5. Episode

138 10 4
                                    

Naberrs???

Oy atıp yorum yapmayı unutmayın!! 🌷

_____________5

Arkamda hissetiğim güçlü göğüs kaslatrı Bay Kim'den başkasına ait değildi elbette.

Büyük bedenini hiç rahatsız olmadan ince bedenime çarptırıyordu. Gimbapı almasıyla, geri çekilmesi bir oldu. Hemen tezgaha yöneldi ve raftan çıkardığı tabağın içine koydu hazır gimbapı.

Ben olduğum yerde anın şokuyla onu izliyordum. "Ne bekliyorsun yavrum? Tencere şu dolapta, çubuklar da şurada. " dedi ve mutfağın dışına adımladı.

Ne yapıyordu böyle? Tek yememek için onu çağırmıştım ama o yemeğini alıp gitmişti. Rahatlığa bak ya sanarsın koskoca mafya lideri.

Olduğum mutfakta çok oyalanmak istemedim. Bu koca ev beni zaten korkutuyordu. Hemen rameni yaptım ve tabağı alıp kaldığım odaya ilerledim. Ne olurdu sanki küçük bir evi olsaydı diye de düşünmeden edemedim.

Ramenimi yerken yine onu düşündüm.  Garip adamın tekiydi!! Bozuk tatlı gibiydi, tadı sonradan anlaşılıyordu!
İlk başta bana yumuşak davrandı şimdi de bi yavrum demeler falan, bipolar falan mıydı acaba? Yarında beni döverdi herhalde.

Bay Kim resmen benimle oynuyordu. Tamam öyleyse, bende onunla oynayacaktım.

Ufaklık

Bay Kim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bay Kim

Belini kavramak istiyorum. |

Kucağımda otururken belini kavra|

Bu fotoğraf da neyin nesi Jeon?

Arsız

Efendim burası bizim yetimhanenin spor salonu

|azdın, tabi sorarsın bu ne diye

Yetimhanenin web sitesinde fotoğraf bölümünde buldum 🤷‍♂️☺

Bay Kim

Siteyi kapattırmalıyım. |

Neden bana attın?

Beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun?

Öyleyse şuan hiç vakti değil yavrum.

Arsız

|sen arsızca kucağın ve uzun güçlü bacaklarının resmini atarken iyi oluyor

Ah şey,

Elbette hayır Bay Kim!!

Siz neden böyle düşündünüz ki?

Ben sadece

Bay Kim

Kucağımda sekmek istediğini bilmiyordum ufaklık?
görüldü.

Tanrım! Bu mesaj da neyin nesiydi böyle! Bu, fotoğraftan etkilenmiş miydi?? Aklımı karıştırıyordu.

Kafamı salladım ve aptal düşüncelerimden sıyrıldım. Emin ol herkesle böyle konuşuyordur kook. 29 yaşında hayatının bir bölümünü yitirmiş zengin bir mafyadan bahsediyorsun.

Senin gibi bir yetim veledinden hoşlanacağını düşünmüş olamazsın.

Düşünmüştü. Sadece bir an, bir ancık düşünmüştü. Sonra o düşünce uçup gitti.

Taehyung'un gerçekten güçlü bir aurası vardı, çekiciydi. Hemde fazlasıyla. Öyle ki bu minik bedenin kalbi onu görünce yerinde duramıyor; sanki bir kuş misali çırpınıyordu.

Belki de ilk yakın temasını Tae ile yaptığı için böyle hissetmişti?
O da bilmiyordu ki.

Düşünceleri birbirini kovalarken, uyuya kaldı çocuk.

Kim'den

Bu çocuk ne yapıyordu cidden? Kiminle oynadığının farkında değildi. Bunu bir evcilik oyunu falan sanmıyordu herhalde?

Mutfaktaki temas ve çocuğun çekinmeden attığı fotoğraf geldi esmer olanın aklına, sarabilir miydi? Genç çocuğun ince belini sarabilir miydi?

Bu küçük çocuk bu koca adama nasıl böyle düşündürtüyordu?

Herkesi yenen Kim Taehyung bu küçük çocuğa yenilirmiydi?

___________5

Ömrüüüm bir dibin olsunn...😛

Kitapla ilgili fikirleriniz varsa panoya yazabilirsiniz!!! ☺✊

Neysee sağlıcakla kalın strengle kalın! 🌷🦢✊

ı was alone | tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin