4.BÖLÜM

610 52 38
                                    

12/04/2024

Bismillah.

Keyifli okumalarr 💫

1.ay sonra..

O olayın üzerinden tam 1.ay geçmişti. ve bu 1.ay içerisinde abim çok değişmişti. eskisi gibi ne bizimle gülerek sohbet ediyordu, ne de bizimle takılıyordu. her gün ciddi ve soğuk davranıyordu.

Şimdi Deniz,ben ve abim birlikte arabaya binip eve doğru giderken Denizin konuşmasıyla bakışlarım ona dönmüştü.

"Asır abi, sen iyi misin."Demişti Deniz. Abim bakışlarını bir anlığına yoldan alıp Denize çevirmişti. sıkıntılı bir nefes alıp vererek başını olumlu anlamda sallamıştı.

"İyiyim Deniz.."Deyip susmuştu. sesi o kadar yorgun ve bitkin çıkmıştı ki onun bu hali beni çok üzüyordu. Oflayarak sırtımı koltuğa yaslayıp eve gitmemizi bekledim.

Eve gelmemizle üstümüzü değiştirip sofraya oturmuştuk, kimseden çıt çıkmıyordu. bu duruma bir son verip konuşmaya başladım.

"Annecim yemekler çok güzel olmuş, ellerine sağlık. "Dedim. annem gülümseyip konuşmaya başladı.

"Afiyet olsun güzel kızım.."Demişti Annem. naif sesiyle Deniz de aynı şekilde anneme ellerine sağlık demisti. abim ise sürekli yemeği'yle oynuyordu. hiç kimse birşey demiyordu. çünkü herkes abimin bu hâline alışmıştı. Abim derin bir iç çekerek konuşmaya başladı.

"Anne, baba yarın bir kaç günlüğüne arkadaşım Atakan ile birlikte bodruma gidecem.."Demişti Abim. yorgun bir sesle annem ve babam birbirlerine bakıp sonra başlarını olumlu anlamda sallamışlardı.

"Tamam oğlum."Demişti Babam. sakin bir tonla o saniye den sonra kimse konuşmamış yemekler yenmişti. annem,babam ve abim salona geçmişti. ben ve Deniz de sofrayı toplayıp çayı koyup bulaşıkları makineyi dizerken konuşmaya başlamıştık.

"Ya kızım bana olanları düzgünce anlatsana, o günden sonra hiç vaktimiz olmadı konuşmaya."Demişti Deniz. şimdi diyeceksiniz ki bu 1 ay içerisinde nasıl bu konuyu konuşamadınız. çünkü o olayın ertesi günü Deniz tekrardan yurt dışına çıkmıştı. onun için önemli olan bir davası yüzünden geri dönmüştü. ama davasını kazanıp yurt dışından temelli buraya geri dönmüştü. şimdi de burada 1-2 dava alıp onlarla ilgileniyordu. övünmek gibi olmasın ama kendisi ceza Avukatların dan en iyisi diyebilirim. Denizin konuşmasıyla bakışlarım ona dönmüştü.

"Huhu kızım sana sabahtan beri sesleniyorum, dinliyor musun beni.!"Demişti Deniz. sitemli bir sesle onun bu hâline gülüp başımı olumlu anlamda salladım.

"Dinliyorum seni esmer bomba."Dedim. alaylı bir tavırla Deniz ise göz devirip konuşmaya başladı.

"Ya kızım bana böyle seslenmesene!"Dedi Deniz. sitem ederek kahkaha atıp olayları Deniz'e anlatmaya başladım.

"Havin, yani abimin sevdiği kız onunla birlikte İnternetten tanışmışlar, sonra aradan 2.yıl geçmiş ve evlenmeye karar vermişler. sonra biliyorsun zaten istemeye gittik, herşey yolunda giderken önümüze bir kalas düştüğü için, olmadı o iş. "Dedim. sonda dediklerimi sinirle söylemiştim. Denizin kaşları çatılmıştı.

HAKKARÌ GELÍNÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin