Figyelem ebben a részben felnőtt tartalom is van !!!!!! Csak saját felelősségre olvassátok !!!!!
Miután Tommal meg volt az Sms váltás utána vissza tértem a sorozatomhoz meg néztem vagy 3 részt és éppen olyan rész volt , hogy a csajt meg bántotta a szerelme és ezen én is el kezdtem könnyezni. Fel álltam zsepiért és vissza mentem a kanapéhoz , meg néztem a végét a sorozatomnak. Ezután egy kicsit takarítottam és már el is jött a délután 4 óra fogtam magam és el indultam Madiért.
20 perc múlva ott is voltam és Mad már ott várt engem , azonnal be is pattant a kocsiba mellém és látta rajtam , hogy boldog vagyok. Mondtam neki , hogy el megyünk egyet kajálni, mert valamit el kell mondanom neki. Ő csak bólintott és már repültünk is az étterembe, éppen az étlapot nézzük és jött egy fiú pincér, aki elég jól nézett ki.
- Szép napot a hölgyeknek ! - mondta mosolyogva.
- Neked is szép napot! - feleltük mind a ketten.
- Milyen italt hozhatok ? - kérdezte engem nézve végig.
- 2 mentes vizet szeretnék kérni. - feleltem mosolyogva.
- Már is hozom, szép hölgyem ! - mondta és el ment.
Maddel el kezdtünk beszélgetni minden féléről és közben meg érkezett a vizünk is , majd ki választottuk, hogy mit eszünk. Meg rendeltük a kaját és el is fogyasztottuk , amikor kértem a számlát , ugyan az a fiú jött oda hozzánk. Át adta a számlát és rajta a telefonszámával, mellé pedig oda volt írva: Hívj, majd fel gyönyörűm! Ezen csak mosolyogtam egyet és el indultunk haza.
20 perc alatt otthon is voltunk a számlát ki dobtam a kukába , Mad el vonult a szobájába, én ki mentem az erkélyre rá gyújtani. 5 perc múlva el is szívtam és én is be vonultam a szobámba ,amint be értem valaki izomból nyomta a csengőt.
Siettem az ajtóhoz és ki nyitottam , nagyon meglepődtem , az ajtóban Tom állt.
- Mi a fenét keresel te itt ? - kérdeztem meglepődve.
- Neked is Szia Emily! Esetleg be mehetek? Beszélnünk kellene ! - mondta mosolyogva.
- Jó legyen, bár nem tudom , hogy miről kéne beszélnünk.- feleltem és félre álltam az ajtóból.
- Köszi , hogy be engedtél. - fordult felém.
- Mond, hogy mit akarsz, nem érek rá egész nap ! - mondtam karban tett kézzel.
- Beléd szerettem Emily , teljesen megőrülők , ha nem lehetek a közeledbe! - mondta és egy lépést tett felém.
- Most vajon igazat mondasz vagy megint hazudsz ? - tettem fel neki a kérdést.
- Be bizonyítom neked , hogy tényleg igaz az amit mondok ! - felelte és még közelebb jött hozzám.
- Hogyan, akarod bizonyítani ? - néztem mélyen a szemébe , s közben éreztem a fűszeres parfümje illatát.
Nem tudom, hogy mi történt, de nem bírtam tovább és neki estem az ajkainak , a csókja égette az ajkamat , annyi szenvedély és tűz volt benne. A testén éreztem , hogy forr és ég a vágytól, ahogyan az én testem is. A nyaka köré fontam a két kezemet és még jobban magamhoz húztam,majd a fenekemnél fogva megfogott fel vett az ölébe és a szobámba sétált velem. Egy percre sem szakadt meg a csókunk közben,majd le rakott be csukta az ajtóm és kulcsra zárta.
Újra nekem rontott és neki nyomott a falnak , a két kezemet a jobb kezével össze fogta a fejem fölött és a pólóm alá nyúlt. Végig húzta az újait a testemen , közben végig csókolta az ajkaimat , amitől el kezdett remegni a lábam. El kezdte csókkal be hinteni a nyakam , amit én nyögéssel díjaztam.
- Akarom , minden porcikádat Emily ! - mondta két csók között.
- Tiéd vagy , azt csinálsz velem amit akarsz ! - feleltem, kicsit nyögve.
Tom meg fogott és le lökött az ágyra , majd felém mászott és újra az ajkaimra tapadt , le nyúltam a pólója alá és le vettem róla. Le került rólam a ruha és a gatyám , már csak egy fehérnemű volt rajtam , majd fordultunk és én rajta ültem Tomon, amikor éreztem, hogy lent már majd szét durran. Tom erősen meg fogta a csípőm és rá nyomta erősen , miközben csókoltam a méz édes ajkait és én is el kezdtem csókolni a nyakát.
- Emily teljesen megőritesz engem ! - felelte egy apró sóhaj között.
A kezem le vándorolt a hasa aljához és végig simítottam a kezemmel , fogtam és le húztam róla a gatyáját. Közben vissza tértem az ajkaihoz , addig egyik kezével ki kapcsolta a melltartómat , majd meg fogott és meg fordult velem. Újra Tom alatt voltam , le vette rólam a bugyimat és az újait végig húzta a belső combomon ,amitől be haraptam az alsó ajkamat. Fel nézett rám a szemében a vágy tüze éget , fel jött az ajkaimhoz közben szét tárta a lábaimat és el kezdett a farkával kör körözni a csiklómon. Hirtelen belém hatolt , amitől egy nagyot nyögtem , közben a jobb kezével nyomta lefelé a csípőmet.
Közben vadul csókoltuk egymást, éreztem , hogy nem sokára el fog menni Tom , de én még nem éreztem , ahogy Tom el élvez bennem és lihegve dőlt mellém.
- Remélem, hogy el fáradtál!?- kérdezte Tom lihegve rám nézve.
-Annyira nem ! - feleltem perverz vigyorral
Láttam,hogy még áll neki , szóval fogtam magam és bele ültem Tom meglepődve nézett rám , majd a mellkasára tettem a kezemet , hogy tudjak támaszkodni. El kezdtem erő teljesen fől le mozgatni a csípőmet rajta.
- MI A FRANC!!!!???? - kiáltott fel Tom az élvezettől.
- GYERÜNK TOM!!! ÉLVEZZ EL!!!!!!!!!!!! - kiáltottam fel én is.
1-2 óra szeretkezés után mellé dőltem én is Tomon láttam a döbbenetet és felém pillantott.
- Valami baj van Tom ? - kérdeztem aggódva.
- Nem Emily , de ez az előbb mi volt? - kérdezte értetlenül.
- Bocsánat, ha nem volt jó , csak egy kicsit be vadultam ! - feleltem egy kicsit szomorúan.
- Ne kérj bocsánatot, hát ilyet még nem tett velem egy csaj sem mint te most Emily ! - mondta és felém hajolt majd szenvedélyesen meg csókolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)
FantasiaA story 2009-ben fog játszodni Los Angelesben. Emily Harten élete gyökeresen meg fog változni egy Tokio Hotel koncert után. Emilyt rózsákkal halmozza el egy névtelen rajongó aki csak a névjegy kártya végére egy T betűt ír. Nem sejti ,hogy a titkos i...