2. Episode

164 11 0
                                    

Nabiosunuuuuz!? 🌷🦢

Bu arada bana streng diyebilirsiniz.

Hadii bölüme geçelimss

_______________2

"Ne yapıyorsun ufaklık?"

Neden gelmişti. Aptal mıyım ben? Tabii ki, de sese gelmişti.

Düşüncelerimden sıyrılmak zorunda kaldım çünkü karşımda ki beden direk siyahlarımın içine içine bakıyordu.

Benden fazlaca uzun olan bedenin bana yönelttiği soruya cevap vermek için ağzımı araladım "ş-şey e-efendim ben ı-ışığı açıcaktım da y-yanlışlıkla çarpınca d-düştü ben toplamaya çalıştım ama s-süpürmem lazım" zorlukla konuşmamı tamamlayabilmiştim.

Neden bu kadar çok kekelemiştim?

Tanrı aşkına tabii ki de ondan korkmuştum.

"Anladım. Sorun değil. Yarın temizlettiririm." dedi ve bana yaklaşmaya başladı.

Karanlık kahveleri, telaşlı siyahlarım da gezindi. Bana adım attıkça titreyen bacaklarım geriledi en sonunda yaklaştı ve belimi tuttu. Sıkıca.

Kalbim hızlanmaya başladı, garip hissediyordum. Hem bana dokunmasın istiyordum hemde dokunuşu beni heyecanlandırıyordu.

"Sanırım gördüğüm en güzel oğlansın ufaklık." belimi hafifçe sıktı ve geri çekildi.

Bu an hiç yaşanmasın istedim. Bana hiç dokunmasın istedim. Ondan korktum, ve korkuyordum.

"T-teşekkür ederim efendim" dedim zaten odadan çıkmış olan adama.

Ertesi sabah

Kapı tıklama sesine uyanmıştım. Birisi dakikalardır kapımı çalıyordu.
"Müsaitim!" diye bağırdım ince sesimle.

İçeriye en son dün depoda gördüğüm adamlardan biri girdi "Bay Kim sizi çağırıyor. Hemen gelmezseniz sinirlenebilir." Kafa sallamakla yetindim. Kapı kapandı.

Hızla yataktan doğruldum ve dün vazoyu düşürdüğüm yere yani aynanın önüne geldim saçımı başımı elimle düzelttim ve odadan çıktım.

Koca koridorda gözüme çarpan tek şey etrafda ki onlarca takım elbiseli adamdı. Hepsi de oldukça uzun ve kaslıydı, kiminin yüzünde yer yer çizikler varken kimininkinde de boydan boya çizikler vardı.

Korkutucu olduklarını söyleyebilirim. Korkmuştum. Pekala esas sorun Bay Kim kimdi ve neden bu kadar çok, koruması vardı!?

Ben çaresizce etrafa bakınırken az önce odaya gelip beni çağıran adam yanıma geldi ve beni koridorun sağına doğru ilerletmeye başladı.

Sanırım Bay Kim'in odası buradaydı?

Adam beni kocaman bir kapısı olan odanın önünde bırakıp gitti. Vakit kaybetmeden sakince bir nefes alıp kapıyı tıkladım.

Kapı açılır açılmaz burnuma ağır bir koku doldu, anlamlandıramadığım bir şekilde hoşuma gitti. Ağır bir kokuydu ama rahatlatıcı bir havası vardı. Sanırım bu koku Bay Kim'in bölgesine özeldi.

"Ne dikiliyorsun lan kapının önünde!?"
Gelen sesle hemen düşüncelerimden ayrıldım. "Bak hala dikiliyor. Girsene oğlum!" Sesin sahibi takım elbiseli orta yaşlı bir adamdı.

Odanın içine girdim ve adam beni hızla kolumdan tutup odanın içinde ki bir başka odaya soktu.

Odanın içinde küçük bir masa vardı, bir dakika burası bir sorgu odasına benziyordu. Adam odada birine telefon ederken bende sandalyelerden birine oturdum.

Şuan neden burada olduğumu sorgulayacaktım ki az önce benim girdiğim kapıdan şuan uzun boylu bir adam giriyordu, hatta bir dakika bu; dün odama gelip bana güzel bir oğlan olduğumu söyleyen adamdı.

Ne yani Bay Kim oğlanlara güzel olduklarını söyleyerek iltifat eden bir gay miydi? Aish tanrı aşkına ne lanet düşüncelerim var! İnsanlara iltifat etmek suç mu?

"Ne düşünüyorsun ufaklık?"

Düşüncelerimi bölen kişiye döndüm ve hızla yüzünde bir göz gezdirdim. Yakışıklıydı hemde fazla yakışıklıydı. Karizmatik bir tarzı vardı.

"Sanırım cevap vermeyeceksin? Hm?"

"Ah şey ben dalmışım çok özür dilerim"

Esmer olan sırıttı çocuğun onun yüzüne daldığını anlamıştı.

"Sorun değil ufaklık. Sana sadece birkaç soru soracağım." küçük olan başıyla onayladı büyüğünü.

"Neden o depodaydın? Deponun sahibiyle bir bağlantın var mı?"

____________2

Tae'nin aklında birsürü soru varda soramıyor garibim.

Neysee strengle kalın sexy kalın bysss!! ⭐

☺👋

ı was alone | tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin