10. Episode

53 9 19
                                    

Selam, nasılsınız? Bunu öyle sayfa dolsun diye yazmıyorum genclerr!! Lütfen okuduğunuza dair bir belirti verin. Bu beni çook memnun eder. Teşekkürler 🦢💍♡

________10

"Hazineniz olmak için yeterli miyim bilmiyorum Bay Kim. Sadece içtenlikle sarıldığinız bir çocuk olmak istiyorum"

Kim'den

Göğsümde sıcak nefesini hissettiğim ince bedene bakarak düşünmeye başladım.

İçtenlikle sarıldığım bir çocuk olmak istiyorsun ha? Peki bu sarılma sen altımdayken olsa da olur mu? Sen altımda ince sesinle mırıltılar çıkarırken, bir elimi beline dolayıp içine vuruşlar yaparken de içtenlikle sarıldığım çocuk gibi mi davranacaksın?

Yoksa senin gözünde ki bu koca adamın derinlerine dokundurduğu şey ile kendinden mi geçeceksin?

"Bebeğim...Sadece benim ol istiyorum.
Yeri gelir sıkıca sarıp sarmalarım, yeri gelir güzelce beceri-"

"Ne?" Hızla kafasını göğsümden kaldırmasına rağmen hala aynı yakınlıktan gözlerimin içine bakan ince beden, kelimelerimin karşısında bir hayli şaşırmış görünüyordu.

Sırıttım ve kafasını tutup tekrar göğsüme yasladım. Hala yüzünde şaşkın bir ifade olduğuna emindim.

Dudaklarımı yumuşak saçlara bastırdım ve sıcak kokusunu içime çektim.

"Bebeğim, yani demek istediğim şey küçüğümün her zaman yanımda olmasını sağlayacağımdı."

Bir süre sessizce göğsümde dinlendi. Gerçekten çok minyon yapılıydı, sanki ona sıkıca sarılırsam içimde kaybolacak gibi hissediyordum.

Ama ufak yapılı olması, yani ne yalan söyleyeyim beni inanılmaz derece de tahrik ediyordu. Neredeyse 30 yaşına merdiven dayamış bir adamın genç bir çocuk hakkında böyle düşünmesi ne kadar doğru herhangi bir fikrim yok ama elleri, dudakları o kadar şirin ki. Onları bazen parçalamak istiyorum.

Bu miniğin benim adımı sayıklamasını dinlemek, radyoyu açtığın an sevdiğin bir şarkının favori kısmına denk gelmek gibidir diye düşündüm.

Kirli düşüncelerimden ayrılmam pek uzun sürdü.

Eğer bu küçük beni yanağımdan suluca öpüp konuşmaya başlamasaydı hala daha derin ve kirli düşüncelerim aklımı  bulandırmaya devam edecekti.

"Şey...o zaman Bay Kim, ben sizin sevgiliniz olabilir miyim?"

Sorduğu soru çok masumdu. Evet bu eve ilk geldiği zamanlar benimle biraz kışkırtıcı konuştuğu da olmuştu ama o zaten erğenliğinin başında olan bir çocuktu.

Aslında benden istediği tek şey sıcak bir sevgiden öte değildi. Haklıydı, hemde fazlasıyla. Henüz anne baba sevgisini bile yarım yamalak bile hissedememişti o. İşte o an boşluğuma geldi ve bu düşünceyle birlikte kendime bir söz verdim.

Bu çocuğun herşeyi olacaktım.

Hala cevap bekleyen gözler daha fazla bakınmasın için hemen masum soruyu cevapladım.

"Evet güzel gözlüm, sen benim biricik sevgilim olabilirsin."

Bir yandan da belini sıvazlıyordum.

Kelimelerim onu utandırmış olmalı ki zaten pembe bir pamuk şekeri andıran yanakları şimdi biraz daha kızarmıştı.

Benden ayrıldı ve "S-sevgilim Bay Kim şey bugün sizinle beraber...uyuyabilir miyim?" Gözlerime bakmıyordu bu sefer, bunu söylemek onu utandırmıştı.

Sevgilim Bay Kim diye hitap etmesi o kadar yumuşaktı ki...

Bir elimle çenesinden hafifçe tutarak başını yukarıya kaldırdım ve gözlerime bakmasını sağladım.

"Sevgilinle konuşurken utanman çok tatlı küçüğüm, ve evet tabii ki beraber uyuyabiliriz."

Küçük olan daha fazla gerilmesin diye hemen elini tuttum ve onun odasından çıktık. Koridordaki tüm korumalar bize bakıyordu. Elimle dön işareti yapıp odama doğru adımlamaya devam ettim. Miniğin elimi daha da sıktığını fark ettim.

...

Şimdi saat 21:15 olmuştu. Zaten oonunodasında zaman çok hızlı geçmişti. Şimdi ben ufak bir duş almıştım. Ona da yatağa girip uyuyabileceğini söylemiştim.

Bugün gerçekten yorucu bir gündü. Banyo da üzerimi giyindikten sonra saçımı ufak bir havluyla kurutup çıktım.

Jeongkook hala yatakta oturuyordu. Halıya dalmış bir şeyler düşünüyordu.
Yatağa doğru yürümeye başladım.

"Güzel bebeğimin henüz uykusu gelmedi mi?"

Kafasını kaldırdı "Şey geldi ama sizin banyodan çıkmanızı beklemek istedim."

Gülümsedim.

Yatağa girdim ve yanıma vurarak Jeongkook'u çağırdım.

Biraz çekinse de beni daha fazla bekletmeden yanıma gelip en yakınıma uzandı.

O kadar ufaktı ki, bunu yanıma uzandığında daha iyi anlamıştım.

Belinden onu kendime çevirip kafasını göğsüme koymasını sağladım.

Şaşırdı.

"Şey sevgilim Bay Kim size böyle rahatsızlık vermeye-"

Bir yandan kalkmaya çalışırken, hemen lafını böldüm ve saçlarını okşayarak kafasını göğsüme daha da bastırdım.

"Lütfen beni kırma ve burada uyu bebeğim"

Hiçbir şey demeden elini karnıma koymasıyla kabul ettiğini anladım.

Minicik eli, zarif ve bembeyaz teni karnımın üzerinde öylece duruyordu.

Çok güzeldi.

Bir süre geçti, o uyumuştu ben ise onun güzelliği ile sarhoş olmuş; bayılmıştım.

_________10

EVETT sonunda bu bölümü de tamamlayabildimm!!

Kontrol etmeden atıyorum yavrular!!👅

Neyseee strengle kalın beklemede kalınnnnss😛🤠😉😋





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ı was alone | tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin