3. rész

139 6 3
                                    

Szombat reggel van és a koncert napja, boldogan keltem ki az ágyamból , majd rá néztem a telómra és 9 órát mutatott. El mentem a fürdőbe és le tusoltam , majd fogat mostam meg fésülködtem és mentem vissza a szobámba. Sminket azt nem tettem fel , mert ma este csak a koncertre megyünk és nem terveztünk semmit mára. Éppen a szekrényem előtt állok és azon gondolkodom , hogy mit vegyek fel, aztán nagy nehezen meg találtam a ruhát amit ma fel veszek itthonra.

Emily szettje

Fel öltöztem és a konyhába vettem az irányt Mad még alszik, gondolom az este sokáig fent volt

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fel öltöztem és a konyhába vettem az irányt Mad még alszik, gondolom az este sokáig fent volt. Le főztem a kávét , meg csináltam reggelire egy kis müzlit magamnak, amire le főtt a kávé , addigra meg is ettem. 5 perc múlva jelzett is a kávé főző , fogtam magam le vettem egy kisebb bögrét és bele öntöttem a kávémat , meg fogtam a cigimet és ki sétáltam az erkélyre. 

Amint ki értem , már meg is gyújtottam a cigimet és közben kortyolgattam a kávémat , majd az estére gondoltam. Végre el jött az idő , hogy élőben lássam a bandát és , hát természetesen Tomot is. Annyira helyes istenem , de mit tehetnék én , hiszen csak modellekkel jár nem fog egy magam fajtával le állni úgy sem. Lehet , hogy el kéne engednem ezt az egész dolgot, mert csak tönkre teszem magam , soha nem lehet az enyém. Nem érezhetem az ajkait az enyémen , nem érezhetem testét az enyémhez simulni , nem érezhetem , hogy a két eres karja át karolja a derekamat. 

Tudnám szeretni Tomot feltétel nélkül , azt érzem , hogy ő teljesen más való életben mint koncerteken és interjún. De ez az egész csak álom marad , az én álmom amit nem vehet senki se el tőlem. Annyira el voltam gondolkodva , hogy nem vettem észre , hogy Mad már mögöttem áll.

- Szia Em! Min gondolkozol ennyire ? - köszönt és kérdezte a barinőm.

- Szia Mad ! Meg ijesztettél , basszus semmin csak az életemen. - feleltem mosolyogva.

- Értem, ma este koncert ! Készülj mert utána bulizni megyünk ! - mondta Mad vidáman.

- Valahogy sejtettem, hogy ez a terved ! - feleltem fa pofával.

- Most, mi bajod van ? - kérdezte szemeit forgatva.

- Remélem nem fogsz megint annyit inni , mert most én is bulizni szeretnék! - jelentettem ki az ujjamat fel mutatva.

-Az igen Em , ez az én barinőm , akkor ma nagyon be baszunk ! - kiáltotta és át karolt.

El szívtuk mind a ketten a ciginket és vissza mentünk a lakásba , el kezdtünk takarítani , hogy el üssük valamivel az időt. Már majdnem dél volt , szóltam Madnek , hogy megyek csinálok valami ebédet. Most rántott húst csináltam rizzsel és savanyú volt hozzá , amivel 1 óra alatt kész is voltam. Mad már az asztalnál ült és elé raktam egy tál kaját, már falta is én is le ültem és el kezdtem enni. 15 perc múlva Mad össze szedte a tányérokat és el mosogatott , a fenn maradó időben le ültünk a kanapéra és filmeztünk.

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin