KAÇMA

12 2 0
                                    

Sabah olmuştu ve Hayal aynı tatlılıkla uyuyordu.Ona olan nefretim sanki dinmişti.Bunları düşünürken uyandı.
'Irz düşmanı.Gece hemen sokul dibime.'
'Malsın sen yaa.Kızım farkındaysan sen benim üstümdesin'
'Uyandırsaydın madem.Pis fırsatçı.'
'Ne fırsatı be.Ne fırsatı.Napıyım ben seni.'
'Aaa tabi senin derdin orasını burasını açanlar'
'Düzgün konuş Hayal.'
'Gerçekler acıdır tabii'
Cevap veemedim.Konu uzayacaktı yoksa.Kalbini kırmıyayım diye sustum.Yoksa fena olacaktı.
'Kalk Hayal gidelim.'
'Üff bekleeee'
Ormanda yürümeye devam ediyorduk.Kesin bişey olmuştu.Çünkü topallıyarak yürüyordu.
'Noldu yine Hayal'
'Ayağıma kramp girdi.'
'Of Hayal of'
'Of Trabzonda'
'Trabzon Karadenizde'
Çok pis baktı.Çünkü göt oldu.Sonraaaaa kucağıma aldım.15 dk kadar yürüdük.Daha doğrusu ben yürüdüm.Sonra belime kramp girdi ve şekil değiştirmeye başladım.Söylediklerimi acı içinde söylüyordum.
'Hayal..'
'Ne'
'Kramp..'
'Biliyorum ayakkAbıların kramponlu kayabiliriz.'
'Bel..'
'Belki kaymayız korkmuyorum.'
'Bırakıcam'
'Heh şöyle bırak öküzlüğöö...Ayy'
Düştüm ve o da üstüme düştü.Yerde öylece kalmıştık.
'Hayal üstümden çekil'
'Asıl sen çekil altından'
Hayal kalksanaaaa diye bağırdım.
'Üff iyi be'
Acılar ićinde kıvranıyordum.Telaş yapmıştı.
'Murat..Murat iyimisin..Ayyy inmem lazımdı yaaa..Çok acıyo mu'
'Sence Hayal.Biçim değiştirirken 3 boyutlu olucam birazdan'
'İyiki bişey sorduk be.Beter ol'
'Kapa çeneni'
Acım daha da artıyordu.20 dk kadar direndim ve normale döndüm.
'İyi misin Murat'
'İdare eder'
'İyisin iyisin.Ölmediysen problem yok'
Yolumuza devam ettik.nihayet otobana çıkabilmistik.Polisler bizi buldu.Zaten aranıyomuşuz.Tabi o arada Savaş ve Rüya ağzımıza sıçtı.Beni götüren taksici hemen bi şeyler olduğunu düşünüp polise haber vermiş.Bizden sonra tutuklanmışlar.Berkte zaten adam öldürme,uyuşturucu,gasp,darp gibi bir sürü suçtan sabıkalıymış.Ağırlaştırılmış müebbet yedi.Kurtulmuştuk.Karakolda ifademiz alındı ve serbest bıraktılar.Beni bırakan taksiciyi gördüm ve teşekkür etmek için yanına gittim.
'Çok saolun siz olmasaydınız...'
Lafımı bölüp durdu.Her cümlem yarım kaldı.
'Yenge nasıl abi.Önemli olan sizin sağlığınız.Allah sizden razı olsun.'
'Yalnız o yengen..'
'Anlamıştım zaten abi.o sinirli halinle ya sevdiğini kurtarmaya gider insan..Ya anasını bacısını'
'Bakın...'
'Baktım gördüm bacın olsaa bu kadar aşkla bakmazdı tamam dedim bunlar sevgili'
'Yanlış...'
'Düğününüze gelmek isterim.Hadi eyvallah'
Adam bi durmadi ki..Aman neyse..Çıktım eve geldim.arayan annemdi.
'Oğlummm.Hadi gel bu akşam bizde yiyelim'
'O adamlamı anne'
'Oğlum o adam dediğin sana babalık yaptı'
'Ama seni benden çaldı.Yuvamız onun yüzünden yıkıldı'
'O adamın parasını yerken iyi dimi küçük Bey'
'Baştan söyledim dimi.O adamla evlenirsen paralarını oturur yerim dedim.Görüşürüz anne.O adamdan kopmaya fırsatın oldukça ararsın.
Annemle babam ben lisedeyken annemin sevgilisi yüzünden ayrıldılar.Adam iyi birisiydi.Ama herşey onun yüzündendi.Bende o gün kendime söz verdim.O adamın parasından geçinicem.Ailemi dağıttı.Bırakında eğleneyim.
Sonra babamı aradım.Onunla sürekli olmasada görüşüyorduk.
'Efendim Murat'
'Baba.Noldu sesin bi garip geliyo?'
'Sorma oğlum bende seni arayacaktı..Babanen çok hasta ve tutturdu Muratın sevgilisini görmeden içim rahat etmez diye yok mu oğlum biri.Yoksa birisini bul göstermelik.Yarın babanene gelin.'
'Ama baba...'
'Hadi amaaaa'
'Ayarlarım baba.saat 3de geliyorum.'deyip telefonu kapattım.Sonra Hayali aradım.
'Ne var niye arıyosun.'
'Yarın 2 de hazır ol.'
'Niye'
'Anlatırım yarın.Benim için bişey yapacaksın.'
'Senin için hiçbişey yapmam ben'
'Bana borçlusun.Seni Arastan kurtardım.'
'TamAm ama ödeşmek için'
'Tamaaaaaaamm.Güzel giyin.'
'Kötü mü giyiniyorum yani onu mu demek istiyosun'
'Yav hee he Hayal.Unutma 2de'
*Hayal*
Napıcaktık acaba.Ayy çok merak ettim.Hemen yukarı Rüyanın yanına çıktım.
Bana söyleniyordu.
'Ağzıma yeterince sıçtın.Suscanmı'
'Yooo daha işicem bekle'
'Sen espri yapma mk'
'Neden geldin onu söyle'
Olanları anlattım.
'Heeee o konu.Tabi yaaa seni babanesine götürüp sevgilisi olarak tanıtcak'
'Nerden çıktı ne alaka'
'Savaş söyledi.Yazık kadıncağız ölücekmiş.Torunumun mürvetini göriyim demiş.Bozuntuya verme yaşlı kadın'
'Ayyy üzüldüm.İyi bari geçerli bi sebebi var'
Yatıp uyudum.Sabah kalktım.Bi baktım saat on iki.Nasıl yetisicektim.Hemen saçlarıma maşa yaptım.Önlerden alıp tutturdum.Makyaj olarak dudağıma paarlatıcı sürmüştüm.Gözlerime ise siyahı yoğunlaştırarak makyaj yaptım.Üstüme beyaz yarım bluz ve altına beyaz pantolon giydim.Ayağıma beyaz converslerimi giyip saate baktım ve 20 dkm vardı.Kendime bi kahve yaptım.Keyifle yudumlarken korna sesini duydum ve dışarı çıktım.
'Beni kırmadığın için sağol Hayal.'
'Konuyu bilmesem gelmezdim.Dua et hem borcum var hem yaşlı kadın.'
'Hadi bin arabaya'
Yoğun trafik yüzünden 3e yakın anca vardık.Bir binaya girdik ve 1. Kattaydı.kapıdan içeri samimi bi şekilde karşılandık ve babanemizin yanına geldik.Elini öpüp koltuğa oturduk
'Ooo hoşgeldiniz çocuklarım.Maşallah Murat işi biliyosun.'
'Evet babaneciim.Senide baya iyi gördüm' dedi beni kendine çekip sarılırken.
'İyiyim evladım.Sizi gördüm daha iyi oldum.Sankiiii bi yerden tanıyorum kızımızı.'
'O benim ortaokul arkadasım babanecim.Hani yokmuydu Hayal.'
'Aaaaaaa kızım sen o musun? Bende diyorum nerden hatırladım.Arada bi Muratı görmeye okula gelirdim ve her seferinde siz kavga ederdiniz'
Utangaç bi şekilde
'Evet efendim' diyebildim.Manyak Murat bi rahat bırakmazdı kii..Gördüğü her yerde mutlaka bi uyuzluk yapardı.Kadın bile unutmamış.Bi kaç saatin ardından kalktık ve o saatlerde rolümü çok iyi yaptım ve kadın benimle gurur duydu.Beni çok sevdiğini söyleyip durdu.Sonra arabaya bindik.
'Oldu mu Murat ödeştik mi'
'Evet'
Arabada giderken yine trafige takıldık.Biz rahat rahat konuşuyorduk.
'Hayal çok teşekkür ederim'
'Ne için'
'Benimle geldiğin için'
'Borçtu ve ödeştik'
Bana biraz yaklaştı ve beni öpmeye başladı.Bende karşılık verdim.Bi zaman sonra karşı durdum ama beni dinlemedi.O devam etti.Ben ayrılmaya çalıştıkça o dahada devam etti.En sonunda ittirdim.
'Napıyosun sen?'
'Hayal...Bennn...'
'Murat bakk...Sadece yardım etmek için seninle geldim.Yanlış anlama..Artık aramızda bişey olamaz.Bunu unutma..'diyip arabadan indi.Bu trafikte arabasını bırakıp peşimden gelemez diye düşündürken peşimden koştuğunu gördüm.Kaldırımda yürüyorsum hızlı hızli.Oda pesimden kosuyordu.
'Hayal..Hayal bi dinle..Hayal'
'Ya neyi dinliycem Murat.Seni istemediğimi söyledim.Bunu anlamak bu kadar zor mu?'
'Hayal bizim için şans daha var'
'Biz diye bişey yokki şansımız olsun.Anlamıyo musun murat.Yaptıklarından sonra hiç bir şey olamaz aramızda'
'Biliyorum sende beni seviyosun.Hadi bidaha deneyelim.'
'Anlamıyosun ya anlamıyosun.Seni is-te-mi-yo-rum'
'Hayal yeter.Bişeylerden sürekli kaçmandan...Pes etmenden..'
'Sen olsan Napardın Murat.Nasıl güvenirdin bi daha bana'
'Tek sorun güvenmi yani'
'Hayır.Aramızda sevgide yok.Lütfen.Diretme ve beni anla.üzgünüm.yapıcak birsey yok.'
Ağlamamak için gözleriyle savaş veriyordu.
'Peki..peki öyle olsun.Ama unutma.Bundan sonra sana nasıl davranacağımı aynaya bakarak anla.'
Sonra hızlı bi şekilde gitti.
*murat*
Duyduklarım beni üzmüştü ve kendimi bi bara attım.Çok fazla sarhoştum.En son Hayalin geldiğini hatırlıyorum.
%hayal
Eve doğru yürürken telefonum çaldı.Murattı
'Anlamadın mı daha kaç kere....'
'Hayal hanım iyi geceler rahatsız ediyorum ama Murat bey Gece barda sızdı kaldı.ve biz burayı kapatmak zorundayız.Gelip alabilirmisiniz
'Peki'diyip telefonu kapattım.Onu Savaşla beraber almaya gittik.Savaş onu koltuğa oturttu.Bende yanına binmek zorunda kaldım.Omzuma kafasını yasladı.Sonra onu odasına kadar çıkardık ve Savaş gitti.
Çok fazla sarhoştu.Ne dediğini bilmiyordu ve anlasilmiyordu.
Yatağına yatırırken beraber düştük ve beni sıkı sıkı tutuyordu.Kımıldayamıyordum.SuratlarımıZ birbirimize dönüktü.Hafiften gamzeleri vardı.Bi gülüşü...İşte o çok iyiydi..Gözleri kahverengiydi.Ve bana bakarken her zaman parlıyordu.İki tarz gülüşü vardı.Biri ortaokuldaykenden beri beni sinir edince olan gülüşüydü.Biride laf yiyince umrumdada diyil...birinci gülüşune hayrandım.Süperdii.Kaşlarını kaldıp bakardı ben saçmaladığımda.Çünkü ben acayip saçmalardım.Ağzımdan bazı sırlarını kaçırdım diye 3 arkadaşımla küsmüştüm.Ve aramızda kalsın dediğim bi konuyu minimum 5 kişi biliyodu.Durumu kurtarıyım derken iyice batırıyordum.Bu ise beni dokunulmaz kılıyordu.Onun her deteyını inceledim.Onu seviyordum ama tek gereken güvendi.Ve hayatın acımasızlığını ondan çıkarıyordum.Defalarca kalkmaya calıstım ama olmadı.Kahretsin çok tatlıydı.Uyumuşum.Sabah oldu.O uyurken beni bırakmıştı.Parmak uçlarımda kaçarken
'Kaçma...Buraya gel' dedi

HAYAL PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin