~murat~
Son bi kaç gündür çok tuhaftı.Sürekli telefonla bişeyler konuşuyordu.2 aydır hiç bişey hatırlamadı.Bu süreçte Mirayı kendime yakın tuttum.Belki hatırlar diye.Ama takmıyordu.Napsam olmuyordu.Artık ümidimi kaybettim.O ise hiçbirsey yokmuş gibi hayatına devam ediyordu
-Hayal-
Son 2 haftadır sevgilim var.Ve biz çok mutluyuz.Murata söylemedim sonuöta önceden sevgiliymişiz.Üzülür filan.Bugün onunla buluşmaya gidecektim.
'Alo hayatım'
'İyiyim aşkım.'
'Hayır bi problem yok.'
'Tamam gelicem.Hadi aşkım görüşürü...'
'Hay..allll.rahatsız ettim galiba kimle konuşuyosun'
'Hiiiiiç....Arkadaşımla.'
'Aşkım dedin'
'Bana hesap sormayı kes!'
'Bağırma Hayal'
'Bağırtma o zaman'
'Bana hesap vermek zorundasın'
'Hayır değilim'
'Zorundasın'
'Değilim'
'Zorun......'
'Sen...Sen benim neyimsin..kimsin sen yaaa.Karışamazsın hayatıma.'
'Ben kimmiyim Hayal.Ben kimmiyim.Sen terkedildğinde yanında olan,başını her belaya soktuğunda seni kurtaran ve sen bizi hatırla diye boş yere çabalayan SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVEN....neyse ya ne önemi var dimi.Ben çabaladım Hayal...Hep çabaladım.Sırf sen hatırla diye..Ama sen...sen naptın.Hiç gayret göstermedin.Bşde üstüne sevgili yapmışsın.Aferin...Bravo sana...'
Bunları söylerken gözlerimden yaşşlar akıyodu.O ise kapıyı çarpıp çıkıp gitmişti.
-murat-
Sabrım tükenmişti.Arabamda oturup bekledim.Sevgilisini merak ediyordum.sonunda evden çıktı.Taksiye bindi.Yaklaşık 25 dklık yol sonra bi kafeye geldi.
O...o gelen...O gelen Berkti...Nasıl oldu...O pislik herif nasıl becerdi bunu.Onları izlemeye devam ettim.Samimi bi şekildeydiler.İçim acıyordu.Hemen yanlarına gittm.
'noluyo burda Hayal'
'Bişey olduğu yok.Gördüğün gibi işte...Sevgilimle oturuyorum'
'Saçmalık.Kalk gidiyoruz.'
'Hiçbir yere gelmiyorum.Sen-benim-hayatıma-karışamazsın'
'Hayal ne işin var senin bununla.'
Doktorun söylediklerini hatırladım(geçmişte olan kötü olayları hatırlatmayın.geçmişini hatırlamak istemez)
'Düzgün konuş seni sevmiyorum diye bunları yapmak zorunda değilsin'
'Hayal sen ne diyosun.Önceki hayatında ben vardım senin.BEEENNN'
'Ama artık yoksun'
'Hayal.Bak bu adamla olamazsın'
'Niye?Seni sevmeye çalıştım.Ama olmadı.Seni sevmek zorunda değilim Murat.Bugüne kadar bana yaptıkların için sağol ama bundan sonra Berkle yaşayacağım.'
'Bak Murat Hayal seni istemiyo.Hem kıza niye yalan söyledin önceden sevgiliydik diye.Sana dönceğini mi sandın.Hem biz evlenicez.'
Bunu demesiyle bir yumruk attım.
'Laaaaan.Kapa çeneni.Sakın.Sakın bunu yapma bundan faydalanma.İnan ki pişman ederim.'
'Napıyosun sen murat.Sanane.Ben berki seviyorum.Benim peşimide bırak.'
Yıkıldım.Artık bişe hissetmiyordum.Hızla çıktım.Arabama bindim.Çok hızlı sürüyordum.Gözlerimden yaşlar akıyordu.Önceden tanıdığım bara geldim.Fazla içmişim.En son hatırladığımda yanımda Miray vardı.
_miray_
Onun orda olduğunu bana arkadaslarımdan biri söyledi.
'Murat naber'
Sarhoştu.Zar zor cevap veriyordu.
'Napicaksın Miray.Hı?Seni ilgilendirirmi'
'Saçmalamayı kes.Sen benim içn çok önemlisin.'
'Hayalde öyle demişti.Ama nerde Hayal.Yok giti.Evlenicek.Onunla...O adamla.Ben çabaladım.Butün yılımı ona harcadım.O naptı?Gitti'
'Ah murat demiştim sana.Kalk hadi bana gidelim.Artık içme'
'Karışma bana.Gitmem bn bi yere'
'Kaaalllk hadi kaaaalllk'
Zorla kaldırdım.Evime getirip yatağıma yatırdım.ve yanına yattım.Samimi bi şekilde olmak için her olasılığı değerlendirdim.Artık Hiç engel kalmadı.Sabah olduğunda herşeyi farklı görecekti.
_murat_
Uyandığımda başım çatlıyodu.nerdeydm ben.Yanımda bi kadın vardı.Miraymış bu.Napıcaktım şimdi.Kahretsin naptım ben.
Bunları düşünürken miray uyandı.Ve beni dudağımdan öptü.
'Günaydın Muratçım'
bu sefer hiç tepki vermedim ve Hayale çok kızgındım.Bende onu öptüm.
'Naptın sen.Beni..Beni öptün.'
'Evet seni öptüm.Çünkü seni özledim.'
'Biliyodum.Bnm olacağına emindim.Sana sarılıp uyumak istiyorum.'
'Sarılmana gerek yok'deyip bida öptüm.ve uyandığımızda saat 13:05 ti.
_miray_
Sonunda başarmıştım.Ne istediysem almıştım.Bundan sonra Murat benimdi.Sadece benim.Bana dokunmuştu.Artık çok geçti.Ondan bebeğim olursa artık işim garantiydi.Asla Hayale dönmezdi.
_murat_
yaptığım ne kadar doğruydu bilmiyorum ama Hayali unutmam lazımdı.Bunun için Mirayı kullandım ama baska çarem yoktu.
'Aşkımmm.Muraaat.Hadi kalkalım artık.'
'Olur'
'Niye bana soğuk davranıyosun'
'Sadece başım ağrıyo'
'Immmm....O zaman sana bi çay yapıyım.Güzel bi kahvaltıdan sonra naparız bilmem.ama önce bi duşa giriyim.'
'Tamam'
kafam çok karışıktı.Keşke bütün bunlar olmasaydı.
_HAYAL_
Ben Muratı üzdüğüm için üzgündüm.Ama yapıcak birşey yok.Hem sevgili falanda değilmişiz.Bütün gece bekledim ama gelmedi.Sonra eşyalarımı toplayıp çıktım.Nerde olduğunu merak ettim doğrusu.Sonuçta bnm yüzümdendi.o evde olan bazı şeyler aklıma geldi.Bu evde olmayan eşyalar vardı.Ama tam net bişey yoktu.Galiba yavaş yavaş herşey yerine gelyordu.Gerçi Berkle olan ilişkim devam edecekti.Yani Muratla aramızda bişeyde yokmuş.Plotonik bi durummuş.Hepsini berk anlattı.Önceden benden hoşlanıyormuş ama bir türlü söyleyemiyormuş.Ona çok güveniyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL PERİSİ
DiversosHayal&Murat iki ortaokul arkadaşıdır ve yıllar sonra yine karşılaşırlar.Birbirlerine zıt iki karakterin engellerle dolu aşkının anlatıldığı bir kitap