Už jsou to asi čtyři hodiny od naší hádky a já nemůžu vůbec usnout, protože furt o tom přemýšlím. Kašlu na to jdu se projet a rovnou se kouknu kde budu tu skupinu učit.
Rychlé jsem si něco oblékla:
Vzala jsem si klíče od auta a potichu šla do garáže.
Dojela jsem na to místo kde budeme tancovat a bylo to tam hezky a prostorný a tak jsem si řekla že si tam zatancuju:
______________________________________
Tak tohle jsem fakt potřebovala. Konečně jsem ze sebe vytancovla
Nasedla jsem zpátky do auta a jela domů.Domů jsem se vrátila až okolo sedmý hodiny ráno.Strasně jsem doufala, že s Thomasem bude už v pohodě.
Šla jsem do kuchyně a udělala jsem si rychlý kafe a dala jsem dělat míchaný vajíčka.
Ale nějak se mi udělalo špatně a šla jsem na záchod. Začla jsem zvracet a někdo mě chytil za vlasy a začal mě hladit po zádech. ,,Jsi v pořádku,, zeptal se mě Thomas.
Neměla jsem sílu mu odpovědět tak jsem jenom zakroutila hlavou že ne.
,,zlato moc se ti za včerejšek omlouvám choval jsem se jako kreten a ty jsi o mě jenom měla strach,, řekl a já jsem si oplachla pusu a obličej a hned jsem ho šla obejmout a on mě šel obejmout zpátky.
,,už se nechci hádat,,řekla jsem mu a on mi dal pusu na čelo.
,,já taky ne, moc se ti za včerejšek omlouvám,,řekl a pohladil mě po zádech.
,,už je ti líp?,, zeptal se mě
,,jo už je to lepší,, odpověděla jsme mu a šla si sednou do obýváku na gauč.
,,tak víš co půjdeme si pustit nějakej film a ty budeš hlavně odpočívat,, řekl a šel vybrat nějakej film.Další kapitola doufám že se vám líbila:)))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?