1.2

204 19 38
                                    

Kerem: Geldiler!

Mertens, hızlıca balkonda ki Kerem'in yanına gitti ve aşağıya baktı. Gerçekten de 3 araba halinde gelmişlerdi. Yanlarında da bavul gibi eşyalar vardı. Mertens, balkondan çıkıp hızlıca ayakkabılarını giydi ve aşağıya indi.

Mertens: Sevgilim!

Zaniolo: İncir reçelim!

Mertens, hızlıca koşarak Zaniolo'ya sarıldığında, Zaniolo'da onu kucağına aldı. Kafasını onun boynuna gömüp kokusunu içine çekti derince.

Zaniolo: Çok özledim seni bebeğim.

Mertens: Ben de seni aşkım.

Zaniolo, başını onun boynundan çekip kendi dudakları ile onun dudaklarını birleştirdi.

İsmail: Aile var burada kardeşim ya!

Mertens, İsmail'in sesini duymasıyla Zaniolo'nun dudaklarından ayrıldı ve kucağından indi.

Mertens: Yardıma ihtiyacınız varsa edeyim.

Zaniolo: Hayır güzelim, eve geç sen eşyaları getiririz biz.

Mertens: Peki hayatım, kolay gelsin.

Zaniolo: Sağol bebeğim.

Mertens, eve geçtikten sonra Zaniolo bavulları indirmeye çalışan ekibine baktı. Takım elbise giyen adamların dışarıdan bu kadar salak görünmesi komiğine gitmişti.

Altay: Kenan dur bi'.

Kenan: İlk ben kendi bavulumu alayım, lan dursana!

Muci: Bok alırsın, ilk ben alıcam!

Zaniolo: Tövbe estağfurullah.

Zaniolo, bavulunu da alıp eve giediğinde Mertens'in arkadaşları karşılamıştı onu.

Kaan: Hoşgeldin.

Zaniolo: Hoşbulduk.

Barış: Hoşgeldin abi.

Zaniolo: Hoşbulduk kardeşim.

Mertens: Gel hayatım eşyalarını götürelim. Kaan, Barış, Mauro, Kerem; sizde diğerlerinin odalarını gösterin. Zaten 2 dakikaya gelirim.

Mauro: Tamamdır komutan.

Ortamda ki herkes seslice güldü. Daha sonra Mertens, Zaniolo'yı odasına götürdü.

Mertens: Benim yanımda kalacaksın, çünkü yeterli odamız yok.

Zaniolo: Sorun yok güzelim, hatta daha iyi.

Mertens: Tamam, eşyalarını bırakıp gelirsin o zaman hayatım.

Zaniolo: Tamam aşkım.

Mertens, Zaniolo'nun yanağını öptükten sonra diğerlerinin yanına gitti.

Mauro: Kenan, Ali, Florian, Ferdi, Ryan ve Ernest'i, Bertuğların odasına gönderdim ben.

Kaan: Günay'ı kendi odama gönderdim ben.

Kerem: Altay benim odamda.

Barış: Adını unuttuğum sarışın, yakışıklı çocukta benim odamda.

İsmail: Yakışıklı mıyım lan?

Barış: Evet.

İsmail: Teşekkür ederim.

Mertens: Of neyse, geçin oturma odasına etrafı hazırlayalım. Efelerin gelmesine 3 saat kaldı.

.

.

.

.

.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sadist 2 '♧' ZanTensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin