Son 1 aydır herşey yolundaydı.İşlerim çok iyi gidiyordu..Birsürü iş teklifleri geliyordu.Çoğunu kabul edip başarıyla bitiriyordum.Ta kii şu son teklife kadar...
İlk önce herşey ülke içinde geçerliydi.Hatta İstanbul dışına bile çıkmamıştım.Muratsa Taner beyle yakın olmamdan rahatsızdı.O kadar evli dememe rağmen 'ona güvenmiyorum diye tutturdu.Bi gün işe gittim.İş nedeniyle New York a 1 ay boyunca Taner Beyle gidecektik.Muratı napıp edip ikna etmem lazımdı.
'Aşkıııııııımmm.Sana masaj yapıyımııııııııı'
'Valla hiç fena olmaz Hayal.Cafeyi 3 kişi zor idare ediyoruz.Her tarafım ağrıyo'
'Oyy kıyamam ben sevgilimeğğğğ'
Ona masaj yapmaya başladım.Masaj yaptıktan sonra belki öpünce izin verir diye öpmeye başladım.
'Hayal dur bi dakka.Noldu da sen böyle oldun'
'Nolmuşum ben'
'Ne biliim durduk yere masaj yaptın öpüyosun.Hayırdır'
'Herşeyi boşver ve anın tadını çıkar'
Sonra telefonum çaldı.İş arkadaşım Zelişti.Telefonun sesi yüksek geliyordu ve kahretsin ki Zeliş 'İzin alabildin mi' dedi.
'Seni sonra ararım'deyip telefonu kapattım.
'Ne izniymiş o Hayal'
'Şey ya...İş İcabı olaraktan New Yorka gidicez.Tabi sen izin verirsen'
'süresi ne kadar'
'1 aycık'
'1 aycık mı?Kim gidiyo'
'Ben Taner bey zeliş ama Taner bey...'
'Hayal..Asla olmaz..O adamla 1 ay asla...'
'Ya Murat neyin kıskançlığını yapıyosun o adam evli'
'Hayal...Bi adamın evli olması başka kadınlara yan gözle bakmaması anlamına gelmez.'
'Ama o karısına çok düşkün'
'O yüzden mi her kadını kesiyo'
'Sen nerden biliyosun...Belki adamın günahını alıyosun.'
'Geçen gün seni ziyarete geldim ya hani toplantıdaymışsın.O adam telefonlada konuşuyordu ve akşama Rus kadını istiyorum.Malum tadı başka gibi şeyler diyodu ve gelen geçen kadını kesiyodu.Sana neler yapmaz'
'Yuh artık Murat iyice paranoyak oldun.Hem Zeliş var yanımda.Lüüüüüüütttttfeeeğğğğğğğğnn.Noğğğğluuuur...Beni seviyosağğğğğğn.Please please please...'
'Hayal ben öyle bişey yapsam kıyameti koparırdın.Gitmiyceksin'
Yarın tatilim vardı.O yüzden kafedeydik dördümüz...Murata surat asıyodum ve trip atıyodum.
'Hayrola abi Neyi var bunun'
'Yok bişey Savaş.Olmıycak şeyler istiyo..'
'Savaş söylermisin Murata olmıycak bişey değildi'
'Savaş söylermisin Hayale asla izin vermiycem'
'Savaş söylermisin Murata ondan izin almadan gidiyorum'
'Savaş söylermisi.....'
'Söyleyemem arkaşlar Allahım ya delirdinizmi siz.Ne diyosanız yüzyüze konuşun.Rüya geliyo musun bişeyler atıştırıcam'
'Tamam bekle'
Onlar gitmişti.Murat baya bozulmuş olucak ki elini masaya vurdu ve 'gitmiyosun' dedi.
Hışımla ayağa kalktım.
'Senden izin aldığımı hatırlamıyorum ben'
'Dün yalvardın ama?'
'O sadece haberin olsun diyeydi'
'Öyle mi Hayal.Git o zaman.Hadi gitsene.Çok meraklısın beni bırakmaya.Hadi git'
'Bana biraz olsun güvenin olsaydı izin verirdin'
'Güvenle alakası yok'
'Ne o zaman'
'Sadece seni özliycem'
'Sadece bir aycık ya...Görüntülü konuşuruz..Ararsın beni...'
'Sarılmak gibi olur mu'
'Sen ne dersen de ben gidicem.Lütfen..Mutluluğuma engel olma..'
'Mutluluğuna engel mi?Mutluluğun benim sanmıştım.Yazık...Çok yazık..'
Kafeden çıkıp gitti.Arkasından bağırmam hiç birşeyi değiştirmemişti.Beni yanlış anlamıştı.
_ertesi gün
Herşey hazırdı.Şuan Taner beyin arabasındaydık.Murat bana kırgındı.Dönünce bir şekilde gönlünü alırım diye düşündüm.Allahım ben niye bütün belaları çekerim?Şansıma Zeliş yoktu...Ve araba kırmızı ışıkta durmuştu.
'Hayal ben..' diyip dudaklarıma doğru yaklaştı ve bende ona yaklaşıp 'evet sen pisliğin tekisin.Sen beni o kadınlarla karıştırmışsın canım ama üzgünüm'diyip yüzüne tükürüp arabadan indim.Murat haklıydı.Bu adama güven olmazdı.Off Allahım bu adam yüzünden Muratı kırmıştım.Hemen evime gittim.Muratın orda olacağından adım gibi emindim.Havuzda yüzüyordu.Bende mayolarımı giyip havuza atlıycakken farkettim.O alt kısımlarda olduğu için beni farketmedi.Ben suya dalar dalmaz çıktı ve etrafına bakındı.Bende ona yaklaşıp suyun üstüne çıktım.Ve aniden dudaklarına yapıştım.Neye uğradığını şaşırdı ve beni aniden ittirdi.Bense sadece gülüyordum.
'Komik mi Hayal.Yüreğime indiriyodun.Hem sen...'
'Gitmedim aşkım...Dedim seni kaparlar falan bu tatlılıkla..Senden ayrılamam ben.Özür dilerim.'
Bana yaklaştı ve beni öptü.Ayrıldık.
'İşte benim Hayalim'
'Seni seviyorum adam'
Havuzdan çıktık.Gidip makarna yaptım ve afiyetle yedik.
'Hayal ellerine sağlık.Ha bu arada kafemize yeni ortak var'
'Hııııı...Kimmiş o?'
'Bilmiyorum ama Savaş yarın getiricek.Dediğine göre tapu işlerini halletmişler.Ve güvenilir biriymiş'
'Kadın mı?'
'He?'
'Diyorum ki ortak kadın mı?'
'Soruya bak yaa.Nerden biliyim sormadım'
'sen zaten herşeyi atla.Onuda mı ben sorıyım Allah Allah'
'Kızım manyakmıyım ben.Zaten Savaşla telefonda konuştuk.Rüya bile bilmiyo ben nerden biliyim'
'Öff öfff'
'Kızma benim aşkım.Kıyamam sana'
'Saat daha sekiz.Yemekde yedik canım sıkıldı'
Belimden tutup kendine çekti.
'Ben seni eğlendirebilirim istiyosan he?hemde bedava'
'Pis sapık.Hayır.Bence lunaparka gidelim.'
'O zaman hazırlan gel hadi.Koşşşş'
Mini bi etek giymiştim ve üstüme dekolteli tek parça bluz giydim.
Merdivenlerden iniyordum.Beni baştan aşağı süzdü.
'Sorması ayıp Hayal bu ne hal'
'Giyindim işte'
'Malmısın sen.Neren giyinmiş.Hala çıplaksın'
'Olmamışmı'
'Olmuş mu.Git değiştir şunları asabımı bozma'
Gidip üstüme boydan ama günlük giyebileceğim rengarenk bi elbise giyip altına dolgu topuk ayakkabı giyip saçlarımı açtım.Düzleştirdiğim saçlarımı bi saç bandıyla renklendirdim.Hafif makyaj yapıp aşağı indim.
'Şükürler olsun giyinmişsin.'
Dil çıkarıp 'ukala' dedim.Sonra beni kucaklayıp döndürmeye başladı.
'Kimmiş ukala.Kimmiş?Bida delirtcenmi beni'
'Muraaaaaaattt.Duuuurrr.Başım...Başım dönüyoooo'
Durduğumuzda başım dönüyordu.
'Naptın sen gerizekalı'
Tam düşücekken tuttu.
'Anlaşılan sana yürümeyi bidaha öğreticez'
'Hadiiiii gidelim'
'Peki prenses'
Elimden tutup hızlıca arabaya bindik.Lunaparka gittik ve ilk çarpışan arabaya binicektik.Mal gelip gidip çarpıyordu.
'Murat dönme dolaba binelim hadi'
'Sen binsen ben biraz korkuyorumda'
'Korkak sevgilim benim.İyi ama burda bekle'
_murat_
Hayale muhteşem ama bi o kadar hain planlarım vardı.Dönme dolapta kimsenin olmamasını sağladım.Sonra Hayal en tepedeyken durdurttum.
Gözlerini kapatmış yukarıdan bağırıyordu.Bende o arada yere ateşle benimle evlenir misin?yazdırdım.
'Murat kurtar beni lütfen.Lütfen kurtar çok korkuyorum aşkığğğm'
'Hayal aşaya bak'
'Nasıl bakiim gerizekalığğğğ.Korkuyorum.'
'Sen bak bi'
Korkarak aşaya baktı.Ve görünce birden ağlamaya başladı.
'Ne yani hepsi...Hepsi bunun içinmiydi yani'
'Evet prenseeeeees.Seni seviyorum.Cevabın neğğğ?'
'İndircen mi beni burdan'
Anlamamıştım.
'Çekil incir ağacının altından mı?'
Gülüyordu.Ne demişti anlamamıştım.Bizi gören herkes gülüyordu.Ne dedim ki ben?
'Maaaaaaaaal.Beni burdan indir yoksa hayır diycem.'
Hemen indirttim.Koşarak bana doğru geldi.Ben öpmek için hazır beklerken suratıma inen tokatla tanıştım.
'Evet aşkım kabul ediyorum'dedi ve herkes bizi alkışladı.Dizilerde bu böyle değildi.Kız gelip öperdi öyle alkışlarlardı.Neyse bizimkide bi anı oldu...tabi bunlar olurken kameralar kayıttaydı.Ve bu anlarımız ölümsüzleşti.Ertesi sabah kalktık ve kafeye gittik.Yeni ortağımızla tanışıcaktık.
_hayal_
Savaş kim olduğu hakkında hiçbirşey bilmiyordu.Ve Rüyayada söylememişti.
'Savaş hadi çatlatma söyle kim'
'Bekleyiiin'
'Ya sölesen nolucak'
'Olmaaaaaz'
O sırada kapı açıldı ve içeri giren...
'Heh geldi yeni ortağımız'
Olamazdı...Eğer ortağımız buysa...Yandık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL PERİSİ
RandomHayal&Murat iki ortaokul arkadaşıdır ve yıllar sonra yine karşılaşırlar.Birbirlerine zıt iki karakterin engellerle dolu aşkının anlatıldığı bir kitap