HIRSIZ VAR

12 0 0
                                    

YAZAR DİYOR Kİ:HAYAL VE MURAT KAVUŞUNCAYA DEK OKUYUN... BURDAKİ TÜM KARAKTERLERİN TAM OLARAK ÖZELLİKLERİNİ ANLATMADIM.SİZ KAFANIZDA NASIL HAYAL EDİYORSANIZ...SİZİN HAYAL GÜCÜNÜZE KALMIŞ.İSTERSENİZ HAYAL SARIŞIN OLMAK ZORUNDA DEĞİL...TAMAMEN SİZE BAĞLI...

'Kafayı sıyırcam yaa kafayı sıyırcam'
Kafeden içeri deli olmuşcasına girdim.Beynim yanıyordu.Nasıl olsa ben her acıya dayanıyorum diye Allah verdikçe veriyordu malları...
'Kızım noldu anlatsana'
'Ya deli olucam Rüya.'
'Söyle yoksa ben deliricem'
'Aksamki olayı biliyosundur.Biz bunla sabah uyandık.Tam herşey yolunda gidiyo.Buzları eritiyoruz derken hoop Miray geldi.'
'Eee sanane kızım gelir gelir yani..Sen sahibi misin'
'Ah Rüya ah.Herşeyide bile bile yapıyonuz'
'Ya ben özür diliyrum.Ama napiim söyle madem.'
'Anlamıyosun yaaa...güvenemiyorum..O kadar çok olay yaşadık ki..'
'İyide böyle ikinizede acı çektiriyosun.'
'Zamanla unutucam artık'
'Kolaydı o öyle...Eee miray geldi dedin'
'Heh işte geldi bu sümsük.Ağlıyordu.Doğru kendini Muratın kollarına attı.Sırf bana inat olsun diye muratta ona sarılıyomuş gibi yaptı.Kıskandırtmaya çalıştı.'
'Başarmış anlaşılan'
'Hayır yani bnm anlamadığım beni niye kıskandırtmaya çalışıyosun.Sonra ben Mirayı kolumdan tuttuğum gibi dışarı attım.Muratada bana kapıda küfretmişti ondan yaptım dedim'
"Ve ünlü aktris Hayal iş başında'
'Tabi olm ne sandın'
Çıldırmak üzereydim.Ona güvenip güvenmeme konusunda tereddütlerim var.Haklıydımda.
Bunları düşürken bir bayan geldi.
'Buyrun hoşgeldiniz ne alırdınız'
'Yok sağolun bişey almıycam.Sadece merak ettim kafenizi.Ben gazeteci Derya Şensoy.Herkes kafenizin mükemmel olduğunu söyledi.Bende gelip röpartaj yapıyım dedim.Tabii sizin için bi mahsuru yoksa.'
Şasırmış sekilde
'Ta...tabii olur.Ama bizim Etilerdede şubemiZ var.Diğer iki ortağımız orada.İsterseniz onlarada haber verebiliriz.'
'Neden olmasın.'
Hemen Muratı aradım.Savaşla beraber geldiler.
'HoşgeldiniZ Ben Murat Sevsoy bu da başka ortağımız Savaş Erler'
'Memnun oldum Murat bey.Bende Gülçin Sarı.Hazırsanız başlayalım.'
Yaklaşık bi saat sonra gitti.Ve gerçekten çok güzel olmuştu.Tahminlerime göre dekarasyon ve lezzet işine daha da önem vermişti.Dekarasyon ve lezzet Rüya ve bendeydi.İşletme Savaş ve murattaydı.Pek fazla sorulmamıştı soru onlara.
'Hayır abi ya benim anlamadığım Niye bütün soruları kızlara sordular.Biz neyiz burda'dedi Savaş
'Aynen abi..Ee kadın dayanısması..İllumunati bile pes der yaa'
'Ayn olum ya'
'Kıskanmayın beyler.Hem sana ilgi odağı oluştursaydı boğazlardım o kadını.'Rüya yine kıskanıyordu.
'Aman zaten benim aşkım bana yeter'
'Ohh tabi sizin tuzunuz kuru biz neyiz burda'dedim gözlerimi devirerek.O sırada Murat bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
'Ee Hayalcim sende yap sevgili.Yani ben şanslıyım Savaşı buldum.Asla kaybetmem'
Savaşta ona prensesim diyerek sarıldı ve öptü.
'Hadi Rüya biz gidelim aşkım malum işimiz var'
'Ne işi...Rüya...Rüyaaa...'beni dinlememisti.gidiyordu bende arkasından 'gece anlatırsın'diye bağırdım'
O da 'gelirsem'dedi
'Oha yuh artık.'
'Karışma sen onlara Hayal.sevgililer istediklerini yaparlar.'
'Üff iyi be.Buraya bakakoy.Hemen geliyorum'
'Nereyeee'
'Cehennemin dibine.Canım pasta çekti'
'Otur ben alıp gelirim'
'Yık yaaa.Kaytarmak yok canım..'
'İlk önce çıkan kazanır' dedi ve koştu gitti.
Öff yine burda kaldım.Yarım saat oldu nerde kaldı bu gerizekalı.Telefonum çaldı.arayan gazeteci Derya hanımdı
'İyi günler Hayal Hanım.İnanamıyacaksınız ama bu kadar kısa sürede olacağı aklıma gelmezdi.Yaptığımız röportaj gazetede yayınlanacak'
'Neeee.Çok çok teşekkür ederim.Çok sağolun.'
'Önemli değil.Ne demek'
Telefonu kapatıp zıplaamaya başladım.Sevinçten havalara uçuyordum.Allahtan kimse yoktu kafede.Murat içeri girer girmez üstüne uçtum.
Yanaklarından öpmeye başladım.Sarıldım.Haberi söyledim.O da çok sevindi ve beni kucaklayıp döndürdü.
'Ayyy Murat ne kadar güzel haber dimiii'
'Aynennn hangi gazete'
'Bilmem daha sonra arıycam dedi'
Bida sarıldım.Tam yanağından öpücekken kafasını çevirdi ve yanlışlıkla dudağını öptüm.Ve bırakmadı.Duvara yaslayıp öpmeye devam etti.İçeri Rüya ve Savaşın girmesiyle irkildik.
'Owww yanlış zamanda geldik galiba'dedi savaş ve muratın kaş göz işaretleriyle sustu.Sonra sevindirici haberi onlarada verdik ve onlarda öpüstüler.Hafiften öksürdüm.Ve Rüyayla sarıldık.
'Eee siz neden döndünüz.'
'Rüya Hanım telefonunu unutmuşda ondan'
Rüya hemen telefonunu aldı.Murat mutfaga giderken kaşlarını kaldırıp sessiz ama bnm duyacağım şekilde 'bi daha nereye öpeceğine dikkat et'dedi.
Dil çıkardım.Rüyalar gittikten sonra kafe kalabaliklaşmaya başladı.Muratla Mutfakta karşılaştık.O dönerken ben giriyordum.Sonra gitmeye çalıştığım yerinn önüne geçti.Ben onun yüzüne bakamıyordum ve ona bakıp sırıtıyordu.Sonra 'önümden çekil' diye bağırdım.Elimdeki tepsiyi masanın bıraktı ve beni duvara ittirdi.Kolların açıp duvara dayadı.Ben hala yere bakıyordum.O ise pis pis sırıtmaya devam ediyordu.Kahretsin gülüşü çok tatlıydı.Tam yaklaştı öpecekken eğilip kaçtım.Tepsiyi elime alıp giderken 'nereye kaçacaksın'dediğini duydum.Geri dönüp utangaç bi şekilde baktım.Kalbim küt küt çarpıyordu.Boşları toparladım Mutfağa dönerken elimdekiler düştü.Herkes bana baktı.Tabii haklılar yani.Sonra koşa koşa Murat geldi.
'Sakarsın Hayal.Sakar'
'Napiim düştü'
Eğilip toplarken o da 'bırak bırak' diye elimi tuttu.Ve avucumda cam vardı.Elimi tutmasıyla ona baktım.Avcumu sıktığım için elim çok kesilmişti ve çok kanıyordu.
'Hayal...'
'Hıı'
'Elin...'
'Noldu elime' görmemle çıldırdım.
'Hayal lavaboya koş.Elimi yıkamama rağmen kan bi türlü durmuyordu.Murat elime pansuman yapıp elimi sardı.'iyimisin'dedi 'yanii..Ama elim çok acıyo'
'Sakarsın işte.'
Dudak bükerek'napiim yaa'
'Dikkat et kendine.Hadi gidelim.Dükkanda kimse kalmadı.'
'Tamam.Telefonumu alıp geliyim.'
Telefonumu alıp gitmiştik.
'Bırakıyım mı seni'
'Yok.Ben yürüyerek gidicem.Hava almak istiyorum'
'Ama hava soğuk.'
'Yok.Üşümem ben'
'Eminmisin'
'Evet'
'Bekle bende senle geliyim.Ćok bunaldım."
'Eyü..gel hadi'
Karşilaştığımiz bankta oturduk.
'Hayal bekle beni geliyorum'
'Nereye yaa'
'Bi beklee'
Geldiğinde elinde bi poşet vardı.'Ne var bunun içinde.'
'Cips cikolata filan'
'Gerçekmiii.Teşekkür ederiiiiim'Bekide ihtiyacım vardı buna.Hep yemek istediğim şeyler.
3 paket cips ve 4 çikolata yedikten sonra galiba iyiydim.
'Hala doymadiysan...'
'Hee çok komik'
Sinir bozucu bi biçimde gülüyodu.
Üşüdüğümü belli ettim ve kollarımla omuzlarımı ovuşturdum.
'Ceket veriyimmi'
'Yok.Sağol'
'Peki.Sen bilirsin.'
Oha öküze bak yaa.Verir sandım.pis pis baktıktan sonra denizi izlemeye devam ettim.
"İstiyosan kalkalım'
'Yok iyi böyle Murat'
'Sen eminmisin'
'Evet eminim'
Hava soğuktu.Donuyordum ve hapşırmaya başladım.2 saattir burdaydık.Sonra kalktık eve gittik.Beni eve bıraktı.Rüya hala yoktu.Telefonuma mesaj geldi.'BEN BU GECE VE YARIN YOKUM.ZATEN YARIN TATİL KAFE YOK'
Of Rüya ya...Tek başıma kalamazdım.Korkuyordum.Sonra ışık açık yatmaya karar verdim.Bi ara uyumuşum.Uyandığımda alt kattan tıkırtılar geliyodu.Çok korkmuştum.Hemen Muratı aradım.sessiz konuşuyordum.uykulu bi şekilde açtı.
'Murat evde hırsız var.Hemen gel korkuyorum.'
'Ne diyon Hayal bağır biraz'
'Evde hırsız var'.
'Gerizekalı niye sessiz konuşuyon'
Telefonu kapattım.Mesaj attım.
KALİTELİ ÖKÜZ:
hemen geliyorum korkma hırsızı oyala
HAYAL:
NE DİYİM ADAMA SOYMA VİTAMİNİ KABUĞUNDA MI DİYİM NE DİYİM
KALİTELİ ÖKÜZ:
YEMİN EDİYORUM KAZA YAPTIRCAN BANA
HAYAL:
BENİ KURTAR ONDAN SONRA NE HALİN VARSA GÖR
KALİTELİ ÖKÜZ:
GELMİYOM LAN NAPCAN
HAYAL:
GANDIRDIM.
KALİTELİ ÖKÜZ:
:)
Yorganı tepeme kadar çektim.Bi kaç dk sonra Murat mutfakta olan kapıdan girdi.en azından o olsun diye umuyordum.Yada hırsız gitmiştı.O anda odama doğru gelen ayak sesleri varşı.Eyvah buraya geliyordu.Yorganı tepeme kadar çekmiştim.
*murat*
Kapı açıktı.İçeri girdim.Etrafı kolaçan ettm.Adam kaçmıştı.Hayalin odasına çıktım.
Onu korkutucaktım.Adımlarımı yavaş yavaş atıyordum.Baska kapıları sert sert çarptıktan sonra Hayalin odasına girdim.Yorganı tepesine kadar çekmişti.Sonra yanına kadar yaklaştım ve yorganı aniden asıldım.Açar açmaz çığlığı bastı.Ve telaşla ayağa kalktı.Korkudan ağlamaya başladı.Benim olduğumu farkedince göğsüme omzuma falan vuruyordu.Bileğinden tuttum sonra kendime çekip sarıldım.'korktunmu'
'Yok boks seçmelerine katılıcam sana antreman olsun diye vuruyorum.'
'Ağlama kıyamam'
'Ya yüreğime iniyodu Murat yaa.Çok korktum.'
'Tamam hadi elini yüzünü yıka gel'
Lavaboya gitmişti.Dikkat ettimde bol pijamalarının içinde ev topuzuyla çok tatlı olmuştu.Uykulu gözlerini ovuşturuyordu.Şuan ona sarılmak istiyodum ama sarılırsam vurucaktı.
'Hayal'
'Hıı'
'Ben gidiyim artık.'
'Asla bırakmam.Bu gece burdayız cnm'
'İyi nerde yatıcam barı onu söyle.'
'Dur polisi arıyalım'
Polis gelmisti olay falan herşey araştırıldı evden değerli vazolar dışında bişey çalınmamıştı.Polisler gittikten sonra kanepede uyuyup kalmışım.Hayal yanağımla dudağım arasına bi öpücük kondurdu.ve yanıma yattı.uykumun arasındada olsa bunu hissedebiliyordum.Yani yarı uykuluydum.Sabah oldu.Ve Hayal hala uyuyordu.Alnından öpücekken ateşinin olduğunu farkettim.Kanepeden kalktım ve kahvaltı hazırladım.

HAYAL PERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin