1. Episode

271 12 0
                                    

Hiç uzatmıcam bölüme geçelim yavrular 😝 (bu emojilerden fln o kadar nefret ediyorum ki ağlicam)

______________

ɢᴇɴɪş ᴀᴄ̧ıᴅᴀɴ ʙᴀᴋış

Kim'den

Şirkette uzun bir dosya kurcalaması

ardından yorgun bir ifadeyle, kafamı geriye yaslayıp biraz dinlenecektim.

Sadece birkaç dakika istedim tanrıdan,

Güm!!


"Efendim hemen odadan çıkmanız lazım!"

Ve duam kabul olmadı.

Yüzü solmuş, alnında ufak ufak su damlaları belirmişti adamın. Mola vermemi engelleyen şeyin ne olduğunu hemen öğrenmek istedim.

Hala bana bakan orta yaşlı adama
"Ne oldu seri anlat." dememle adamın konuşması bir oldu.

"Efendim Charlie Sam yani yabancı uyuşturucu baronu şirketimizin etrafında adamlarıyla suikast girişimi yapacakmış. Herhangi bir silah sesi yok ama geliyor olabilirler"

Lanet olsun. Bu adamın sorunu neydi tanrı aşkına. Sadece işimle uğraşmak istiyorum ve bam! budalanın teki benimle oynamaya geliyor.

"Madem geliyor misafirimiz için hazırlanın." dedim tok bir sesle.

Herhalde benim silah kaçakçısı olduğumu unuttu domuz kafa.

3 saat sonra

Jeon'dan

Dün akşam zorla alıkonulmuştum.
"Tanrım korkuyorum lü-lütfen bana ya- yardım et" titrek sesimle soğuk deponun köşesinde sandalyeye kelepçeli halde bekliyordum...

Başıma gelecekleri.

Korku tüm dengemi bozmuştu, neden böyle bir hayatı yaşamak zorundaydım ki... Soğuk depoda olacakları düşünmemeye çalışarak gözlerimi yumdum ve tekrar Tanrıya dua ettim.

Aniden deponun etrafında oluşan ses yığınıyla karşılaşmayı beklemiyordum bu, korkudan kaskatı kesilen bedenimin hafifçe titremesine sebep oldu.

Sesler yaklaşmaya başlamıştı ve ben zaten büyük olan gözlerimi sonuna kadar açarak etrafa bakınıyordum.

Koskoca depo kapısının sert bir kuvvetle yere düşmesiyle gözlerim doldu.

Hayır hayır bunu yapmayacaktım ama beynim daha fazla kendimi engellememe izin vermedi.

Ve bir damla, sessizce yanağımdan süzüldü. Ardından içeri siyah takım elbiseli sayısını tam tahmin edemediğim 20-25 adam girdi.

Bu adamlar beni buraya getiren adamlar değildi, sanki bir mafya çetesiydiler. Dizi ve filmlerden bildiğim kadarıyla böyle oluyorlardı.

"Her yere bakın." tok ve gür bir ses.

Ben onları deponun arkasından görüyordum. Beni deponun en soğuk köşesine kelepçeleyip gitmişlerdi.

Adım sesleri buraya yaklaşınca dayanamadım. Korkum şiddetlendi ve titrek, ince bir sesle mırıldanır gibi ağlamaya başladım.

Çok geçmeden önümde iri bir adam belirdi "Efendim burada biri var!"
Diye bağırdı ve adım sesleri buraya hücum etti.

İşte herşey şuan başlayacaktı iyi yada kötü.

ı was alone | tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin