23

68 11 7
                                    

"Ah, hatırlamıyorsun demek?"

"Dün içkiyi birazcık fazla kaçırmış olabilirim... Kapına gelip bir şeyler demedim ya?"

"Ne gibi şeyler demiş olabilirsin mesela?"

"Dün sana biraz kızgındım. Yani... Pek iyi seyler demezdim..."

"Başka?"

"Başka mı? Ne dedim ki? Gerçekten kapına mı geldim?"

"Benim hakkımda düşündüğün başka şeylerden bahsetmeni istiyorum." Adamın bakışları derinleşiyordu. Oturduğu sandalyesinden kalkmış ve yavaş yavaş kadının yanına yürümeye başladı.

"Başka... Ne olabilir ki?" Akari, üzerine doğru gelen adamla streslendi. Geriye adımlamaya başladı.

"Başka şeyler... Herkes hakkında düşünmediğin şeyler." Erwin, Akari'nin gerildiğini görünce adımlarını büyütüp hemen yanına vardı. Ellerini tuttu ve yüzüne doğru eğildi. Erwin'in yüzünde arsız bir gülümseme vardı.

"Y-yüzbaşı?"

"Hmm?"

"Biraz fazla yakın olmadık mı?.."

"Dün daha yakındık ya?" Akari şaşırdı. Nasıl dün daha yakınlardı? Beyninin sınırlarını zorlayarak düşünmeye başladı. Ne yapmış olabilirlerdi ki?

Erwin, kadının tuttuğu ellerini bırakıp kendi ellerini onun beline koydu. Kendisini daha da yaklaştırdı.

"Bana aşık mısın, Akari?" Akari duyduğu sözlerle daha da gerildi. Bacakları titremeye ve kolları kasılmaya başlamıştı. Kendisini Erwin'den uzaklaştırmak ister gibi ellerini onun göğsüne dayayıp ittirmeye çalıştı ama nafile. Koca adam yerinden kıpırdamadı bile. Akari yüzünü aşağı eğdi.

"Kim söyledi?" Erwin, alnını kadının alnına dayadı.

"Sen." Akari, Erwin'in sıcak nefesi ve çıkan sesiyle irkildi. Eğer Erwin, onu tutmasa yığılıp kalacağına yemin edebilirdi. Sertçe yutkundu.

Erwin dudaklarını Akari'nin dudaklarına bastırdı.

Akari bir an için şaşırsa da uzun sürmedi. Az önce duyduğu sözlerle kendini buna biraz hazırlamıştı. Gözlerini kapatıp ona karşılık verdi. Ellerini adamın yanaklarına koydu.

Yumuşak bir öpücüktü bu. Pek uzun süremeden Erwin, Akari'den ayrıldı.

"Sayıp sövsen de ben sana hala aşığım." Akari bir büyü etkisinde gibiydi. Yeşil gözlerini adamın mavilikleriyle buluşturmuş derince bakıyordu.

"Ne zamandan beri?"

"Uzun, çok uzun zamandan beri." Akari, yüzünü Erwin'in boynuna gömdü.

"Neden bu kadar geciktin?"

"Üzgünüm. Duygularımı ne sana ne de kendime açmak istemedim. Seni kaybedersem ya da sen beni kaybedersen çok üzücü olurdu." Akari kollarını Erwin'e sardı. Gülümsedi.

"İşte tam burada karşındayım. Ve asla gitmeyeceğim..."

"Teşekkürler, sevgilim." Akari, Erwin'den ayrıldı.

"Sevgilim mi? Ne ara sevgili olduk?"

"Ne?"

"Çıkma teklifi ettin mi?" Erwin derin bir nefes verdi. Bir an korkmuştu.

"Ah, onu diyorsun... Akari Yuji, sevgilim olur musun?"  Akari gülümsedi. Adamın ellerine uzanıp onları tuttu.

"Olurum, Yüzbaşı." Erwin, ellerini tutan Akari'nin ellerini dudaklarına götürdü.

Birds Don't Sing  | Erwin X Reader AotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin