10.rész

108 10 5
                                    

Tomonak a mellkasán fekszem éppen meztelenül és q hátamat simogatja. Hirtelen rám jött a pisilés ,fel vettem Tom pólóját és el mentem hamar pisilni. Addig Tom egyedül volt a szobámba.

Tom szemszöge:

Emily éppen ki ment pisilni ,addig próbáltam el foglalni magam. Az éjjeli szekrényére pillantottam és meg láttam egy könyvet. Gondoltam bele olvasok, kezembe vettem. A szemeim tágra nyíltak,amikor még láttam a könyv címét. A sötét kámaszutra, köpni nyelni nem tudtam. Fogtam és ki nyitottam ,pont ahol a férfi éppen nyalja a nőt ,valami brutális szöveg volt alatt.

Ez volt a kép alatti szöveg:

A férfi gerincre vágta a nőt a bugyiját le tépte. A nyelvével belé hatolt és el kezdte pörgetni a nyelvét benne ,mint egy ventilátor.

A víz is le vert ,ahogyan ezeket a szavakat olvastam. Ki csinál ez a nő komolyan mondom. Vadabb még nálam is a kis asszony. El sem hiszem,hogy szűzen ilyeneket írt. Tovább lapoztam és meg láttam a pénisz méreteket le rajzolva. 24 cm-es volt a legnagyobb. Le néztem a cobrámra és csak mosolyogtam. Nagyon rossz kis lány ez az Emily,majd Emily vissza jött a szobába. Le volt fagyva ,ahogyan látta a könyvet a kezemben.

Emily szemszöge:

Éppen vissza mentem a szobámba, amikor még láttam ,Tom kezében Mad könyvét. Teljesen le fogytam, majd gyorsan be csuktam az ajtót. Oda siettem Tomhoz,meg fogtam a könyvet és ki vettem a kezéből.

- Ne szégyeld Emily eléggé rossz kis lány vagy ! - felelte Tom pajzán vigyorral az arcán.

- Tom ez nem az én könyvem! Ezt Mad írta sajnálom ,hogy csalódnod kell! - feleltem és le ültem az ágy szélére szomorúan.

- Semmi baj Emily , de jó, hogy be vallotad ! Eléggé furcsáltam,hogy szüz lány, hogy írhat ilyen vad dolgokat! De most már mindent értek! - mondta Tom miközben fel emelte az államat és meg csókolt.

Addig csókolt, míg újra alatta nem voltam. Le ment a nőiességemhez , le tépte a bugyimat ,majd nyelvével belém hatolt és el kezdte mozgatni bennem ,mint egy ventilátor.

A szemeim tágra nyíltak a lepedőt úgy markóltam,hogy majd szét szakadt. Elég hangosan nyögtem a fejemet hátra nyomtam a párnába ,a hátam fel emelkedett a mellkasomat ki nyomtam a gyönyörtöl.

- Ahh... Tom... Kérlek.... Én.... Mindjárt......!! - kiáltottam Tomnak és közben erősen meg fogtam a kezét.

El értem az orgazmust a lábaim megremegtek. Le pillantottam Tomra és láttam az arcán az elégedett vigyort. Majd mellém feküdt,én még mindig nem tértem magamhoz.

- Emily ,minden rendben van? - kérdezte Tom felém hajolva mélyen a szemembe nézve.

- Ezt honnan szetted Tom? - kérdeztem levegő után kapkodva.

- Hát a könyvben volt és gondoltam ki próbálom. - felelte Tom vigyorogva.

- Hogy lehetsz még ebben is tehetséges ? - kérdeztem miközben végig smítottam az arcát.

- Tudod Emily a sok gyakorlás ! Akkor ezek szerint jól csináltam! - felelte büszkén Tom.

- Rohadt jól! Nem hittem volna ,hogy ilyen jó vagy az ágyban! - mondtam ,most már nyugodtabban Tomnak.

Akinek a reakciója az egész mondatomra egy csók volt. Majd szorosan a karjaiba font és egymás karjaiban aludtunk el.

Reggel 6 kor szólt az ebresztom és mentem tusolni. Végeztem utána fogat mostam és még fesulkodtem ,majd egy kis szempillaspiralt tettem fel. Vissza mentem a szobámba. Tom még édesen aludt,gondoltam addig el indítom a kávéfőzőt. Majd vissza mentem a szobámba fel oltoztem.

Rajongóba Szeretve (Tom Kaulitz)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora