5.rész

141 11 3
                                    

Pár nappal később!

Péntek reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem fel, fel ültem az ágyamon és nyújtóztam egyet. Majd a fürdőbe vettem az irányt és el végeztem a napi rutinomat , sminknek csak egy kis szempilla spirált és egy kis száj fényt tettem. Vissza mentem a szobámba és elő vettem a mai napra egy el fogadható szettet. Ma megyünk délután el a jelmezeinkért Maddel. 

Emily szettje

Ki is mentem a konyhába és le főztem a minden napos kávénkat , amit Meddel szoktunk inni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ki is mentem a konyhába és le főztem a minden napos kávénkat , amit Meddel szoktunk inni. Sétáltam ki a kávémmal az erkélyre és meg gyújtottam a cigimet, nem telt bele pár perc és Mad is csatlakozott. Amint el szívtuk és meg ittuk a kávénkat mentünk is a meló helyre , egy olyan 20 perc alatt ott is voltunk. Be mentünk az épületbe és le ültünk a gépünkhöz és el kezdtünk dolgozni a simításokon Maddel. Dél lett és el mentünk ugyan úgy ebédelni, majd vissza mentünk és folytattuk a munkát. Nagyon gyorsan el telt a mai nap és már repültünk is a jelmez kölcsönzőhöz. Oda adták a jelmezeinket és már mentünk is haza, 20 perc múlva le parkoltam és fel is mentünk.

Amint le ültünk a kanapéra meg szólalt a csengő , fel álltam , mert Mad nem nagyon akart és oda sétáltam , majd ki is nyitottam az ajtót.

- Jó napot! Itt lakik Emily Hanter? - kérdezte a futár egy csokor rózsával a kezében.

- Jó napot ! Igen én vagyok ! - feleltem megint meg döbbenve.

- Kérem itt írja alá! - mondta és a kezembe adta a papírt és alá is írtam. 

- Ki küldte ? - megint meg kérdeztem , hát ha tudja a választ.

- Nem tudom, hölgyem én csak ki szállítom! - felelte.

- Rendben köszönöm ! Viszlát ! - meg köszöntem és el is köszöntem a futártól.

- Nincs mit magának is !

Be csuktam az ajtót és nem értettem , hogy miért kaptam , ma is és hétfőn is virágot, meg néztem , hogy van e rajta kártya. Persze , hogy volt meg fogtam és el olvastam .

Ez volt a kártyára írva:

Szia gyönyörű lány ! Nagyon várom a holnapot, hogy lássalak! Este 9 - kor várlak a tetőn! Puszi T!

 Na fene , ő is ott lesz a bálon , na erre kíváncsi leszek , hogy ki lesz a titkos hódolom , már most izgulok. Természetesen Mad is el olvasta a kártyát és húzkodni kezdte a szemöldökét , amire én csak a szememet forgattam meg. A konyhába vettem az irányt és valami egyszerű ételt dobtam össze , ami spagetti volt. 15 perc alatt el is fogyasztottuk a kaját , még ki mentünk egy cigire , majd le ültünk a tv elé és filmeztünk kicsit. Hamar este is lett , el mentem fürdeni fel vettem a pizsimet és el köszöntem Madtől és az ágyamba bújtam. Nagyon sokat gondolkoztam a titkos hódolomról és remélem , hogy nem egy nagy képű segg lesz. Ezekkel a gondolatokkal nyomott el az álom világ.

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Where stories live. Discover now