Val:
,, A pozor pozor nevěsta jde házet kytkou,, řekla do mikrofonu Emily
Otočila jsem se a zjistila že tu kytku chytila Emily. Nenápadně se koukla na na Jamese. James je nejlepší kamarád Thomase a taky je to jeho kolega v mafii.
Mám takový pocit, že mezi nima něco je.
Už před měsícem jsem si všimla, že na sebe pokuluji. Emily si toho všimla že na ni koukám tak znervózněla.
Mrkla jsme na ni a dělala, že nic.
______________________________________,,Tak jsi to tam užijte a hlavně nezlobte,, mrkla na mě Emily.
,,tak pa Zlato,, řekla jsme Emily a obejmula ji. ,,papa,, obejmula jsem ji zpátky.
"Jo a ještě prosím můžu se tě na něco zeptat?,, zeptala jsem se jí a šla jsme k ní blíž, aby nás nikdo neslyšel.
,,anoooo copak" zeptala se nejistě.
,,hele co je mezi tebou a Jamese, furt na sebe koukáte a ta to napětí, který je mezi vám,, řekla jsem naprosto vážně a Emily se začla smát.
,, no víššš asi tak před týdne mě pozval na večeři a další den do kina no a pak jsme se spolu vyspali a asi k němu něco cítím,, vůbec jsem nevěděla co jí mám na to říct, ale byla jsme šťastná co ona je šťastná.
,, vážně tak to je super James k tobě určitě taky něco cítí vidíš jak na tebe furt kouká,, řekla jsem a lehce kývla hlavou na Jamese, ale tak aby jsi toho všimla jenom Emily.
,, myslíš,, řekla nadšeně.
,,no jasný víš jak by jste se k sobě hodili..,, nestihla jsem to do říct, protože k nám přišel Thomas a obejmul mě okolo pasu.
,, dámy doufám že mě nepomlovate,, řekl a dal mi pusu na krk.
,,musím vás zklamat, ale už musíme jet na letiště Zlato,, řekl Thomas a začal mě objímat a hladit po bocích.
,,jojo už jdu, tak papa Emily,, ještě naposled jsem ji obejmula
" Ahoj, užijte si to tam a nezlobte,, mrkla ne mě
,,neboj užijeme, hlavně ty mi tady nezlob,, taky jsem na ni mrkla
S Thomasem jsme nastoupili do auta, který nás odveze na letiště.
Ještě naposled jsme všem zamávalill a odjeli směrem k Thomasovi soukromým letadlem.
Takhle vypadaloŘidič zaparkoval hned u letadla a Thomas vystoupil a šel mi otevřít dveře.
Otevřel mi dveře a hned a mě chytil pod kolenama a odnesl si letadla začla jsem se smát
,,počkej jsem těžká,, řekla jsem a začla se smát, ale Thomas hned zastavil a koukal na mě s vykulenýma očima.
,,Zlato prosimtě ty vážíš to co já si dávám na rozcvičce,, řekl vážně a políbil mě. Posadil mě na sedačku a začla mě připoutávat.
,, lásko připoutat se dokážu sama,, koukla jsem se na něj a začla se smát.
,,Ano to samozřejmě dokážeš, ale teď jsi moje žena takže si tě budu pořádně rozmazlovat,, mrkl na mě a políbil mě______________________________________
Letíme asi hodinu a já se už začínám nudit. Viděla jsem už jeden díl upířich deníku. Ten seriál miluju mohla bych se na to koukat pořád. Panebože hlavně Damon ten je úžasný. Vlastně jsem si takovýho Damona vzala. Usmála jsem se nad svou myšlenkou a začla je si hrát s Thomasovimi prsty.
,, baví tě to a nebo už se těšíš až moje prsty budou v tobě?,,zeptal se mě Thomas a mrkl na mě
,,tak to máš pravdu už se těším,, řekla jsem a kousla se do rtu.
A pak Thomas udělal něco co jsem nečekala, ale doufala že to udělá. Jeho ruka se objevila pod mima šatamaA najednou jel rukou niž a nejednou se usmál když zjistil že nemám kalhotky. Hned do mě strčil dva prsty a začla s nima pohybovat.
,,Ahhh,, snažila jsem se nevzdychat, ale nešlo to.
,,zlato jestli nechceš, aby nás někdo slyšel tak se stiš,, políbil mě a já se hned udělala.Doufám že se vám líbila další kapitola;))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?