Sen istedin

21 3 0
                                    

-murat-
Ona acı çektirdim.Kabul.Ama lanet olası tümör yüzünden.Naptığımı bilmiyodum.Neden ben ki..Niye ben..Onu seviyordum.Hemde çok.O zamanlar geçse bile affetmiyecekti beni.Tıpkı ortaokulda olduğu gibi

ORTAOKUL HAYAL&MURAT BÜYÜK KAVGA
Artık kendimi kontrol edemiyordum.İçimde ona olan aşkımı belli etmemek deli ediyordu.O söylese bende söyliycektim.Sırf dayanamaz belki patlar diye Miraya olabildiğince yakın oldum.Ama yok kız sabır taşı mübarek.Sonra ben bir adım atmaya karar verdim.O gün Mirayla dışarı çıktık.Yürüyorduk ayrılcağımızı söyliycektim.
'Miray ben..'dedim duraksadım.Cünkü karsımızda o vardı.
'Seni seviyorum'düşündüm son darbe belki işe yarar dedim.o ise gözleri dolmuş bir biçimde bana bakıyordu.Sonra hızlıca geçip gitti yanımızdan.Mirayın gitmesi gerekmiş o gitti.Öyle boş boş dolanıyordum.Ve Mertle Hayali gördüm
#hayal
Canım yanmıştı ve ağlıyordum.Sonra Merti gördüm.Koşarak yanına gittim ve sarıldım.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
'Noldu Hayal'
'Hiç...hiç bişey...sorma...'
'Tamam..ama sakin ol lütfen'
Ağlamam kesilmişti.Başımı Mertin omzuna yasladım.
'Anlatmak istersennn..'
'Sen hiç Buketi kıskandırmaya çalıştınmı'
'Ne?'
'Hiç böyle bisey yaptınmı'
'Defalarca'
'O kıskandımı'
'Tabiiki.Neden sordun'
'O beni kıskandırmaya çalışıyo'
'O kim'
-murat
'O kişi benmiyim Hayal'
Bana çok kötü baktı.
'Defol git burdan'
'Hayal o kişi benmiyim'
'Defol git dedim.'
Merte git diye işaret yaptım.
'Niye zorluyosun söyle işte'
'Defalarcamı söylemem gerek ya..Seni sevmiyorum.'
Sesimi yükseltmistim
'Niye ağladın o zaman'
'Başka dertlerim olamaz mı'
'Yapma Hayal.İkimizde biliyoruz beni sevdiğini'
'Ne duymak istiyosun?Hı?Ne duymak istiyosun.Hem benden nefret ettiğini söyle hemde olmayan aşkımı söylememi iste.Manyakmısın sen yaaa.Delirdin mi?Sevgilin var senin.Ne istiyosun benden.Yeter artık rahat bırak beni'
'Mirayı sevmediğimi biliyosun'
'Niye seni seviyorum dedin o zaman'
'......'
'Cevap versene Murat'
'Çünkü benn...'
'Sen neee?Beni mi kıskandırcaktın.O zaman söyliyim beceremedin.'
'Hayal yeter artık'
'Bende onu diyorum.Yeter artık.Seviyosun diyip durma.'
'O zaman itiraf et'
'Ya Allahım sabır.Sabır.Ya sen gerizekalımısın banamı öyle geliyo'
'Söyle o zaman Hayal'
Biraz bana yaklaştı.Gözlerini gözlerime dikti.hecelereyek bana
'Seni sevmiyorum.Senden nefret ediyorum'dedi
Tam gidiyordu ki arkasından bağırdım
'Gözlerin öyle demiyo ama'
'Valla Murat sende beynim var diyosun ama olmadığını kanıtlamak için elinden geleni yapıyosun.'
Laf ağır gelmisti.Ama bundan sonra daha fazla baskı yapacaktım.
*hayal
Söyleyipte kurtulmak mı.Herkes dalga gecicekti.Rezil olmıycağımı bilsem neler yapacaktım.Ama asla yapmiycaktim.Zaten yeterince kalbim kırikti bide onlarla ugrasamazdim.Bundan sonra takmamaya karar verdim.Ama olmiyordu.Sürekli Mirayla gülüşmeler vardı.canım ne kadar içim acısada yapamazdım.Bi gün dışarıda boş boş gezerken Murat yanıma geldi.
'Yine ne istiyosun'
'Sus ve beni dinle.Mirayı sevmiyorum.Evet seni kıskandırmak için çıktım onunla.Belki dayanamazsında ititraf edersin diye.Baktım senin itiraf edeceğin yok bari...'
Lafını kestim.Kalbim küt küt atıyordu.
'Bari geliyim pes ediyim dedin.Yani savaşı ben kazandım.problem değil her zamanki ben.Zil çaldı gitmem lazım.'
'Ders beden Hayal.Kaçma.merak etme seni seviyorum demiycektim.Bende Mirayı sevmeye karar verdim.Affet beni barışalım diycektim.'
Yıkılmıstim.Ağlamamak için zor tutum kendimi.Koşarak uzaklaştım ve ders sonuna kadar ağladım.
-murat
Lafımı bölmeseydi şuan birlikte yürüyor olacaktık.Ama dinlemedi.Onu sevdiğimi soylemek zordu.O soylese cesaret edicektim.Uzun zamandır hiçbir kızla çıkmadım.Ama kıskanir diye Mirayi kullandım.Şimdi daha da baskı yapacaktım.Tamda giderken ağlama sesleri duydum.Hayal kendi kendine konuşurken ağlıyordu.
'Aptalsın Hayal.Aptalsın.Şu çeneni bi kapalı tutamadın'diyip duruyordu.Kıyamam.Lafımı böldüğü için pişman olmuştu.Yanına gelip onu sevdiğimi söliycekken yanına Mert geldi ve
'Hayal benimle çıkarmısın'dedi
O lafı duyar duymaz gittim.O günden sonra baya hayalle konuşmadık.Zaten o sene son senemiz olduğundan ayrıldık.Son günlerde kırgın gitmedik.Ama onu üzdüğüm için hep pişman kaldım.

O güzel günlere geri dönüp baktmda Hayal hala inatçıydı.Ama artık o Arası seçmisti ve Artık onundu.Ondan nefret ediyordum.
-Hayal-
Onu unutmam lazımdı.Zamanımın çoğunu Arasla geçiriyordum.Ondan uzaklaşmaya başlar gibiydim.Rüya desen Savaşla 2 haftalığına Modada açtığımız 2. Şubeyi işletiyorlardı.Arasla oturken bana
'Hayal bence Amerikaya yerleşelim.Orda evlen benimle.Mutlu olalım.Lütfen.Bi düşün.Hemen reddetme.'
'Bilmiyorum Aras.Şimdiye kadar düsüneceğim en son şey bu emin ol.'
'2 günde cevabını düşün bana bildir.Yoksa ayrılmak..'
'Zorundayız anladım ama..Neyse ben kaçtım.Çok uykum var.'
'Bırakıyım seni.'
'Tabiiki.Neden olmasın.'
*Aras*
Ona sahip olmak istiyordum.Bu gece herşey olucaktı.Onu neden seviyordum bilmiyorum ama benim olacaktı bu gece.Evine bırakmıycaktım.Benim evime götürücektim.
*murat*
Yolda boş boş dolanırken Savaşla karsılaştım.
'Oooo Murat abi hayırdır'
'Oo kardesime bak beee özlettin kendini.'
'E gel bizim Kafeye geçelim kardeşim'
İtiraz edince kıramadım.Ve gittik.Rüyayla sevgili olduklarıni duyunca şaşırdım.Biz otururken Rüya telaşla yanımıza geldi.
'Ya Hayalden haber alamıyorum.Nerde bileniniz var mı'
'Hayır bilmiyorum hayatım ama belki Arasladır.Dur bi arıyım.'bi kaç aramadan sonra mesaj geldi.
'BENİ RAHATSIZ ETME.HAYALİN TADINI ÇIKARICAM.İSTEMESEDE BENİM...' yazıyordu.Beynimden vurulmuşa döndüm.Adresi alıp hızlica oraya gitmek icin arabama bindim.
*hayal*
Nasıl oldu bilmiyorum ama birden uyumuşum.uyandıgımda aras arabadan beni kucaklayıp evine dogru götürüyordu.Kucağondan inmeye calistim ama bırakmamısti.Kapiyi kitleyip indirdi.
'Korkma hayal bu gece seni rahatlatıcam'
'Ne istiyosun benden Aras.bırak beni.'
'Seni istiyorum ve alıcam'dedi ve beni koltuğun üstüne yatırdı.Kaçmaya çalışsamda olmadı.Sadece çırpınıyordum.
'Sakin ol güzellik.canını acıtmak istemem.'
'İmdaaaaaaatttt.Bırak beni.İmdaaaaaaaaatttt.'
Hemen ağzımı kapadı.Ama beni öperek.Çırpındıkça batıyordum.Hareket etmedim.sadece başımı kaydırıyordum ve onu itiyordum.Ama işe yaramıyordu.Elbisemi yarı cikardiktan sonra birden kapı itelendi.arasda beni başka odaya çıkardı ve kapıyı acmamaları icin tum tedbirleri aldı.Cok korkuyordum.İşine devam ediyordu ve vücudum onun gözleri önündeydi.Kaçmaya çalışsamda olmadı.Ve canımı çok yakıyordu.O sırada pencere kırıldı ve ben üstüme bi yorgan aldım.Cunku o muratla dovusmeye gitmişti.Onlar bogusurken giyinemezdim.Ve o muratı bayıltmiştı.Kaçmaya çalıştıkça saldırdı ve korkudan bayılmışım.
*aras*
Her engele rağmen şuan gözlerimin önündeydi.Bense daha yavaş yavaş soyunmaya başladım.Artık ona dokunabilirdim.her yerine ince ince dokundum.Uyanmaya başladı.dudaklarını öpmeye başladım ki başıma gelen sert bjr darbeyle gözlerim karardı.
*murat*
Zamanında olmasadA onA dokunmadan kurtardım.Giyindi ve onu evime götürdüm.Kendi yatağıma götürdüm.oraya yatırdım.ben asagida kalicaktim.kapıdan çıkarken
'Gitme'dedi
Yanına yaklaştım.
'Hepsi gecti yat uyu'
'Gitme...Yanımda yat..son kez..'
'Bana teşekkür borçlusun'
'Ödiycem'
Yanına yattım ve beni öpmeye başladı.Sonraysa 2.kez benim oldu.
Sabah oldu.
'Günaydın'
'Günaydında benim ne işim var burda.'
'Gece olanları hat...'
'Hatırladım..O aşağlık...Beni kurtardın saol'
Bizim yaşadıklarımızı hatirlamiyordu.Doğru.Orda bi kriz geçirdi ve ondan sonrası yoktu.Aptaldım.Nasıl yaptım bunu ben..Hiçbirşey yokmuş gibi hayatıma devam ettim.O da öyle.Rüya ve Savaş onu almaya geldiler.Sonra normal bi şekilde gitti.
Günler onsuz geçiyordu.Bi akşam aradım.
'Ne var Murat'
'Hiçç..Yok...yok bişey..Nasılsın diye aradım.'
'İyiyim.oldumu'
'Niye tersliyosun beni'
'Olması gerektiği gibi davranıyorum.O gün beni kurtardın saol ama aramizda bundan sonra bişey olamaz.'
'Olmasını isteyen kim ki'
Telefonu yuzune kapattım ve bundan nefret ederdi.savaşmayı o seçti.sonuçlarına kAtlanıcak

HAYAL PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin