Bertuğ: Yuh, Hollanda'ya mı gideceksiniz yani?
Zaniolo: Evet, sizde geleceksiniz.
Bertuğ: Gelemeyiz ki, okul var.
Zaniolo: Dondururuz kardeşim, yeter ki gelin siz ya.
Kenan: Yani, bence de dondurabiliriz ya.
Zaniolo: O zaman yarın sabah gidelim donduralım okulunuzu.
Semih: Buz mu ki donsun?
Muci: Semih, salaklaşma güzelim. Azıcık düşün, mantıklı konuş.
Ali: Tamam, diyelim ki Hollanda'ya gittik. Otel ayarladık falan kalıyoruz, tamam. Nikah memurunu da bulduk, evlendiniz o da tamam. E çocuk?
Mertens: Ne çocuğu?
Efe: Çocuk olmazsa evlilik nasıl olsun abi? İlk çocuğu yapın, sonra evlenin.
Altay: Ya kısırlarsa?
Kerem: Salak salak konuşma Maltay.
Altay: Sus cüce.
Mertens, Kerem ve Altay'ın minik atışmasına göz devirip, Ali'nin omzuna kafasını koymuş olan Efe'ye geri döndü.
Mertens: Ne diyorsunuz kardeşim?
Efe: Hay a- Abi diyorum ki çocuğu ilk yapın yani üreyin, ondan sonra evlenin.
Ali: Hayatım zina değil mi?
Efe: Zina tamam da, Zaniolo Abi desen zinanın daha beterini yapmış zamanında, onun için sıkıntı yok. Mertens Abi'de zamanında yapmış Zaniolo Abi'yle birşeyler.
Ali: Efe, biraz mantıklı ol yavrum.
İcardi: Peki, evlendiniz diyelim tamam çocuk olmasın. Ama evlendikten sonra çocuk yapacak mısınız?
Mertens: YA SİZİN ŞU ÇOCUKLARLA ALIP VEREMEDİĞİNİZ NE VAR?
Talha: NEDEN ÇOCUKLAR DEDİN?
Bertuğ: GALATASARAY'IN YENİ İLK 11'İ HAYIRLI OLSUN!
Bertuğ'un dediği ile Mertens hızlıca ayağa kalktı ve bahçeden evin içine girip kovalamaya başladı. Diğerleri ise gülüyorlardı.
Yunus: Hayatımız bir kitap serisi gibi, iki-üç sene önce sizlerle yaşadığımız olaylar 1. kitap, şuanda da 2. kitap yani son kitabı oynuyoruz sanki. Hatta belki sonra ki bölüm finaldir ve aramızdan birisi ölecektir. Tıpkı Kırgın Çiçekler'de ki gibi, son bölümde Songül ölmüştü ve finaldi.
Kerem: Ağzından yel alsın Yunus. Neyse, kimler Hollanda'ya geliyor?
Zaniolo: Herke-
Mertens: Yunus gelemeyebilir, psikolog randevusu var. Çocuklar da okullarına devam edecekler, yok öyle dondurma işlemi falan.
Zaniolo: Peki hayatım.
Altay: Hazırlanalım o zaman, ne duruyoruz?
.
.
.
.
.
Yunus cok guzel konustu amk