Vybalila jsem si oblečení a šla dolů do obýváku. Strašně jsem se nudili, tak mě napadlo že si půjdu zatancovat.
Tancovala jsem asi 2 hodiny. Byla jsem zpocená tak jsem se šla umýt.
Umyla jsem se a dostala jsem na něco chuť. Vzala jsem si spodní prádlo a velký tričko.Miluju palačinky, takže jsem si je šla udělala. Pustila jsem si písničky a bokama se vlnila do rytmu.
Najednou jsem na svým pase ucítila dvě silné a potetované ruce. Strašně jsem se lekla.
"Ahhh co to děláš víš jak jsem se lekla"
Vyštekla jsem na Thomase.
"Sorry baby, ale jsi tak strašné sexy"
Kousl se do rtu.
"Chtěl bych ochutnat tvoje rty" řekl sexy hlasem.
Kousla jsem se do rtu na a najednou jsem na nich ucítila Thomasovi rty.
Bylo to úžasný má je tak strašné jemný. Najednou se odstrčil.
"Co vaříš baby" zeptal se.
"Palačinky chceš" zeptala jsme se nejistě."
"Jasně" řekl, připravil talíře a dál je na ostrůvek.
"Bylo to vynikající" usmál se na mě a odnesl talíře do dřezu.
"Děkuju" šla jsem za ním, abych dala špinavý nádoby do myčky.
Ohla jsem se a začla dávat nádoby do myčky.
A ucítila jsem jak se Thomas svým přirozením mačká na můj zadek. Chtěla jsem ho trošku poškádlit tak jsem se zadkem něj otřela.
"Nezlob baby nebo tě tady ohnu"
Zašeptal mi do ucha a jeho ruka potulovala na můj zadek, který pevně stiskl.
Zavzdychala jsem. "Baby to vzdychání si nech až budu v tobě" plácl mě přes zadek a odešel.
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?