Yemekler yendi ve antrenmanlar yapıldı. Serbestlerdi 2 saatliğine.
Beşli yine bir araya gelmiş ve bağdaş kurup çimenlerin üzerine oturmuşlardı. Yalnız, bu sefer ortada bir fazlalık vardı. Doğrusu pek sevilmeyen bir fazlalıktı bu fazlalık.Sakura.
Sakura, Erwin'in sağında oturuyordu, solunda ise Akari vardı. Akari elbette uzatmaya çalıştığı saçlarının kesilmesinden Sakura'yı suçlu bulduğu için onunla aynı ortamda olmaktan pek hoşnut değildi. Zaten aralarında pek sohbet olmazdı da. Hoş, Sakura da Akari'den haz etmezdi ama Erwin'in yanında olmak için gelmişti. Başını Erwin'in omzuna yaslamış heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatıyordu.
Hange büsbütün başka bir şeyle ilgileniyordu. Eline aldığı çizim defterine bir şeyler çiziyordu. Sakura'ya karşı hissettiği nefret yüzünden aynı ortamda bulunmak onu sinirlendirmişti. Sinirliyken pek güzel çizemezdi. Çizemediği için daha da sinirleniyordu.
Mike dinliyordu kızı. Ama pek isteksizdi. Sanki sadece ayıp olmasın diye dinliyor gibiydi ki zaten öyleydi. Gözlerinin içine bakmıyor, arada farklı şeylerle ilgileniyordu. Nadiren de olsa kısa cevaplar veriyordu.
Sakura ise Nile ve Erwin ile devamlı konuşuyordu çünkü bu ikisi kıza cevap veriyorlardı. Arada konuşurken Erwin'in uzun parmaklarıyla da oynuyordu. Erwin bir şey demediği için hoşuna gittiğini düşünüp oynamaya devam ediyordu. Ellerini, Erwin'in damarlı elleri üzerinde sık sık gezdirmeye başlamıştı. Nile bunu fark etmiş ve arada ellerine doğru kaçamak bakışlar atıp gülümsüyordu.
'Bizim Akari ve Erwin yalan olsa da başkası çıktı...'Erwin aslında elleriyle oynanmasını pek istemiyordu ama kız belki kırılır diye bir şey de diyemiyordu. Elini hafifçe çekse de kız bırakmadığı için zorlamıyordu. Mavi gözlerini bazen Hange'ye dikiyordu. Onun, Sakura'yı dinlemeyişinin ayıp olduğunu düşünüyordu.
"Ee kızlar, sizde durumlar nasıl?"
Sakura gülümseyerek bir Hange'ye bir de Akari'ye baktı. İkisi de kafasını kaldırıp kıza baktılar."Ne durumu?" Hange istemeye istemeye konuştu.
"Hadi ama Hangee! Beni hiç dinlemedin mii??" Sakura hala gülümseyerek konuşuyordu ve yalandan bir trip atıyordu.
"Hayır, dinlemedim. Neyi soruyorsun?" Hange soruyu merak etmişti.
"Aşk hayatın diyorum, nasıl?"
Hange gözlerini yeniden deftere indirdi.
"Henüz görüşmedim.""Ha? Görüşmediğin birinden mi hoşlanıyorsun?"
Hange'nin yüzü kızardı ve yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Kafasını yukarı kaldırdı ve heyecanla konuştu.
"Evet, maalesef henüz görüşemedik lakin ilk keşfimde görüşeceğiz..."
"Demek kendinden büyük erkeklerden hoşlanıyorsun ha?"
"Evet. Yaklaşık 3-4 metre büyük erkeklerden."
Sakura ilk başta şaşırdı ama sonra neyden bahsettiğini anladı. Bu kızın devler dışında hiçbir şeyle ilgilenmediğini bilmesi lazımdı.
"Ee Akari, peki sen?"
"Aşık olmak ve onun gibi şeylerle pek ilgilenmiyorum."
"Neden kii?? Bence birlikten birkaç kişiyle çok yakışırdın."
"Mevzu yakışmak olsa zaten aşık olmak zor olmazdı ya. Mevzu ruhların bağlı olması, kalplerin birbirini hissetmesi. Dış görünüş tamamıyla yalan. Dış görünüş her an değişebilir ama karakter ve kalp zor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birds Don't Sing | Erwin X Reader Aot
Fanfiction"Kuşlar şarkı söylemez, sadece havada uçup öterler."