14.resz

120 12 3
                                    

Amikor Tom ki mondta , hogy hamarosan esküvő is lesz. Ott abban a pillanatban le fagytam és csak néztem magam elé. Ennyire szeretne engem, hogy már most el akar venni , nagyon el bambultam, de Tom zokkentett vissza a valóságba.

- Kicsim! Minden rendben? - kérdezte Tom velem szemben állva és mosolyogva.

- Persze , bocsi csak el gondolkoztam ! - feleltem mosolyogva.

- Nem is mondtad Tom, hogy nagybácsi leszek ! - mondta Tom mellett álva durcásan Bill.

- Azért,  mert én is tegnap este tudtam meg ! - felelte Tom rá nézve Billre.

- Na gyertek gyerekek menjünk ki az udvarra ! Emily belém karoszl ? - kérdezte Artuhr mosolyogva.

- Persze! - feleltem és oda mentem belé karoltam és szépen lassan ki sétáltunk az udvarra.

Le is ültünk a tóhoz q padra , ahová szoktunk és csak néztük a szép tájat. Láttam a szemem sarkából , hogy Tom nem is a tájat nézi, hanem inkább engem. Nagyon zavarba jöttem és egy kicsit el pirultam. A keze a combomra vándorolt , amitől a szívem el kezdett verni elég gyorsan. Úgy éreztem , hogy el fogok ájulni.

- Mindjárt jövök el megyek a mosdóba. - feleltem és fel álltam , majd gyors léptekkel mentem a mosdóba.

Sikeresen be is értem és még támaszkodtam a kézmoson. Nem tudom , hogy mi a baj , de nem jól érzem magam. Lehet , hogy túl sok a stressz, és az izgalom. Próbáltam le nyugodni , de egyszer csak el sötétült minden és összeestem.

Tom Szemszöge;

Éppen a padon ültünk és én csak Emilyt tudtam nézni. Istenem , olyan gyönyörű és tökéletes ez a lány. Meg halnak érte , hogy ha kell és tőlem vár gyereket. Amikor be mentem Billért meg kerestem a nagyi gyűrűjét. Ma este el akarom jegyezni és nagyon remélem , hogy igent mond !

Na de visszatérve a jelenbe , ahogy láttam Emily el vorosodott , mert észre vette , ahogyan őt nézem. Hirtelen fel állt és mondta , hogy el megy mosdóba. Gyorsan el is sietett, már vagy 20 perce el ment Emily és kezdtem aggódni miatta.

- Mindjárt jövök, el megyek megnézem Emilyt. - feleltem és fel is álltam , hatalmas léptekkel mentem a női mosdohoz.

Pár perc után még is találtam,  el kezdtem be kocogni.

- Kicsim, valami baj van ? - kérdeztem,de semmi válasz.

- Kicsim válaszolj kérlek ! Megijesztesz ! - megint semmi.

Nem vártam tovább,  be mentem és Emily feküdt a padlón eszméletlenül. Oda rohantam és le térdeltem mellé.

- Kicsim ! Ébredj ! Hahó! - próbáltam keltegetni,de semmi.

Azonnal a telefonomért nyúltam és hívtam Billt. El mondtam neki , hogy Emily el ájult és be viszem a kórházba, addig ő maradjon itt és majd vissza jövök érte. Gyorsan vissza csúsztattam a zsebembe a telot , meg fogtam Emilyt és vittem a kocsijához.

A táskájában meg találtam a kocsi kulcsot,majd ki nyitottam az ajtót és be is raktam előre. Gyorsan meg kerültem a kocsit és már mentünk is a kórházba.

20 perc múlva le parkoltam a bejáratnál és fogtam Emily , be rohantam vele.

- Gyorsan orvost a barátnőm el ájult ! - kiáltottam el magam és azonnal jöttek és be vitték a vizsgálóba Emilyt.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Apr 22 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant