Másnap reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem fel , le nyomtam és fel ültem az ágyon semmi kedvem nem volt az egész naphoz. Ki keltem az ágyamból és a fürdőbe mentem el végeztem a reggeli rutinomat , majd vissza mentem a szobámba fel öltözni. A hajamat ki fésültem és úgy hagytam , sminknek csak egy szempillaspirált tettem fel.
Emily szettje
Ki is mentem a konyhába , ahol már Mad várt a kávémmal és a kezembe nyomta , majd tolt kifelé az erkélyre.
- Na most mesélj Em mi a baj ? - kérdezte aggódva a barinőm.
El mondtam neki mindent , és ő erre szorosan magához ölelt és mondta , hogy egy ilyen barom nem érdemel meg téged. Találsz nála jobbat meg látod, nem fogok nála jobbat találni , hiszen én bele szerettem Tomba hiába akarom tagadni. El szívtuk a ciginket és már indultunk is a meló helyre. Az úton , valami rossz érzés fogott el, mintha elő jött volna a 6. -ik érzékem , 20 perc múlva ott is voltunk.
Be léptünk az épületbe és azonnal le is ültem az asztalomhoz és el kezdtem dolgozni , 1 órája dolgozhattam. Mikor meg láttam Heidit Tom exét ki jönni a főnökömtől , nagyon néztem , hogy még is mi a fenét keres ez a nő itt. Amint el sétált az asztalom előtt csak egy vigyor hagyta el a száját. Nem foglalkoztam vele, tovább dolgoztam, majd el telt 30 perc és a főnököm hivatott.
- Igen főnök , talán valami baj van ? - kérdeztem egy kicsit aggódva.
- Igen Emily! Igaz , hogy le feküdtél Tommal ? - kérdezte idegesen a főnököm.
- Igen igaz, de senkinek semmi köze hozzá , hogy mit csinálok a magán életemben ! - háborodtam fel.
- Igen , de mivel Heidi perrel fenyegeti a Post ezért nem tehetek mást ! Sajnálom Emily , de azonnali hatályal el bocsátom ! - mondta a főnököm le törve.
- Ez most komoly , amiatt a ribanc miatt ?! - akadtam ki .
- Sajnálom Emily ! - kért elnézést újra meg újra.
- Dugd fel magadnak a sajnálatodat ! - fel álltam és dühösen ki mentem az asztalomhoz és el kezdtem pakolni.
Mad oda jött hozzám és el mondtam neki, hogy mi történt , mondtam neki , hogy majd 4 re érte jövök , addig el intézek valamit. Dühösen a kocsimhoz mentem és be szálltam, nem akartam Tomhoz menni , de muszáj volt. El is indultam egy olyan 20 perc alatt oda is értem , dühösen ki szálltam a kocsimból és nagy léptekkel mentem az ajtó felé. Nem kopogtam csak fel téptem az ajtót és pont ott volt az a kurva, Tom le volt döbbenve.
- Na hát itt vagy te ribanc , hogy volt merszed ki rúgatni engem ? - kérdeztem ökölbe szorított kézzel.
- Velem nem fogsz szórakozni , ahogyan Tommal sem ! - hajolt közelebb hozzám.
- Nagyon vigyázz a pofádra ne hogy át szabjam egy kicsit , bár rajtad még az sem segítene jelen pillanatban ! - mondtam neki vigyorogva.
- Te kis kurva! - nekem esett , de ő húzta a rövidebbet.
- Meg mondtam nem , egy ilyen mocskos perszóna nem emel rám kezet ! - feleltem le nézve rá a földre.
Majd Tom elém állt és néztem bele a szemébe , szerencséje van ennek a kurvának , ha Tom nem áll közénk , akkor addig ütöm a csajt amíg van benne élet.
- Meg éri neked egy ilyen nő mellett lenni , aki csak tönkre tesz téged Tom ? - kérdeztem mélyen a szemébe nézve.
- Legalább ő mellettem van , nem úgy mint te ! - felelte a szemembe nézve.
- Ó tényleg , én feltétel nélkül tudtalak volna szeretni tudod , nem érdekel az , hogy mennyire vagy híres és ,hogy mennyi pénzed van , milyen autód van és hány lakásod ! Én ön magad miatt szeretlek és szerettelek! - feleltem egy könnycseppel a szemem sarkában.
- Azért el gondolkodhatnál azon, hogy kinek teszitek tönkre az életét! - ezzel ott is hagytam őket.
Éppen mentem vissza a kocsimhoz és Tom utánam rohant, meg fogta a karomat.
- Emily vissza akarlak kapni , nem tudok létezni nélküled! - mondta végig simítva az arcomat.
- Hajrá teperjél , látom nagyon nem bírod nélkülem , ha megint Heidevel vagy ! - feleltem és be szálltam a kocsimba.
Fel néztem Tomra még egyszer és el indultam haza és út közben gondolkoztam , hogy hova menjek dolgozni. 20 perc múlva le parkoltam a garázsba és fel mentem, ahogy fel értem kezembe vettem a laptopomat és munkát kerestem.
Már 1 órája nézegetem a hirdetéseket, amikor meg akadt a szemem egy idősek otthonán és , hogy ápolónőt keresnek egy idős és mogorva bácsihoz, akinek Artuhr a neve. Tárcsáztam is és fel is vették , holnap mennem kell reggel 8 ra , próba időre fel is vettek . Ezt ki is pipálhatom, nagyon boldog voltam , hogy ilyen gyorsan találtam munkát.
Ezt meg kell ünnepelnünk Maddel , majd el viszem valahova , amikor el megyek érte a meló helyre. Még csak délután 1 óra van , még van időm , amíg nem megyek Madiért , úgyhogy egy kicsit sorozatoztam. Majd meg rezzent a telom , és oda nyúltam érte , fel oldottam a billentyűzárat és láttam, hogy Tom írt nekem. Kíváncsi voltam, hogy mit akart és így meg nyitottam az SMST.
SMS váltás!
Tom: Szia Emily ! Végleg ki dobtam Heidit, be akarom neked bízonyitani , hogy nagyon is kellesz nekem!
Emily: Szia Tom! Most azt várod , hogy meg tapsoljalak érte ! Ez nekem kevés Tom a bizonyításhoz ! Egy kicsit törd még magad , ennyi jár nekem ! Szép napot ! pussy !
Tom: Nem vártam semmit még ,de csak hogy tudd nem fogom fel adni ! Vissza szerezlek bármi áron !!!!!! Neked is szép napot! Csókollak !!!!!!!!!
SMS váltás vége!!!!!!
STAI LEGGENDO
Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)
FantasyA story 2009-ben fog játszodni Los Angelesben. Emily Harten élete gyökeresen meg fog változni egy Tokio Hotel koncert után. Emilyt rózsákkal halmozza el egy névtelen rajongó aki csak a névjegy kártya végére egy T betűt ír. Nem sejti ,hogy a titkos i...