zpátky do reality

220 3 2
                                    

Nemůžu tomu uvěřit, ale líbánky už nám skončili. Dneska no vlastně za hodinku jedeme k letadlu a pak  zpatky do reality.

,,zlato šup šup musíme už jet,, zavolal na mě Thomas
,,jojo už jdu,, zavolala jsem na něj zpatky
______________________________________

Doma jsme ani ne hodinu a já už mám na tenhle týden plnej kalendář focení.
Do práce se těším, protože focení miluju, ale neříkám nic, ale u moře by bylo líp.
Teď jsem doma sama, protože Thomas musel hned co jsme přijeli jed něco zařídit s Jamesem. Takže mam teď čas si pořádně zatancovat a vymýšlet nejakou pořádnou sestavu, protože si mě jedna taneční skupina zaplatila, abych je něco nového naučila.

______________________________________

Už jsem tu sestavu vymyslela je taková odvážnější, protože si přáli sestavu ve stylu red dance.
Takhle to dopadlo.

Jsem na sebe pyšná, protože jsem to vymýšlela asi 2 hodiny.
______________________________________

Zachvilku bude půlnoc a Thomas nikde. Začínám se o něj hodně bát.
Jo já vím je to mafián a dokáže se o sebe postarat, ale on mi prostě nebere ani ten podělanej telefon.
Už je jedna hodina ráno a on furt nikde. Já už nevím co mám dělat jsem fakt zoufalá.

Najednou jsem uslyšela jak padá nějak sklenička nebo něco skleněnyho.
Šla jsem si vzit jednu vázu kterou máme u televize, abych se kdyžtak obrátila kdyby to byl nějakej zloděj.
Šla jsme si kuchyně a zjistila jsem že to neni zloděj, ale Thomas.
,, Můžeš mi říct co tady děláš a proč mu nebereš telefon,, zeptala jsem se vystrašeně a strašně naštvaně.
,,no právě piju Bourbon a ten telefon jsem ti nevzal, protože jsem neměl nervi a taky čas se s tebou vybavovat,, řekl jakoby se nic nestalo
,,aha fajn a to že jsem se o tebe pět hodin bála, že se ti něco stalo ti je asi úplně jedno,, zařvala jsem na něj a věděla jsem že začnu brečet tak jsem odešla.
Šla jsem do  ložnice a vzala si pyžamo, polštář a peří půjdu spát do pokoje pro hosty.

Doufám že se vám líbila další kapitola:))

principessa mafiosa👑Kde žijí příběhy. Začni objevovat