Románc (18+)

207 10 0
                                    

A sokk miatt több percen keresztül csak magam elé bámultam. Végül elindultam Billhez. Felsiettem a lépcsőn és egyenesen a szobájába mentem.

Mi volt ez? Mire volt jó ez? vontam kérdőre azt, amihez sok közöm nem volt.

Ne kérdezősködj ennyit Y/N. Néha én sem tudom a választ. mondta miközben szomorúan nézett maga elé. Sose láttam még ilyennek. Láttam már, amikor szomorú volt, de ez más volt. Lassan közelebb mentem, és leültem mellé.

Amióta ismerlek, olyan dolkogban volt részem, amiket eddig csak a filmekben láttam. mondtam neki egy kis mosollyal az arcomon.

A rendezőknek is ihletet kell szerezniük az őrültekből. válaszolta és Ő is elmosolyodott.
El kell intéznem Elliott maradványát. nézett rám újra a komoly tekintetével. Én csak bólintottam egyet, majd Bill felállt, és elhagyta a szobát.

Tudtam, hogy őrültség ez az egész, és hogy lenne esélyem elmenni. De egyszerűen nem akartam. Nem számított, hogy bántott-e, vagy sem, a lényeg az volt, hogy vele vagyok.

Vissza mentem a nappaliba, és elkezdtem feltakarítani a piszkot. Álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha egy ember vérét fogom eltakarítani.

Miután végeztem, vissza mentem Bill szobájába, és lefeküdtem. Kimerültnek éreztem magam. Körülbelül még fél óra várakozás után a bejárati ajtó végre kinyílt, és Bill lépteinek hangja egyre jobban közeledtek. Az ajtóban megállt, és rám nézett. Felültem gondolva azt, hogy beszélni akar valamiről. Bill közelebb jött, és leült mellém.

Azt hittem, hogy elveszítelek Y/N.. Ha ez megtörtént volna, az miattam lett volna. És azt soha nem bocsájtottam volna meg magamnak. mondta, miközben gyengéden a fülem mögé türte a hajam.

Köszönöm. Köszönöm, hogy megvédtél. szólaltam meg, miközben mélyen a szemeibe néztem.

Bill nem válaszolt szavakkal, de a csókja mindenre válasz volt. Ajkai gyengéden rátapadtak az enyéimre. Finoman fogta az arcom, szabad kezét pedig a csípőmre helyezte.

Megőrítesz Y/N.. súgta a fülembe, miközben kezét áhelyezte a combomra. Elkezdte csókolgatni a nyakam lassan, fentről lefelé. A combomon is egyre feljebb haladt a keze.

Levettem a ruháim, amik a testem felső részeit takarták, majd Bill újabb szenvedélyes csókot nyomott az ajkamra.
Akarlak Y/N.. súgta az ajkaimra megszakítva a csókot.

Én.. Én is akarom Bill... súgtam vissza szenvedélyesen, majd Ő is levette magáról a pólóját. Imádtam a tetkókat a testén. Szexi volt mindegyik egytől egyig.

Bill érintései gyengédek voltak. Még soha nem bánt velem ennyire gyengéden. Óvatosan levette a nadrágom, és a fehérneműmet is. Rám nézett majd újra megcsókolt. A teste az én testemhez ért. Jobb kezét nőiességemhez vezette, és gyengéden simogatni kezdte. Egy halk és gyengéd nyögés hagyta el a számat.

Bill rám nézett, majd kigombolta nadrágját és elővette férfiasságát. Óvatosan nőiességem bejáratához helyezte, és gyengéden belém hatolt. Lassan mozgott, miközben a nyakamat csókólta. Mind a ketten mélyebb levegőket vettünk.

Bill folyamatosan gyorsított a tempón, így a nyögéseim is szaporábbak, és hangosabbak lettek.

Bill mégjobban gyorsított, éreztem, hogy közeledek a csúcspont felé. Pár másodpercnél több nem is kellett, és mindketten részese voltunk a gyönyörnek.

Kihúzta belőlem férfiasságát, és mellém feküdt, majd rám nézett. Gondolkodás nélkül, de annál több érzelemmel megszólaltam.

Szeretlek Bill. mondtam, miközben a szemeibe néztem, ezzel is bizonyítva, hogy őszinte a szavam.

Én is.. Én is szeretlek téged Y/N. válaszolta Bill, majd ismét megcsókolt. Akármilyen volt Bill, éreztem, és tudtam, hogy ezek a szavak nem hazugságok.

Y/N, menjünk el innen. mondta, én pedig értetlenül néztem rá.
Mégis hova? kérdeztem.

Bárhová. Csak el innen, Londonból.. válaszolta és nézett rám válaszra várva.
Nem válaszoltam, csak bólintottam. Nem tudtam, pontosan ez mit jelent. Talán egy új, tiszta kezdet, a férfival, akit érdekes módon szeretek?

Bill felkelt az ágyból, felöltözött, és én is így tettem. Bill elővett egy bőröndöt, és minden ruháját a szekrényből bele rakta. Néhány holmiját még összeszedte, amiben segítettem neki. A konyhából is összeszedtünk pár dolgot, ami szükséges lehet. Egymásra néztünk, Bill rám mosolygott, és megcsókolt.

A mennyei pillanat nem tartott sokáig, hiszen a bejárati ajtót néhány kékruhás, fegyveres ember betörte.


(hatalmas bocsanatot szeretnek kerni mindenkitol h tobb mint 2 honapig nem volt uj fejezet. sajnos sokaig az ihlet sem jott, csak egy par jelenethez. rengeteg dolgom van az elmult idoszakban, dolgozok, tanulok, mindenfele privat cucc. megprobaltam osszerakni ezt a reszt, oszinten kicsit mar elvesztettem a fonalat a sajat sztorimban😭😭 probalok sietni a kovetkezo resszel, viszont sok reszbe ne remenykedjetek, de megprobalom a legtobbet kihozni az egeszbol. koszonom ha elolvastad, legyen szep napod/ested xx)

Fogságban | Bill Kaulitz ff.Where stories live. Discover now