7.rész

110 11 3
                                    

Másnap reggel Tom karjai között ébredtem fel. Realizált,hogy hétfő van gyorsan Tomot keltegettem.

- Tom ébredj ! El aludtunk én meg el késtem a munkából! - ráztam fel Tomot.

- Micsoda ?! O basszus ,akkor gyorsan otltozzunk fel és haza viszlek! - felelte és gyorsan felöltöztunk.

Közben írtam Madnek,hogy találjon ki valamit ,hogy nem tudok be menni dolgozni és majd később el mesélem, hogy mi volt. Meg is írtam és vissza írt, hogy már szólt. Tom felé fordultam és láttam rajta ,hogy ideges.

- Kész vagy Emily ? Indulhatunk? - kérdezte Tom idegesen.

- Persze Tom! Még van mindenem úgyhogy mehetünk.- feleltem és már el is indult.

Oda értünk a kocsihoz szó szerint rohantam Tom után. Hamar be is szállt utána én is . Nem értettem,hogy most mi baja van.

- Tom minden rendben van? - kérdeztem tőle.

- Persze ,miért ne lenne? - o is vissza kérdezett,de elég bunkón.

- Mert látom,hogy ideges vagy ,de tudod mit inkább ne beszélgessünk, ha ilyen vagy ! - feleltem és ki felé néztem az ablakon,majd le gördült egy könnycsepp az arcomon.

Nem értettem,hogy mi rosszat tettem,amiért így ki van akadva Tom. A haza fele úton nem is szóltunk egymáshoz,majd egy 20 perc múlva meg is érkeztünk a lakásomhoz.

- Köszönöm, hogy haza hoztál!- hajóutak volna oda hozzá egy puszika de ő el hajolt.

- Nincs mit,ki szállnál végre?- folytatta tovább a bunkózást.

- Örömmel bunkó! - vágtam neki oda majd ki is szálltam és jól be vágtam az ajtót.

Fel rohantam a lakásba le vágtam a taskamat és el mentem zuhanyozni. Miután készen voltam vele ,be mentem a szobámba és keresgéltem a ruháimat között,hogy mit vegyek fel. 20 perc keresés után még is találtam a meg felelő ruhát.

Emily szettje

Sminknek egy szempillaspiralt tettem fel a hajamat ki fésültem és hagytam úgy

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sminknek egy szempillaspiralt tettem fel a hajamat ki fésültem és hagytam úgy. Ezzel még voltam és ki mentem a konyhába, meg ittam a kávemat és közben el szívtam egy szál cigit.

El is jött a délután 2 óra volt és nem keresett Tom. Gondoltam el megyek hozzá és jól be olvasok neki. Így velem nem bánhat senki sem még egy sztár sem. Meg fogtam a kocsi kulcsomat le mentem a garázsba és be is szálltam. El is indultam és 20 perc múlva meg érkeztem és ki is szálltam.

Éppen az ajtó előtt álltam,hogy be kopogjak és egy női hang csapta meg a fülemet. Veszekedtek ,majd hirtelen ki nyílt az ajtó és szembe találkoztam egy szőke hajú nővel, olyan 30 fölött járt. Majd rám pillantott és vissza nézett Tomra.

- Ez miatt a nő miatt dobtál engem? - kerdezte Tomtol ,majd rám mutatott.

Tom fel nézett rám és le volt döbbenve ,hogy ott állok az ajtóban. A nő el viharzott ,Tom jött felém nagy léptekkel.

- Ez még mi a fasz volt ? - kérdeztem idegesen.

- Meg magyarázom Emily ! Kérlek hallgas meg ! - mondta Tom könyörögve.

- Na erre kíváncsi vagyok! - feleltem és kárba tettem a kezem.

- Heidi volt az a nő, aki el ment és ő az exem már! Már ... - nem hagyjam ,hogy be fejezze.

- Szóval, ha jól értem tegnap este még a barátnőd volt és le feküdtél velem! Mi a francnak küldözgettél nekem rózsát ha van csajod ? - tettem fel neki a kérdést.

- Igen,de azért küldtem a rózsát mert teljesen meg babonaztal és már nem akartam Heidivel lenni! Kérlek higgy nekem! - meg akarta fogni a kezemet de én nem hagytam.

- Hinni szeretnék neked tényleg! De nem tudom , hogy most mi lesz nekem ez nem megy ! Időre van szükségem kérlek ne keress! - mondtam Tomnak miközben a könnyeim útnak indultak.

- Emily kérlek, ne tedd ezt velem! - könyörgött Tom.

Elegem lett el fordultam és rohantam az autómhoz, be is szálltam és rá léptem a gázra. Nem tudom,hogy hova megyek csak vezetek. Majd meg álltam a Halliwod fel iratnál. Ki is szálltam a kocsiból és le ültem a padra , a telom rezgett mint az állat láttam,hogy Tom az. Nem akartam vele beszélni vissza tettem a zsebembe a telot. Gondolkozni kezdtem ezen az egészen, most mi tévő legyek bele szerettem Tomba. Közben végig volt barátnője, nagyon meg sebzett most nem tudom,hogy mikor fog be gyógyulni, de most tényleg idő kell nekem ezzel kapcsolatban.

Remegő kezemmel elő vettem egy cigit és még gyújtottam. Elég gyorsan el is szívtam, majd elő vettem a telom és még néztem az időt. Már 4 óra is el múlt, vissza szálltam a kocsimba és haza vezettem. 30 perc múlva be léptem az ajtón ki sírt szemekkel.

Mad nem szólt semmit ,be mentem a szobámba. Le dőltem az ágyamba és csak sírtam ,hogyan lehettem ennyire hülye, hogy bíztam Tomba. Ennél rosszabb már úgysem jöhet az életembe. Nagy nehezen el mentem fürödni és utána vissza a szobámba. Nem volt kedvem senkihez és semmihez. Enni sem mentem ki egyszerűen elegem lett mindenből.

A kezembe kaptam a telomat és rá néztem az órára már este 9 óra volt és Tom még mindig zaklat. Nem foglalkoztam vele be állítottam az ebresztomet holnapra. Az éjjeli szekrenyemre raktam a telomat és álomba sírtam magam...................................

Itt egy újabb rész innen fogom ,majd folytatni!!!!!! Puszi nektek!!!!!

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora