Už je to asi týden, ale mě je furt špatně. Zvracím a bolí mě hlava. Mám takový pocit, že jsem těhotná, protože už mám dva měsíce zpoždění a plus že jo zvracím.
No a teď jedu do lékárny pro těhotenský test, ale Thomasovi jsem řekla že jdu koupit nějaký jídlo.
______________________________________Udělala jsem všechno co psali v návodu, ale bojím se ten test otočit, abych zjistila jestli tam je jedna nebo dvě čárky. ,,tak jo pojďme na to,, řekla jsem si pro sebe.
A pak jsme hned otočila test a uviděla tam..........______________________________________
Tak teď jsem ještě rychle jela do obchodu abych koupila malý Nike boty. Zjistila jsem že jsem těhotná takže mě napadlo jak to Thomasovi říct.
Takže mě napadlo že jsem mu jako koupila novy boty, ale ty boty budou malinký a hlavně budou pro naše budoucí miminko.
______________________________________Právě teď zajíždím do garáže. A už to chci Thomasovi oznámit. ,,ahoj zlato už jsem doma,, zavolala jsem na Thomase
,,ahoj lásko, tak co jsi koupila dobrýho,, zeptal se mě a dál mi pusu
,,no mám pro tebe takovy překvapení,,řekla jsem mu
,,no tak to se těším,, mrkl na mě
No tak jsem vytáhla krabici s těma malinkyma botičkama vyndala jsem je a podala mu je:,,zlato já to asi nechápu,, řekl Thomas a usmál se na mě.
,,no tak počkej, zavři oči a dej ruce před sebe,, nařídila jsem mu a taky to udělal
A hned jsem mu do rukou dala tohle:
,,tak jo můžeš,, řekla jsem mu a Thomas hned otevřel oči.
Thomas otevřel oči a díval se na mě jakoby viděl ducha.
,,tttyyy jsi těhotná,, zeptal se mě nevěřícně
,,ano jsem těhotná,, řekla je mu a on mě hned políbil a obejmul
,,zlato to je úžasný my budeme rodiče,, řekl a začal mě hladit po bříšku
,,ano budeme úžasný rodiče,, odpověděla jsem mu.
A zbytek dne jsme se koukali na televizi a mazlili se.Další kapitola doufám že se vám líbila:))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?