Už jsme přijeli domů chtěla jsem hned jít dělat večeři, ale Thomas mě zastavil.
"Víš napadlo mě, že by jsme mohli zajít někam na večeři" koukl na mě těma jeho nádhernými oči.
"Zveš mě na rande" usmála jsem se strašně jsem si přála, aby řek ano. Něco k němu začínám cítit, bojím se že ho miluju.
"Ano princezno, zvu tě na rande" přišel ke mně a políbil mě. Měla jsem divný pocit v břiše nikdy jsem nic takovýho necítila,ale bylo to příjemný.
Odtáhli jsme se od sebe, protože nám docházel vzduch.
"Utíkej se připravit princezno" dál mi pusu na čelo.
Tak teď se mi to potvrdili opravdu jsem se do něj zamilovala.Tyhle šaty jsem si vybrala:
Přišla jsem do obýváku a tam už na mě čekal Thomas.Tohle měl na sobě:
Vypadal strašně sexy.
"Vypadáš nádherně princezno" přišel ke mně a políbil mě.
"Tak pojď pojedeme" chytl mě za ruku a šly jsme k autu.
______________________________________Vyjeli jsme a Thomas mě chytil za ruku bylo to tak romantické musela jsem si to vyfotit
Otočil se na mě a usmál se.
Má tak nádherný úsměv.
______________________________________Už jsme dorazili na místo.
Thomas rychle vylezl z auta a šel mi otevřít.
"Ooo gentleman, děkuju"
"Pro mou princeznu vše" to co mi řekl mě zahrálo u srdce.
Přišli jsme do restaurace a hned jsme si šly sednou.
"Dobrý večer co si dáte" přišel k nám číšník.
Ten chlap se furt na mě divně koukal bylo strašně nepříjemný. A Thomas si toho asi všiml a zakročil.
"Přineste nám láhev červeného" řekl hnusně
"Jo hned to bude" odešel, ale ještě před tím se na mě otočil a usmál se mě.
"Já ho zabiju jestli se na tebe ještě jednou koukne" zabíjel ho pohledem
"Jsi jenom moje"políbil mě a pak mě kousl do rtu
"Jsem jenom tvoje" zavzdychala jsem do polibku.
"Baby vzdychat budeš jindy" ušklibl se.
Čišnik na přinesl víno a hned jsme si objednali večeři. Já si dala Caeser salát a Thomas si dal stejk s hranolkami .
______________________________________Večeře byla vynikající. Přijeli jsme domů. Chtěla jsem se jít převlíknout, ale Thomas mě zastavil.
"Chtěl jsem se tě na něco zeptát" připadal mi takovej nervózní.
"Povídej" pohladila jsem ho to ruce
"Staneš se moji princeznou" pohladil mě po tváři.
"Ano stanu se tvoji princeznou" usmála jsem se a políbila ho.
"Miluju tě"
"Taky tě miluju princezno" a políbil mě.Další kapitola doufám že se vám líbila:))
ČTEŠ
principessa mafiosa👑
RomanceJejí otec ji prodal sexy mafiánovi Nenávidi ho nebo ho miluje? Zamilují se do sebe?