြီးတာနဲ့သူ့ကိုကြည့်၍တစ်ချက်ပြုံးလိုက်ကာ.....
"ပိစိ ဘာတွေ အတွေးလွန်နေတာလဲ"
"ည ညက ကိစ္စ"
လင်္ကါရဲ့စကားကြောင့်မင်းဆက်ကလင်္ကါရဲ့ပခုံးကိုဆုတ်ကိုင်လိုက်ကာ.....
"ပိစိ ကိုယ့်ကိုချစ်ရဲ့လား တကယ်လို့ညက ခဏတာစိတ်ယိုင်သွားမိတယ်ဆိုရင်လည်း ပိစိစိတ်အနှောက်ယှက်ဖြစ်စေမဲ့အရာတွေမလုပ်ဖို့ကိုယ်တွေးထားပြီးသားပါ။ကိုယ်နောက်ဆုတ်ပေးပါ့မယ်"
"မ မဟုတ်ပါဘူး ဒီအတိုင်း အတွေးလွန်နေတာမျိုးပါ"
မင်းဆက်က လင်္ကါရဲ့စကားကိုကြားသည်နှင့်
စိတ်လိုလက်လိုဖြင့်ပြုံးလိုက်ကာလင်္ကာရဲ့နဖူးလေးကိုနမ်းလိုက်လေသည်။ပြီးတာနဲ့ နှုတ်ခမ်းလေးကိုတစ်ချက်ကာခပ်ဖွဖွနမ်းလိုက်သည့်အချိန် လင်္ကါရဲ့ကိုယ်လေးဟာ တောင့်တောင့်လေးဖြစ်သွားရလေသည်။မင်းဆက်က လင်္ကါရဲ့နှုတ်ခမ်းတွေကိုအချိန်ကြာကြာနမ်းနေပြီးရုတ်တရက်ပြန်ခွာလိုက်ကာလင်္ကာကိုကြည့်၍ရယ်လိုက်လေသည်။လင်္ကာက သူ့ကိုကြည့်ကာရယ်နေသောသူကြောင့်ကြောင်တောင်တောင်လေးကြည့်ကာခေါင်းငုံချလိုက်လေသည်။မကြာခင်မျက်ရည်တွေဝဲလာသောကောင်လေးကြောင့် မင်းဆက်မှာပျာပျာသလဲဖြင့်....
YOU ARE READING
လင်္ကါသွေးတဲ့တေးပန်းချီ(Complete)
Romanceမတည့်ရာကနေချစ်မိသွားတဲ့ကောင်လေးနှစ်ယောက်... Mar.12.2024