11.rész

95 7 4
                                    

Már lassan 5 napja el ment Tom turnéra a bandával ,minden nap beszélünk telefónon , el mondtam neki , hogy a nagyapjukat ápolóm , de nem nagyon örült neki. Az kérdezi állandóan nem e bántott meg hasonlók, amit nem tudtam hova tenni. Egyik nap jól fel idegesített és rá nyomta a telót , de azonnal vissza is hívott és bocsánatot kért tőlem. Nem értem , hogy miért nem beszélik meg a dolgot a nagyapjával , hiszen szereti őket és nagyon szenved Arthur.

Reggel nagyot nyújtózkodtam , majd ki keltem az ágyból és a fürdőbe mentem le tusoltam meg hajat mostam. Éppen szárítóm a hajamat és el kapott a hány inger és azonnal rohanom kellett a wc -re . Ki adtam magamból a tegnap esti kaját , vissza mentem a fürdőbe és fogat mostam ,majd raktam fel egy kis szempillaspirált a hajamat fel kötöttem , vissza mentem a szobámba fel vettem a zöld munka ruhámat. 

Miután ezzel is meg voltam ki mentem a konyhába Mad még aludt , mert ma szombat van és ő nem dolgozik , csak én . Nem kívántam a cigit sem meg a kávét sem , így csak egy narancs levet ittam. Mentem le a kocsimhoz a garázsba , be is szálltam a kocsimba , majd el indultam a munkába , egy olyan 30 perc múlva le is parkoltam. Be siettem az öltözőbe és be raktam a szekrényembe a táskámat , ki vettem a telómat és már mentem is a kedvenc betegemhez.

Aki éppen Heidivel veszekedett , megálltam az ajtó mellett és hallgatóztam , el is csíptem egy mondatot.

- Vissza fogom szerezni Tomot , ha tetszik neked , ha nem ! Azt a kis ribancot meg ki fogom csinálni ! - mondta fenyegetve Arthurnak. 

Gyorsan elő vettem a telómat és el kezdtem fel venni Heidit , ahogyan  Arthurral beszél meg róla és közben be sétáltam mosolyogva a szobába.

- Lám , lám a kis Heidi ! Köszönj a kamerának ! - mondtam hatalmas vigyorral az arcomon.

- Te meg mit csinálsz kis ribanc !? - kérdezte Heidi idegesen.

- ÓÓÓ semmit el küldtem Tomnak az smst ! - feleltem hatalmas vigyorral az arcomon.

- Te kis kurva ! - Nekem jött Heidi , hamar el tettem a telómat és adtam neki.

Kettőt bele vertem az arcába és a földre esett a kis ribanc , és felé hajoltam , közben a jobb lábamat rá tettem a hátára és le nyomtam vele.

- Na jól figyelj kis ribanc, mert csak egyszer mondom el ! Ha még egyszer az én vagy Tom vagy Arthur közelébe mész , nem úszod meg ennyivel ! Világos voltam ? - mondtam és tettem fel neki a kérdést , még mindig a hátán állva.

- I...gen ! Igen! - felelte dadogva.

- Jól van és most tűnj el végleg ! - mondtam és le vettem róla a lábamat.

Majd olyan szélsebesen el rohant , hogy nem is nézett hátra , amin csak mosolyogni tudtam.

- jól van Arthur ? - kérdeztem aggódva az öreget.

Akinek a válasza egy hatalmas vigyor volt és el kezdett tapsolni és mutatta a telefonját , hogy az egészet fel vette és el küldte Tomnak.

- Jajj Arthur nem kellett volna fel vennie ! De aranyos tőled köszönöm! - feleltem és meg öleltem.

- Én köszönöm Emily, hogy jöttél Tom életébe ! Nagyon kedvellek téged és most szeretnék ki menni sétálni ! Had ismerjék meg az unokám dögös barátnőjét! - mondta mosolyogva és fel állt.

Oda álltam mellé és mutattam , hogy karoljon belém , amit vigyorogva meg tett az öreg és már el is indultunk szépen lassan ki az udvarra. Nagyon sokat beszélgettem Arhturral és közben szedett nekem virágot , olyan édes ez az öreg imádom. Le ültünk a padra egy kis tó volt előttünk ,majd felém fordult Arthur és olyat kérdezett , hogy köpni, nyelni nem tudtam.

- Na és Emily mikorra várjátok? - kérdezte Arthur mosolyogva.

- Kit Arthur ? - kérdeztem összeráncolva a szemöldökömet.

- Hát a dédunokámat ,aki a hasadban van ! - mondta és mutatott a hasamra.

- Nem vagyok terhes Arthur ! - mondtam neki , de Arthur csak nem hagyta a témát.

- Mikor volt az utolsó menszeszed Emily ? - kérdezte Arthur és itt le fagytam, mert 1 hete meg kellett volna jönnie. 

- Hát most 1 hete késik! - feleltem egy kicsit szomorúan.

- Hányinger , hányás volt ? - kérdezte kíváncsian.

- Igen ma reggel ! - feleltem le hajtott fejjel.

- Ne légy szomorú Emily ! Én örülök neki és szerintem Tom is fog! - mondta mosolyogva és meg ölelt.

Vissza kísértem a szobájába , el köszöntem tőle ,mert le járt a műszakom és közben azon gondolkoztam , amit mondott az öreg. Be szálltam a kocsimba és azonnal egy közeli gyógyszertárba siettem. Vettem 2 tesztet és vissza szálltam a kocsimba és haza vettem az irányt , azonnal mentem a Wc-re meg csinálni a teszteket.

Majd félre raktam őket és ki mentem a nappaliba , pont ott volt Mad és rá raktam a vállára a fejemet. Kérdezte , hogy mi a baj , én el mondtam neki ő tartotta bennem a lelket , hogy minden rendben lesz. Le telt az 5 perc és be mentem a fürdőbe és ki hoztam a teszteke le ülte Mad mellé és meg fordítottam. El fogott a keserves sírás, mind a két teszt pozitív lett Mad próbált vigasztalni ,kisebb nagyobb sikerrel.

- El kell mondanod Tomnak Em! - mondta rám nézve.

-tudom ,de félek Mad! Mi lesz a karrierjével? Nem akarom tönkre tenni ! Talán az lesz a legjobb, ha el küldöm ! - feleltem és zokogtam.

- Nem biztos Em ! Gondold ezt át kérlek! Lehet , hogy meg tudjátok oldani ! Tom szerintem örülne neki ! - mondta és fel állt , majd be ment a szobájába.

Keservesen zokogtam , már vörösek voltak a szemeim , egyszerűen nem tudtam , hogy mi lenne a helyes döntés. Itt most Tomot kell néznem és nem magamat , nagyon híresek én meg csak egy hétköznapi lány vagyok. Gondolat menetemből a telefonom rezgése zökkentett ki , a kijelzőre Tom neve volt írva, fel is vettem.

Telefon beszélgetés!

- Szia kicsim ! Hogy vagy ? Láttam a videókat és büszke vagyok rád ! 

- Szia Tomy ! Jól vagyok ne aggódj miattam! Köszönöm. - feleltem szipogva.

- Valami baj van ? Olyan fura vagy .

- Nincs semmi baj , csak fáradt vagyok ! 

- Kapcsold be a kamerát! 

- Tomy nem szeretném most ne haragudj ! Tényleg nagyon fáradt vagyok ! 

- Nem érdekel , akkor is szeretnélek látni !

- Ajjj jó legyen ! - duzzogva be kapcsoltam neki. 

- Ki van sírva a szemed kicsim . Mi történt?

- Csak a sorozatomat nézem és pont volt egy nagyon szomorú rész és azért ! 

- Értem! hiányzol kicsim! 

- Te is nekem Tomy!

- Majd holnap hívlak kicsim , most mennem kell próbálni ! Szeretlek! Csók!

- Okés ! Szeretlek Tomy ! Csók!

Telefon beszélgetés vége!

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin