! BU BOLUMU FINALDEN SONRA OKURSANIZ SIZIN ICIN COK DAHA SAGLIKLI VE SPOILERSIZ OLUR!
Sevgili Akari'm,
Bugün - uzun zamandır olduğu gibi - nerede olduğunu bilmiyorum. Benden kaçıp saklandın mı yoksa başına bir şey mi geldi emin değilim. Sıkıldın da mı gittin sevgilim? Eğer öyleyse, bana söylemeni dilerdim. Senin için kendimi kökünden değiştirmeye hazırdım sevgilim. Bilerek mi gittin bilmesem de çok kırgınım sana. Bütün birlik seni aradık. Ne canlı haline ne de cesedine ulaşamadık. O günden sonra bize hiç geri dönmedin sevgilim. Güçlü gözükmeye çalıştım, kimseye belli etmedim içimdeki hüznü ama geceleri, acın kalbime bir hançer gibi saplanıyor. Kimselere açmadım kendimi, senin için saklanıyorum sevgilim. Dönmeyeceğini bilsem de senin için saklıyorum kendimi. Buluştuğumuzda sana sıkıca sarılıp göz pınarlarım kuruyana dek bırakmayacağım.
Nerelerdesin sevgilim? Her üşüdüğünki gibi burnun kırmızı mı yine? Eğer öyleyse gel ki ısıtayım seni. Sevgisizlikten titriyor musun? Gel ki sevgimle boğayım seni. Benden sıkıldın mı? Gel ki her gün ayrı biri olayım senin için. Kendimi kısıtlayayım, her şeyimden vaz geçeyim, hayallerimi geride bırakayım, yalnızca senin için.
Şimdi nerelerdesin ya da kimlerlesin bilmiyorum. Ama akıllı bir insan intihar etmediğine emin olurdu. Hiç kimse intihardan sonra ortadan böylesine kaybolamaz. Sana ne yaptılar ya da hala hayatta mısın sevgilim? Senin yaşadığını bilmek için seni bir saniye dahi olsa görmeye hazırım. Daha sonrasında yokluğunu kendime yediririm, sadece iyi olduğunu bilmek istiyorum, Tanrıçam.
Her şeyimi sana adamış halde seni bekliyorum. Çıkıp gelmeyeceksin, biliyorum ama yine de özlüyorum seni. Yokluğun her şeyden daha acı.
Odama her gidişimde, o nehri her görüşümde ve birliğe her acemi gelişinde anıyorum seni. Hayır, sadece bunlarla kısıtlamak doğru olmaz sevgilim. Seni her an anıyorum. Senden önce sanki hayatım hiç olmamış gibi. Sadece seni ve seninle geçirdiğim günleri anabiliyorum. Üzgünüm sevgilim, yokluğunda kayboluyorum.
Sana amacından hiç bahsetmedim ama emin ol amacımın yerini sen tuttun. Gidişinden beri sadece seni arzuluyorum. Kokunun sindiği her şeyi aldım senden ama hiçbir şey senin gibi kokmuyor.
Korkumla bütünleştim artık. Ben ki amacından başka bir şeyi önemsemeyen insan, senin gibi bir güzelliğe yenildi. Seni, seni ve sadece seni istiyorum sevgilim. Bana ait olanı geri istiyorum. Bana ait olmasan bile seni geri istiyorum. Bilsem ki döndüğün zaman yüzüme bile bakmayacaksın, yine de dön istiyorum. İyi ol ve bensiz de olsa mutlu ol istiyorum sevgilim.
Umarım iyisindir Akari. Kaybolduğun günden beri ben de seninle beraber kayıbım sevgilim. Yüzünü son bir kez görmek için ömrümü bile veririm. Ne olur Akari'm, çık ve iyi olduğunu söyle. Bana mutlu olduğunu söyle. Tekrar gitsen bile iyi olmanı istiyorum.
Aşk bu değil midir zaten sevgilim? Aşk, karşılıksız sevgi değil midir? Seni, bana rağmen sevdim. Senden hiçbir şey beklemedim. Belki de hatam buydu. Belki de seni çok sıktım. Üzgünüm Akari. Gidişinin sebebi ben olsam da olmasam da çok üzgünüm. Kimseye derdimi anlatamıyorum. Beni senden başkası dinlemeyecek gibi hissediyorum.
Sana olan umudum tükeniyor artık. Nereye baktıysam bulamadım seni. İnsanların gözlerinde bile aradım, yoktun. Hiçbir zaman orada olmadın. Senden sonra birçok kadınla tanıştım ama hiçbirine karşı ilgim olmadı. İlgim hep sanaydı ve öyle kalmaya devam edecek.
Amacım olan seni kaybettiğime göre artık eski ben yine geri dönebilir. Hedeflerinden başkasını önemsemeyen, soğukkanlı ve sevgisiz, yalnız adam geri dönebilir. Sen artık benimle olmadığına göre monoton hayatıma devam edebilirim. Bunu yemin ederim ki hiç istemiyorum. Tüm düzenim alt üst olsa da geri dön sevgilim, sadece sen dön. Senden başkasını istemiyorum.
Duvarların dışında da insanlar olduğunu, devlerin kökenini öğrendik. Ordumuzdan bizim tarafımızda olan bir ve karşı tarafta olan üç dev kullanıcısı çıktı. Bilinçli, insanların kullandığı devler olduğunu da öğrendik bu arada.
Yakın zamanda öleceğim. Görmek istediğim bir sen bir de bodrum katı var ama ikinizi de göremeden gideceğim. Pek uzun olmayan bir zaman sonra savaşa gireceğiz. Belki de verdiğim emirler sonrası tüm ordu yok olacak ama bu insanlığın kurtuluşu için lazım, öyle değil mi?
Yakında buluşacağız, sevgilim. Beni bekle.
Sevgilerle, Erwin Smith
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birds Don't Sing | Erwin X Reader Aot
Fanfiction"Kuşlar şarkı söylemez, sadece havada uçup öterler."