Pt. 25

4 0 0
                                    

Zayn: Ooo.. Nu! Punem punct când zic eu!

Aby: Prea târziu, deja ți-am luat-o înainte.

Zayn: Abigail Lauren Smith! Ce naiba crezi că faci?

Aby: Încerc să-ți demonstrez că nu totul e cum vrei tu!

Zayn: Bine spus, încerci.

Aby: Ai dreptate. Ești mai încăpățânat un catâr!

Zayn: M-ai făcut cumva catâr indirect?!

Aby: Aaa, Nu! Ce vină are săracul animal să fie comparat cu un asemenea speciment ca tine? Aș insulta bietul animal!

Zayn: Ce mama mă-sii vrei să spui?

Aby: Ooo, s-a supărat Zaynie? Află că nu totul e cum vrei tu!

Zayn: Aa daa? I-a să-i arătăm domnișoarei Abigail contrariul!

Aby: Vorbești de parcă ai puterea face ca în secunda a doua să ningă sau să plouă!

Zayn: Iar faci greșeala de a mă subestima, tu pierzi.

Aby: Sigur, să știu mâine să îmi i-au haine groase, că domnul, sau ce domn? Zeul Zayn va aduce zăpadă!

Zayn: Tu ai vrut-o!

Aby: Deci nu pot sa cred! Tu nu ai toate țiglele pe casă?!

Zayn: Euu? Vorbești cu mine?  Nu tu îmi spuneai că pui punct?

Aby: Nu schimba subiectul!
Cum spuneam, ce om întreg la minte mi-ar aduce zăpadă artificială în curte?!?! Și de unde știai că părinții mei nu-s acasă?!

Zayn: Serios? După ce te-ai trezit cum ninge în mai doar în curtea ta, tu mă întrebi cum de știam că părinții tăi nu sunt acasă?

Aby: Întreb ce vreau, cum vreau, și când vreau!

Zayn: Mă amuză comportamentul tău copilăros😂

Aby: Zayn Malik!! Tu realizezi că aveam zăpadă în curte, în mijlocul lui mai?!?!

Zayn: Și ce îmi spui mie?

Aby: Știu că tu ai pus totul la cale!

Zayn: Nu tu îmi spuneai că nu totul e cum vreau eu? Doar nu am puteri supranaturale.

Aby: Mă enervează când faci pe inocentul!
Ești așa imposibil! Mă exasperezi!

Zayn: Doar de la atât? Gândește-te că e d-abia începutul weekend-ului, și părinții tăi vin abia luni ;)

Aby: Fii atent!! Vreau să o invit pe Lucy la mine, și nu vreau incidente precum zăpadă sau alte lucruri, ok?

Zayn: Ooo... Și când puteam fii doar noi doi...
Eh, asta e. Va fi jocul mai interesant pentru mine.

Aby: Fă-mi odată ce vrei să-mi faci și scapă-mă de tot stresul că îmi sufli în ceafă!

Zayn: Bine.. Ai să grăbim lucrurile. Du-te și vezi ce ai pe masa din bucătărie, și poate vei înțelege că sunt mult mai aproape.

Aby: Mi-e frică...

Zayn: Nu ai o bombă cu ceas, stai liniștită.

Un Anonim Cunoscut Where stories live. Discover now