O týden později:
V nemocnici jsem já i Bella musely být ještě o dva týdny dýl kvůli té bouračce. No a dneska už jedeme domů, vlastně za chvilku pro nás přijede Thomas.
,,no dobré ráno kdopak se nám to tady probudil, ahoj Isabellko zlatíčko mojee,, mluvila jsem na Bellu, vzala jsem ji do náruče a chovala ji no a rovnou jsem ji nakojila.Nakojila jsem ji, převalila a oblékla no a pak jsem oblikla i sebe.
______________________________________,,ahoj princezna moje,, řekl Thomas a šel ke mně a já ho hned políbila.
Pak šel k Belle a dal jí pusu na čelíčko.
,,zlato vem prosím Bellu,, řekla jsem mu a podala mu autosedačku s Bellou.
,,tak jdeme,, řekl Thomas a šel z pokoje.
Musela jsem si ho vyfotit vypadal strašně sexy.....ValerieSalvatore
Líbí se @ThomasSalvatore a další (654)
Sexy taťka🔥
______________________________________
,,tak princezno vítej doma,, řekl a položil autosedačku na sedačku a přišel ke mně a políbil mě.
,,miluju tě,, řekl mi a políbil mě
,,já miluju tebe,, taky jsem mu řekla a položila jsem si hlavu na jeho hruď a řekla jsem
,,tak pojď jdeme naší princezně ukázat pokojíček,, poplácal jsem Thomase po hrudi a šla jsem vzít Bellu do náruče.
______________________________________,,beruško tak tohle je tvůj pokojíček,, řekl a a dal jí do postýlky.
,,zlato já ji uspím a ty jsi jdi dát horkou vanu,, řekl a já mu dala pusu a odešla jsem do ložnice, protože máme propojenou ložnici s koupelnou.______________________________________
O týden později:
Dneska k nám na návštěvu přijede mamka a taťka Thomase. Jdou se podívat na vnučku.
,, lásko jdi se a Bellu oblíknout já to jídlo dodělám,, řekl má a vzal mi z ruky vařečkou
,, děkuju,, dala jsem mu pusu a šla jsem vzbudit Bellu
,,princezno pojď já tě oblíknu do nějakých hezkých šatiček, protože přijede babi a děda
Tohle jsem oblikla Bellle:
A já si oblékla tohle:
No a pak jsem vzala Bellu do náruče a šly jsem sílu za Thomasem.
,,no holky vy jste, ale kočky,, přišel k nám Thomas a mrkl na mě a dál mi pusu.Pak někdo zazvonil, takže nejspíš tu budou už Thomasovi rodiče.
,,já tam půjdu,, řekl Thomas a odešel.
,,ahoj princezny,, řekla Sofi
,,ahoj,, řekla jsem jí zpátky. ,,můžu,, zeptala se a ukázala na Bellu a já jen přikývla.
,,ahoj holky,, přišel za náma John a obejmul mě.
,,ahoj,, odpověděla jsem mu a pak za náma přišel Thomas a chytil mě kolem pasu.
,,ta je krásná, ta se vám povedla děti,, řekla Sofi a my všichni se zasmáli.ThomasSalvatore
Líbí se ValerieSalvatore a dalších (543)
Princezna už nám roste🩷🩷🩷
@ValerieSalvatore💋Další kapitola doufám že se vám líbila:)))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?