29

1K 91 43
                                    

Bölüm baştan sona smut içerir!


+18

"O çok istediğin sütü içereceğim sana sevgilim." Altımda yatan bedenin bacaklarını aralayıp arasına girdikten sonra dudaklarına sertçe kapandım. Uraz kollarını boynuma dolayıp bana büyük bir tutkuyla karşılık verirken kendimi kalçasına doğru hafifçe bastırdım. Ağzından ufak bir inleme firar ederken dudaklarına büyük bir iştahla gömülmeye devam ettim.

Üstünde olduğum bedenin dudaklarını iştahla öpmeye devam ediyorken tişörtünün eteklerini tutup üstünden sökercesine çıkarttım ardından iki saniye ayrı kaldığım güzel dudaklarına tekrardan kapandım. Urazın elleri omzuma tutunurken dudaklarından sertçe ayrılıp boynuna yöneldim. Yutkunduğu için gözler önüne serilen adem elmasına dudaklarımı bastırıp ıslak öpücüklerimi yavaşça köprücük kemiğine kadar indirdim. Tükürüklerim kusursuz duran boynu ıslatırken beyaz gerdanını iştahla emmeye devam ettim. Urazın ufak inlemeleri her kulağıma ulaştığında gittikçe sertleştiğimi hissediyordum.

"Mete." İsmimi inlemesi beni daha da hırçınlaştırırken göğüslerine kadar inip dudaklarımı pembe tepeciklere bastırdım ardından ağzımın içine alıp emmeye başladım. Uraz bacaklarını belime doladığında öpücüklerimi karnına kadar indirip gözlerinin içine bakarak o kısmı da öperek emmeye devam ettim. "Sevgilim..."

"Söyle yavrum." Mete elini saçlarıma attığında eşofmanını baksırıyla birlikte bir hamle de bacaklarından sıyırdım. Gözler önüne serilen büyük penisi iştahımı kabartırken tek elimle kavrayıp dudaklarımı ucuna bastırdım ardından ağzıma alıp iştahla emmeye başladım. Uraz kafasını geriye atıp inlemeye devam ederken ağzımda gittikçe büyüyen erkekliğini boydan boya ıslattım. Bir süre dilimle sert vuruşlar yapıp şeker emer gibi emdiğim sertlik daha da çok büyürken ağzımdan çıkarttım. Urazın bacaklarını iyice aralayıp kalçasını birazcık havaya kaldırdıktan sonra parmaklarımı buruşuk deride gezdirdim ardından iyice yaklaşıp küçük deliğe ıslak bir öpücük bıraktım. 

"Metehan!" Uraz zevkten kıvranırken küçük deliğini dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım. Tükürüklerimi bulaştırarak emdiğim yer iştahla kasılmaya başladığında son bir öpücük bırakıp doğruldum. Uraz bunu fırsat bilip hızlıca uzandığı yerden kalktı ve hızlı hareketlerle önce tişörtümü ardından da pantolonumla baksırımı çıkarttı. "Şimdi sıra bende sevgilim. Kendinden geçmeye hazır ol." Uraz sırtımdan ittirip yatağa oturmamı sağladı ardından kalçasını havaya kaldırıp erkekliğime eğildi. Zaten sertleşmiş olan erkekliğimi elleriyle kavrayıp başına önce küçük bir öpücük bıraktı ardından alabildiği kadar ağzına alıp dişlerini değdirmeden emmeye başladı. Ellerim benden izinsiz saçlarına çıktığında Uraz biraz daha aldı ağzına.

"Uraz..." Mırıltım Urazı daha da çok etkilerken erkekliğimin ucunu iştahla vakumladı. Bedenime dehşet bir zevk dalgası yayılırken kafamı arkaya atıp derince inledim. Uraz ise erkekliğimi biraz daha emip çok geçmeden geriye çekildi ardından kucağıma oturup erkekliğimi tükürüklerimle ıslattığım deliğine sürtmeye başladı. Diğer yandan da üç parmağımı ağzına almış iştahla emiyordu. "Delirtiyorsun beni Uraz." Uraz gülümseyip ağzında ki parmaklarımı çıkardı.

"Koca oğlan için genişlet beni babacığım." Dudaklarımı zevkle ısırdım.

"Fantezi diyorsun?" Uraz gülümseyip kalçasını hafifçe havaya kaldırdığında ıslak parmaklarımı deliğine konumlandırıp bir tanesini içine ittirdim. Uraz zevkle inlerken dayanamayıp ikinci parmağımı da gönderdim. Parmaklarım içine kolayca kayarken bir süre dar deliği parmaklamaya devam ettim ardından üçüncüyü de gönderip kucağımda oturan adamın dudaklarına kapandım. Uraz gözlerini kapatıp bana karşılık verirken parmaklarımı içinden çıkartıp penisimi girişine konumlandırdım. Uraz kalçasını iyice havaya kaldırıp yavaşça sertliğimin üstüne oturmaya başladığında erkekliğimi saran sıkı duvarla boğukça inledim. Uraz ise penisimi sonuna kadar içine alıp dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.

"Acıyor." Dudaklarımı kucağımda oturan sevgilimin alnına bastırıp alışması için bir süre bekledim. Uraz yavaş yavaş inip kalkmaya başladığında hırıltılı bir nefes verip sırtını sertçe yatağa yasladım ardından kendimi içine doğru ittirmeye başladım. Urazın ağzı şokla açılırken içine hızla girmeye devam ettim. Zevk noktasına her vuruşumda deli gibi inlerken iki elimle belinden tutup daha da hızlandım. Uraz boğukça inleyip kendini çekmeye başladığında hareketlerimde daha da hızlandım. Bedeni her vuruşumda geriye savrulurken belinden daha sıkı tuttum. "M-Mete...ah..." Terden ıslanan saçlarımı geriye tarayıp vuruşlarıma devam ettim. Uraz boşalmaya yakın olduğu için kendini iyice kasarken erkekliğimi saran sıkı duvarlar yüzünden kafamı arkaya atıp yüksek sesle inledim.

"Aynı anda gelelim yavrum." Uraz kafasını salladığında elimi erkekliğine attım ardından onu çekme hızımla paralel bir şekilde içine girmeye devam ettim. Uraz iştahla dudaklarıma kapandığında boşta kalan elimle iştah kabartıcı boynunu tutup dudaklarım arasında olan dudakları iştahla emmeye başladım. Uraz iyice kasılırken geleceğini anlayıp daha da hızlandım. Çok geçmeden Uraz karnına doğru attırmaya başladığında bende birkaç vuruş daha yapıp içine geldim. İkimizde nefes nefese kalırken Urazın içinden yavaşça çıkıp kendimi yanına attım. Güzel bebeğim alnını omzuma yaslarken dudaklarımı saçlarına bastırıp koyu renk tutamları yavaşça okşamaya başladım...

...

daha yazmadım ama diğer bölüm final bebeklerim :)

GİZEMLİ AJAN (BXB) -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin