28.Bölüm

14 1 0
                                    

Bu mal beni kızdırıp damarıma basmıştı.Odada onu kovalarken düşmüş numarası yaptım.Geldi tabii hemen kaldırmaya.O anda tokadı yedi.
'Sakın.Sakın Can.Bidaha beni seviyosun deyip durma.Bu sefer 2 tokatla yetinmem haberin olsun' deyip hızlıca odadan çıktım.Kendi kendiime söyleniyordum ki karşı sınıfın yakışıklı çocuğu Taha ya yanlışlıkla çarptım.
'Afedersin Taha'
'Önemli değil sen iyi misin.Noldu böyle hızlı hızlı'
'Hiç havuza giricektim.'
'Bekle o zaman ben üstümü değistirip geliim.'
'Bende odamda bişey unutmuşum'diyip odaya gittim.
'Can odadan çık'
'Çıkar mısın de'
'Öff acelem var üstümü değistiricem'
'Kıyafet nerden buldun'
'Babam yollar her zaman buraya.Çık hadi Tahayla yüzücez'
Taha bunun en büyük düşmanıydı.Benden bile fazla nefret ederdi.Öyle olmaz böyle olur Can bey.
'Olmaaaaz.Tahayla yüzüceğin için çok beklersin.'
'Sanane gerizekalı'
'Benim derdim sınıfında derdi olur.Sınıfın şerefi için onla görüsemezsin.'
'Sınıfta sen varsan şeref yoktur canım.Okey?'
Gidip banyoda giyindim.Üstüme hafif bişey giydim orda çıkartırim diye.Sonuçta oraya kader mayoyla gidemezdim.
Tahayla havuz başına kadar geldik.O kafeteryadan bişeyler almaya gitti.Bende tam havuzun dibinde bekliyodum ki Can beni havuza çekti.Ve 1 dk kadar havuzun dibinde kaldım.Çıkmıyım diye kafamı bastıriyordu.Çıktığımda boğulucam sandım.
'Ya napiyosun yaa'
'İyi misin'
'Değilim.Sen hayatımda olduğun sürece iyide olmıycam.Boğuyodun beni yaa'
'Özür dilerim ben sadece...'
'Sen sadece şaka yapmak iste zaten.Şakana başlatma.Sırf Taha görmesin diye yaptın dimii.Tahayla olan senin sorunun.Beni bağlamaz' diyip havuzdan cıktım.Babamın yanına gidip anneme gitmek istediğimi burda kalmak istemediğimi söyledim.Beni eve göndericekti.Aşağda araba bekliyordum.Yanıma Can geldi.
'Deniz tamam özür dilerim'
Cevap vermiyordum.Belki böylece sevme işini atlatabilirdim.
'Deniz uzatma artık.'
'Deniz barışalım hadi yaa ben kimle kavgaa ederim'
'Bi şartla'
'Neymiş o'
'Bir daha ağzından beni seviyosun gibi cümleler duyarsam...'
'Tamam barıştık mı'
'Üff tamam hadi ben kaçar'
Arabaya binip eve geldim.Çok yorulmuştum.Şimdide Ogün gerizekalisi vardi.
Gece tam uyuyacakken yine konuşmaya başladı.
'Deniz sen nasıl uyuyosun ya?Ben burda Hollywoodluk korku filmleri kurguluyorum kafamda senin yaptığına bak.Yatıp uyuyosun'
'Ogün sus istersen'
Söylendikten sonra uykuya daldım.Bu çocuk benim ikizim falan olamazdı.
2 hafta sonra
Cana karşı bişeyler hissediyordum.O Cerenle ayrılmıştı.6lardan Begüm diye bi kız onu seviyordu ve ben Canla sürekli dalga geçiyordum.Kahretsin ki bigün bi yanlış yapıp Canla Begümü yakınlaştırdım.Canın başında sürekli Begüm diye dolanırsam çocuk tabi Begümü düşünur.Benden ona Begümle konuşup aralarını yapmamı istiyordu.Bende yapmamiştım.Bi gün sevgilisi var mı yok mu merak ettim Handeye sordurdum.Ama benim sorduğumu söyletmeden.O kim sordu kim sordu diye merak etmiş.O sırada devreye ben girip Begüm dedim.Begüm aslında sor falan dememişti.Ben uydurmuştum.
Deniz Sevsoy
Sevgilisi var mı diye bana mesaj attı bende Handeye soruver dedim.Öğrendin işte kim olduğunu.Ne değisti.Hiç bişey.Beni boş yere yordun

Can Aran
Değişecek

Deniz Sevsoy
Napcaksın ki...Çıkma teklifimi etcen.Etme bence çünkü ben sevgilisi var dedim.

Can Aran
Senin...Niye karıştın

Deniz Sevsoy
Sordu söyledim

Can Aran
Niye yalan söyledin.

Deniz Sevsoy
Hadi bb

Of Allahım kesin kıza mesaj atıcak.Oha istek göndermiş.O da ne.Kızın fotolarını beğenmiş.Off yandım ben.Aleve anlattım.
'Aferin Deniz.Hatta süper aferin.Yarın okula gelme kızım.'
'Çok güzel teselli.Sanada bravo'
Ertesi gün okula annemin zoruyla gittim.Bana niye yalan söyledin der gibi bakıyodu.Kesin konuşmuşlar.Zil çalınca aşağı inicektim.Kapının önünde durdurdu.Sınıftaki herkesi çıkarttı.
'Niye yalan söylüyosun Deniz?'
Kekeleyerek zar zor konuşuyordum.Başımı öne eğmiştim.Bağırıyordu.
'Deniz cevap ver'
'Mesaj attı.'
'Atmamış işte.Madem beni sevmiyosun sanane kızım benim hayatımdan'
'O utandığı için öyle diyodur'
'Deniz delirtme beni...Sanane hayatımdan.Madem sevmiyosun beni...İstemiyosun.Ne bok yemeye hayatıma karışıyosun.'
'Mesaj attı amaa'
'Yeter.Yalan söyleme'
Kolumdan tuttu.Sürüklüyordu.Anlamıştım.Begümlerin sınıfına gidicektik.Sınıfım en üst kattaydı.Ve merdivenler vardı.
'Can nereye'
'Yürü Deniz yürü.Begümle yüzleşiceksiniz.'
O önden gidiyirdu.Basamakları 2şerli atlayarak.Ben geriden geliyordum.Ama kolumu bırakmiyordu.Basamaklardan iniyorduk.Kendimi çekmek istedim.O ise daha çok asıldı ve merdivenlerden yuvarlandım.Bayılmışım.Uyandığımda revirdeydim.Başımda bekliyordu.Taha da vardı ve kavga ediyorlardı.Olayı hatırlamadığımı ve son iki gün naptığımı hatırlamadigimi söyledim.Mecburdum.Annem geldi.Hastaneye gittik.Bileğimde olan küçük çatlaktan ve kafamda olan bi bez parçası dışında iyiydim.Babamda geldi.Annemin evinde tüm aile süperdik.Annemle babam iddiaya girdiler.
'Murat hiç uğraşma benimle FB kazanıııır.'
'Hayalcim GS'
'FB'
'GS'
'FB'
'Yarın nasıl olsa herkes öğrenicek.'
'Eğer ben kazanırsam Murat.Sana istediğim şeyi yaparım.'
'Ama ben kazanırsam aynı şekilde Hayalcim'
'Tamam'
Babamla Ogün dışarı çıkmıştı.Biz annemle oturup dertleştik.
'Anne?'
'Efendim bebeğim'
'Babamla nasıl tanıştınız'
'Ortaokulda.Sürekli kavga ederdik.Zıttık.Öyle.Sonra biz bidaha karşılastık.Engeller vardı.Ama yine başardık.Napak olmayınca olmiyir.Eee sen?
'İyi işte nolsun dersler'
'O konuyu demiyorum prensess.Anla'
İlk önce teredddütte kalsamda anneme anlattım ve o dertleşebileceğim birisi oldu.
'Ah benim güzel kızım neler yaşamış.Kıyamam sana ben.Ama dikkat et.Niye söylemiyosun bu arada.'
'Çünkü karşılık vermez.Sadece sınıfta alay konusu olurum.'
'Neden bu kadar eminsin'
'Onu tanıyorum çünkü.'
'Bak tatlım.Belki seni seviyodur ilamaz mı?Güzel kızsın'
'Emin misin anne.Ergenlik yüzünden vücudum dengesizleşti'
'Sorun olucağını düşünmüyorum amaaa istersen kendinde değişiklik yapabilirsin'
'Ne gibi'
'Saçının rengini aç mesela'
'İzin mi veriyosun yani'
'Aldın mı?'
'Yess beee canım annem' diyip yanağına bi öpücük kondurdum.Akşamüstü kuoföre gidip uçlarını açtırdım ve gayette yakıştı.Annemlerin girdiği iddiayı babam kazandı.
'Sana ne ceza vereceğimi Düşündüm' dedi elinde acı biberlerle gelirken.
'Murat hayııır yaaaa'
'Ayıp çok ayıp.'
'Öküzsün.Hala öküzsün'
'30 tane'
'Oha 10'
'35 mi dedin'
'Yuhhh 15ten fazla asla yemem'
'45 mi dedi biri'
En sonunda 25 de anlaştılar ve annem bağıra bağıra 25 tane Adana acı biberini su,ayran gibi sıvılar tüketmeden yedi.Tabii sonra babama baya fırça attı.
'Anne' dedi Ogün.İmalı imalı söylediği için şüphelendim.
'Noldu oğlum'
'Siz...Hala birbirinizi seviyosunuz bence'
Annem kaşlarını çatıp baktı.'Saçmalama oğlum ne alakası var'
'Aynen anne yaa'dedim dalga geçercesine.'Yağmurlada boşandı babam.Hadi bidaha evlenin' dedim.Babam hiç tepki vermiyordu.Galiba ona baskı yapmam gerekecekti.
'Babağğ...Babacıımm..Sen ne diyosun bu işee'
'Saçmalamayın.'
'Ayyy ammada uzattınız hadi yatağa gidin' diyip konuyu bidaha açmamak üzere kapattı annem.Merdivenlerden çıkarken 'EVLENİİİİİİİİİİN' diye bağırınca terlik çok geçmeden kafama indi.Ve ardından 'YATIIIIIIIN' diye annem haykırdı.'Ama annağğğ' diyince annesinden terlik yiyen Ogünden bir daha haber alınamdı.Odaya çıktık.
'Annem acaba askerde keskin nişancılık mı yaptı'
Diyen mal ikizime
'Annem askerlik yaptı haklısın' diyip güldüm.
'Onu bunu bırakta benim aklımda bi fijir var'
'Ney o'
'Sen anneme babam bi kadınla konuşuyo ben babama bi kadınla konuşuyo diyip kıskandırticaz'
'Zekice' deyip sırıttım.Yarın işe başlayacaktık.
Ogün babamla gidicem diyip bi adilik yaptı.Gece gece babamla gitti.Odamda cinli perili şeyler düşünüp korkarken aklıma Can konusu geldi ve içim yandı.Off yalan söylemiştim.Ertesi gün okula gittim ve tüm kızlar saçlarımdaki değisikliği farketti.Herkes geçmiş olsun derken Can bi kenarda elindeki kaleme odaklanmış bakıyordu.Galiba bozulmuştu.
"Can"
Niye kaçıyordu bunu anlamamıştım.Evet itiraf etse belki bişeyler olurdu.Etrafımda dolanan o kadar kıza rağmen bi şekilde etkilendim.Ama kesin değildi.O kadar inatçılığa gelemezdim.Ama herşeye rağmen susması beni çıldırtıyordu.Begümle kafayı bozmasa Begüme yaklaşmak aklımın ucundan bile geçmedi.O bide Tahaya yaklaşmıştı.Of Allahım çıldırıp deli olucam ya.Bu böyle devam etmesin diye bi adım attım.
:deniz:
Bigün oturuyordum.Mesaj geldi

GERİZEKALI
Seviyosan söyle yoksa Begüme çıkma teklifi edicem.

İnanmiyorum.
Oha
Yuh
Çüş
Apaçık bana gel yoksa gidiyorum dedi.Sevinç danslarımı yaptıktan sonra Tahanında teklifi aklıma geldi.

Ben
Çok romantiksin

Gerizekalı
Deniiiiiz.Sabrımı zorlama.

Ben
Ya sen önceki kızlara romantik teklifler et bana emir ver.

Gerizekalı
Ayrılasıya kadar dırdır edip kıskançlıklarınla beni boğup hayatımın içine eder misin <3

Ben
Evet <3

Gerizekalı
Ne kadar inatçısın

Ben
Hangi konuda?

Gerizekalı
Hangi konu olabilir?Ya muhteşem bi inadın var.S9ylemesi o kadar zor mu yani

Ben
Yoo aslında çok kolay.Sadece dalga geçersin diye düşündüm.O yüzden söylemedim.Yoksa yani benim için hava hoş

Gerizekalı
Söyle o zaman

Hah sıçtık.Malsın Deniz yaa.Yemin ediyorum tam dövülmeklik bi varlığım.

Ben
Annem çağırıyooo.

Gerizekalı
Senin annenin bizim evden seni çağırma gibi özellikleri de varmış.İlk defa öğreniyorum.Anlatırsın bi ara prenses <3

Bana prenses dedi.
Prenses dedi bana.
Dedi bana prenses.İyice saćmalaya başladım.
Bana....Bana prenses dedii..Şuan şoklardayım.Ayyy napicam ne diycem.Off annem onlardaymış

Ben
Evet itiraz ettim.Çünkü korktum.Benle oynamandan.Söylemedim.Dikleştim.Ama bu gerçekleri değiştirmez.

Gerizekalı
Ne gerçeği?

Ben
Seni sevdiğim gerçeği

Gerizekalı
Annen bizde değil.Evi düzgün kontrol et

Ben
Gıcık

Gerizekalı
Şarjım bitiyo ben kapatıyorum.Başka erkeklerle konuşmuyosun özellikle Tahayla.Akşam 5te mesaj atarım olmadı faceye girersin.

Ben
Yiyosa başka kızla konuş.5te gelirim.

Beni kıskanmıştı.Offff çok güzel bi duygu yaaa.Bağıra bağıra aşağı indim.
'Annaaaağğğ'
'Niye böğürüyon Deniz'
Herşeyi anlattım.Sevindi.
'Dersleri asarsan seni keserim canikom'
'Tamam annişkom'dedim ve Ogünle planımız aklıma geldi.

HAYAL PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin