𝟏𝟎

1.5K 61 7
                                    

𝑯𝒆𝒚 𝒉𝒆𝒚 ! 𝒊'𝒎 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒑 𝒘 𝑮𝒊𝒐'𝒔 𝒑𝒐𝒗.

𝑬𝒏𝒋𝒐𝒚

✘✺✘✺✘✺✘✺

𝐉𝐚𝐞 𝐌𝐜𝐂𝐨𝐲

I'm starting to hate my major. I honestly don't know how Jai does it. This is so hard.

I'm currently in my dorm room studying for this test we had, to see how well we solve problems and analyze different situations. I'm starting to hate college. Might just drop out.

"The economics of labor migration- What? The hell does that mean?" I said rubbing my temple.

As I was rubbing my head from the immense headache I was growing, I thought about the interaction between Gio and that Carmen girl. Gio really did not seem too happy seeing her. I started to wonder what that was about before remembering the argument between Suki and Robyn.

Suki had mentioned a girl named Carmen and by the looks of it, Carmen had done something to Gio.

𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩𝘣𝘢𝘤𝘬

"𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯." 𝘎𝘪𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯 𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘴 𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳.

𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘣𝘴𝘦𝘳𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘯𝘰𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘳𝘶𝘱𝘵.

"𝘏𝘦𝘺. 𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘦 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥." 𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘎𝘪𝘰 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘦𝘱 𝘣𝘢𝘤𝘬.

𝘎𝘪𝘰 𝘴𝘩𝘳𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨.

𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘻𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘧 𝘎𝘪𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘦𝘦𝘵. 𝘈𝘭𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘣𝘰𝘺. 𝘖𝘳 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘨𝘪-

"𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘰'𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴?" 𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘮𝘦. 𝘜𝘩 𝘶𝘩 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴.

"𝘑𝘢𝘦." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘶𝘱.

"𝘏𝘮." 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘶𝘨 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘎𝘪𝘰. 𝘐𝘧 𝘎𝘪𝘰 𝘩𝘢𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘬𝘦𝘯 𝘶𝘱, 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥'𝘷𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮 𝘸𝘢𝘴. 𝘉𝘪𝘵𝘤𝘩.

"𝘈𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘥𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦? 𝘖𝘳 𝘸𝘩𝘢𝘵?" 𝘎𝘪𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘊𝘢𝘳𝘮𝘦𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘢𝘵𝘦. 𝘖𝘬𝘢𝘺 𝘸𝘰𝘸. 𝘐'𝘷𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘦𝘯 𝘎𝘪𝘰 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘤𝘦.

𝐉𝐀𝐄'𝐒 𝐈𝐍𝐓𝐄𝐑𝐋𝐔𝐃𝐄 • 𝐟𝐭.𝐠𝐢𝐨𝐨Where stories live. Discover now