Aby: Zayn, ce dracu'!?
Dacă faci ceva, poți să îmi ștergi numărul de telefon de pe-acum!
Am dat de dracu'...Aby: Așa ieftin ești!?
La ce mă puteam aștepta? La încredere din partea unui străin?
Pff... Sunt o proastă că am avut încredere în el. Asta-s eu, mă atașezi ușor de oameni. Te urăsc, Zayn..!Zayn: Poftim? Ce înseamnă asta?
Aby: Mi-ai făcut viața un calvar! Cum poți fi atât de inuman? Am avut încredere în tine..!! Acum toți colegii mă consideră târfa liceului!!
Zayn: Ce!? Zi-mi cine te-a insultat și e ca și mort!
Aby: Nu contează asta! Ceea ce contează este că m-ai trădat în cel mai oribil mod!
Zayn: Să mor de mai înțeleg ce se întâmplă...
O zi, n-am stat cu ochii pe tine și deja s-a întâmplat nu știu ce!
Calmează-te, spune tot, apoi vedem care-i adevărul. Ce s-a întâmplat?Aby: Aa, deci acum îți pasă?? Te urăsc!! Nu te mai vreau în viața mea!!
Zayn: Zi-mi ce naiba s-a întâmplat odată!
Aby: Linda a aflat marele meu secret, cum că la beție m-am culcat cu unu' ,iar apoi dimineața m-a lăsat baltă!!
Și ce crezi că a făcut?Exact!! M-a umilit în fața întregului liceu! Asta a făcut!! De ce mi-ai făcut asta Zayn!? De ce!?!?Zayn: De unde ești așa sigură ca eu am făcut asta?? Aby, nu ți-aș face asta nici mort!
Crede-mă, am să-i fac zile negre Lindei. O să te implore să o ierți!Aby: Joci teatru foarte bine.. Ești un fals!
Zayn: Fals?? Acordă-mi doar câteva minute și vei regreta că ai spus asta
* 𝒁𝒂𝒚𝒏 𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒂 𝒗𝒊𝒅𝒆𝒐 *
Aby: O, doamne... Linda a umblat pe telefonul meu!? De unde ai filmarea asta?!
Zayn: Camera de filmat din liceu a surprins asta..
Aby: Zayn, iartă-mă! Nu am știut !
Zayn: Mă rog...
Aby: Zayn! te rog, iartă-mă !
Zayn: În fine... Am treabă. Mai vorbim mâine dacă e.
Aby: Pff... Ești supărat!
Tu nu ești așa..Te-ai fi comportat altfel dacă nu erai supărat.Zayn: Tu nu știi cum sunt eu! Dacă ai fi știut, ai fi realizat că eu nu ți-aș face așa ceva niciodată, ai fi realizat ca nu joc teatru, sau cel puțin nu m-ai fi făcut fals!!
Aby: Agh... Mă simt ca ultimul om de pe pământ.. Zayn, hai sa ne vedem.
Zayn: Ce? Nu. În niciun caz.
Aby: De ce ?
Zayn: Uite ca așa vreau eu.
Aby: Nici nu știu ce să mai cred despre tine, da' ai dreptate. Nu te cunosc.
Nu știu cu ce fel de persoana vorbesc.
Ești mai schimbător ca vremea.. Cred că cel mai bine ar fi să punem capăt mesajelor.