Ufaklık
|Çok iyi duruyor
Çok iyi duruyor
görüldü.____________4
"Tanrı aşkına ben ne yaptım?!" kendime inanamıyordum, yeni ergenliğe girmiş aptal bir velet gibi hissetmiştim. Üstelik hiçbir şey demeyip sadece görüldü attı.
Ondan etkileniyor muydum? Tanrı aşkına vücudum çok aptal tepkiler veriyordu. Bir duş alsam iyi olacaktı.
5 saat sonra
Saat çok geç olmuştu. Dışarıda kuvvetli bir yağmur yağarken bende kaldığım odada ki yatakta oturmuş aptal gibi hayatı sorguluyordum.
Duş almak çok iyi gelmişti. Temiz hissediyordum biraz da rahatlamıştım.
Yağmurlu havayı ve onun getirdiği ıslak toprak kokusunu çok seviyordum, ama yağmur yağarken birden şimşek çakması beni çok korkutuyordu.
Yetimhanede yağmurlu bir havada şimşek çakma olasılığı olduğu için yanımda hep biri olurdu.
Geceleri uyumazdım, daha doğrusu uyuyamazdım.
Bunun sebebini bilmiyordum ama öyleydi işte. Hayatı sorgulamaktan sıkılmıştım. Elime Bay Kim'in benim içün aldığı son model telefonu aldım ve rehberimde ki tek numaraya tıkladım.
Mesajlar bölümüne geçerek yazmaya başladım,
Ufaklık
Yağmur yağmasını seviyor musunuz ☔?
(01:11)Sevmiyor musunuz?
(01:24)Neden yazmıyorsunuz?
(01:48)Bay Kim
Özel işlerim vardı.
Neden hala uyanıksın ufaklık?
Ufaklık|Ne gibi bir özel iş?
Ne gibi bir özel iş?
Bay Kim
Küçük bey biraz fazla meraklı sanki?
Hm?
Ufaklık
Ah şey yok yani
Siz yanlış anladınız
Ben öyle demek istemedim aslında
Yani klavye yüzünden oldu
Bay Kim
Herhalde bu telefonu yanlış yollamışlar.
Klavyesi bozuk olmayan bir tane alalım.
Yoksa bana yanlış şeyler düşündüreceksin ufaklık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı was alone | tk'
FanfictionNe yani Bay Kim oğlanlara güzel olduklarını söyleyerek iltifat eden bir gay mıydı?