Po focení jsem zašla ještě na kafe s Emily. "Tak jak ses měla ve Španělsku?" Zeptala jsem se jí "Bylo to úžasný, někdy tam spolu musíme jet"
"To by bylo úžasný dovolenou už potřebuju"
"A jak ses měla ty" zeptala se.
"Nic moc, otec je na mě hnus a strašně mi chyby máma" Uteklo mi pár slz.
Emily mi chytla ruku "zlato jsem tu pro tebe" "já vím, děkuju"______________________________________
Přijela jsme domů, ale něco mi přišlo divný stalo tu cizí auto.
Vešla jsem dovnitř.V našem obýváku byl otec a nějaký cizí muž.
"Konečně si tady Valerie" řekl znechuceně otec. "Včera jsem ti říkala že jdu fotit" řekla jsme drze. "Nebuď drzá" zařval. Muž se otočí byl vysoký strašně sexy. "Tohle je tvůj budoucí manžel, Thomas Salvatore " řekl pyšně. "Cože já si nikoho brát nebudu" vykřikla jsem. "Mě to nezajímá, vezmeš si ho a tečka a jdi si zabalit věci, budeš se k němu stěhovat" zařval.
Utekla jsem do pokoje a radši si šla zabalit. Vím jaký otec může být tak nebudu riskovat. Vše jsem si zabalila.
Přišla jsem dolů. Thomas mi vzal kufr a odešel ke svému autu. S otcem jsem se nechtěla rozloučit.
Nasedli jsme do jeho auta.
"A co moje Auto" zeptala jsme se.
"Neboj baby zítra ti ho přivezu" mrkl na mě a dál si ruku na moje stehno.
"Dej tu ruku okamžitě zpátky nebo oni přijdeš" vyštekla jsem ne něj.
"Ale kočička má drápky to se mi líbí" koukl se na mě a jel rukou víš a pak ji dal pryč.
Zbytek cesty jsme byly ticho..Další kapitola, doufám že se vám líbí:))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?