16/06/2024
Gençler sizden ricam oy ve yorumlarınızı unutmayın!
Herkesin kurban bayramı mübarek olsun ☺️
Keyifli okumalarr💫
Karan'dan.Sabahın erken saatlerinde Annemin haykırış ile uyandım. hızla yataktan doğrulup üzerime beyaz T-shirt giyerek odadan çıkarak avluya indim. Annem elinde ki kağıt ile ağlıyordu. başında ise Asmin, durarak teselli ediyordu. Babam ise sinirli bir şekilde telefonda biriyle konuşuyordu. Babam telefon konuşmasını bitirdiği zaman bakışları beni bulmuş ve derin bir iç çekmişti. yanına yaklaşıp konuşmaya başladım.
"Baba ne oluyor, Annem neden ağlıyor, sen neden bu kadar sinirlisin?"Dedim. hafif sinirli sesle Babam konuşmaya başlamıştı.
"Kuremin önce bir sakin olasın, sabah annen, Havinin odasına gitmiş uyandırmak için ama Havin odasında yokmuş, yatağın üstünde de bir mektup bırakıp kaçmış.."Dedi Babam. Babamın dedikleriyle yerimden hareket edemedim. Havin'in bizi bırakıp kaçması beni hayal kırıklığına uğratmıştı. ama kiminle kaçabilirdi ki? tabi ya o şerefsizle kaçtı. ellerim yumruk haline getirip sıkmaya başladım. kimseyi dinlemeden yukarıya odama çıkıp yatağın üstünde ki telefonumu alarak Boz kayıtlı olan numarayı arayıp kulağıma koyup sert sesimle konuşmaya başladım.
"Yardımına ihtiyacım var!"Dedim. karşı taraftan kısık bir sesle güldüğünü duydum. İç çektim Boz konuşmaya başladı.
"Her zaman kardeşim. ne istiyorsun?"Dedi Boz. sert ve soğuk sesiyle derin bir iç çekip konuşmaya başladım.
"Havinin telefon numarasından yerini bulabilir misin. Ama çabuk olman lazım. "Dedim. Boz boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"İş baya ciddi anlaşılan bana 5 dakika ver, yerini bulduğum an konumunu atarım sana."Dedi Boz. sıkıntılı bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Peki kardeşim senden haber bekliyorum. "Deyip telefonu kapattım. Dolaptan siyah gömleğimi ve pantolonumu çıkartıp giyinip alel acele odadan çıkıp kimseyle konuşmadan konaktan çıktım. sağ kolum olan Fırat arabanın arka kapısını açmasıyla bindim. Fırat, şoför koltuğuna geçip arabayı sürmeye başlamıştı..
Ben ise olan olayları düşünmeye başladım. Hep Zaimoğlu aşireti yüzünden kardeşim kaçıp gitmişti. Zaimoğlu aşiret ile uzun zamandan beri düşmanlığımız vardı. Aşiret toplantısın da ağalar bu küslüğün bir son bulması için Havinle, Zahir'in evlenmelerine karar vermişlerdi. Ben olmadan bu karar verilmişti. ben iş için Ankara'dayken, bu karar verilmişti. akşam Ankara'dan geldiğim de Babam olayları kısaca anlatmıştı. bende sinirlenerek böyle birşey olmayacağını söyleyerek odama çıkmıştım. Ama Havin, benimle konuşmadan tanımadığı etmediği bir adamla gece vakti kaçmıştı. Fırat'ın, konuşmasıyla düşüncelerimden ayrılıp bakışlarımı Fırat'a, çevirdim.
"Ağam, nereye gidiyoruz?"Dedi Fırat. sıkıntılı bir nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"Bizim depoya sür Fırat, haber gelene kadar stres atmam lazım!"Dedim. soğuk sesimle Fırat başını sallayıp depoya sürmeye başladı. Depoya geldiğimiz de arabadan inip depoya girdiğim zaman
Bir kaç dövüşçü antrenman yapıyordu. Beni gördüklerinde baş selam verdiler,Ben depoda ki odama geçip üzerimdekileri çıkarak sıfır kollu bir tişört ve altına da siyah bir şort giyinerek aşağıya inerek kafesin içine girerek benimle dövüşmek için gelen kişiyi bekliyordum. elime bandajı sardığım da dövüşeceğim kişi gelip tam karşımda durmuştu. sırıtarak bana bakarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAKKARÌ GELÍNÍ
Ficción General!WATPAD PLATFORMUNDA "HAKKÂRİ GELİNİ" ADLI YAZILAN TEK KITAPTIR!! Hersey abisinin kız istemesiyle başlamıştı... Bakmadan geçmeyin eminim beğeneceksiniz Başlama Tarihi:15.02.2024