1. rész

183 5 3
                                    

Hétfő reggel az ébresztőm idegesítő hangjára ébredtem, oda nyúltam az éjjeli szekrényemhez és kezembe vettem a telómat és ki nyomtam az ébresztőmet. Fel ültem az ágyamba és nyújtózkodtam egy kicsit és a fürdőbe vettem az irányt. Be mentem és le tusoltam meg hajat is mostam, ki szálltam a zuhany alól és a szobámba vissza mentem. Elő vettem a szekrényből a mai napi ruhámat amit ma veszek fel. Fel öltöztem és vissza mentem a fürdőbe , meg mostam a fogamat, megszárítottam a hajamat , sminknek csak egy szempillaspirált tettem fel meg a szemhéjamra egy kis tusvonalat és szájfényt. Késznek nyilvánítottam magam és ki mentem a konyhába, hogy főzzek egy kávét.

El indítottam a kávé főzőt és akkor lépett ki Melody a szobájából és sétált a fürdőbe.

- Jó reggelt Melody! - köszöntem mosolyogva.

- Neked is Em ! - köszönt vissza kómás fejjel.

El is tűnt a fürdőbe , addig fogtam a kávémat és ki sétáltam az erkélyre és a számba vettem egy szál cigit , majd meg gyújtottam. Egy jó nagyot bele szívtam közben kortyoltam egyet a kávémból. Szeretek minden reggel ki menni az erkélyre és nézni a tájat és az embereket, mostanában mindig szerelmes párokat látok, ami egy kicsit el szomorít. Lehet , hogy soha nem fogom meg találni az igazit , a gondolat menetemből Melody zökkentett ki.

- Na mi a helyzet ? Mit nézel annyira ? - kérdezte kíváncsian.

- Semmi , csak azon gondolkoztam ,hogy talán a szerelmet nem nekem találták ki. - feleltem közben bele szívtam egyet a cigimbe.

- Te hülye vagy , nagyon szexi és szép csaj vagy ! A faszik hülyék , nyugi majd biztos el jön az igazi ! Vagy élsz olyan életet , mint én , hogy csak dugsz és semmi kötődés ! - mondta mosolyogva.

- Nem köszi inkább magányos maradok , mert tudod , hogy az nem az én világom! - feleltem mosollyal az arcomon.

- Mi van a nagy crasoddal ??? - húzkodta a szemöldökét.

- Jaj istenem hagyj már Melody! - feleltem szememet forgatva.

- Egyszer úgy is találkozni fogsz Tommal csak idő kérdése! De amúgy be jönnél neki szerintem! - mondta mutató ujját fel emelve.

- Remélem , hogy egyszer találkozok vele , de nem hiszem , hogy az esete lennék, max csak egy éjszakára és tovább menne. Tudjuk , hogy milyen nő csábász Tom és ennek az egésznek nem vagyok híve. Jobb ha ez csak egy vágy marad iránta , félek, hogy meg égetem magam. - feleltem és el nyomtam a cigimet.

- Te tudod ! - mondta és közben bele szívott még egyet a cigijébe és ő is el gyúrta.

- Gyere Melody menjünk , mert el késünk ! - sürgettem a barátnőmet.

- Okés igazad van ! - felelte és húzta a cipőjét.

Emily szettje

Emily szettje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now